فروش انکر بولت شیمیایی با مناسب ترین قیمت
خرید و قیمت انکر بولت شیمیایی

فروش انکر بولت شیمیایی

یکی از چالش‌های اصلی برای اتصال انواع پیچ‌ها و انکر بولت‌ها به بسترهای آجری، بتنی و سیمانی، ترک خوردن آن‌ها در حین اتصال است. در این مواقع، آسیب واردشده ممکن است به سایر قسمت‌ها هم منتقل شده و سلامت سازه را به خطر اندازد. از سوی دیگر این ترک‌ها باعث تغییر در اندازه محل نصب شده و استحکام بست را هم به خطر می‌اندازند. در چنین مواردی برای استحکام بخشیدن به بست‌ها و اتصالات، از انکر بولت شیمیایی استفاده می‌شود.

جهت خرید و یا استعلام قیمت انکر بولت شیمیایی با ما تماس بگیرید

انکربولت شیمیایی چیست؟

انکر بولت شیمیایی چیست؟

انکر شیمیایی در واقع یک نوع رزین است؛ به همین دلیل به عنوان انکر رزینی هم به فروش می‌رسد. این نوع از انکرها حالتی شبیه به مایع دارند و می‌توان آن‌ها را به داخل سوراخی که دریل کاری شده است؛ تزریق کرد. این رزین مدت کوتاهی پس از تزریق سفت و محکم می‌شود و به مصالح می‌چسبد؛ در نتیجه می‌تواند قدرت تحمل بار توسط بست را تا حد زیادی بهبود ببخشد. به عبارت بهتر می‌توان گفت که خرید انکر شیمیایی در زمانی توصیه می‌شود که شما به دنبال یک جایگزین مناسب برای حرکت بازشونده و انبساطی انکر بولت های معمولی باشید. با تزریق رزین به داخل سوراخ می‌توانید به طور طبیعی همه بی‌نظمی‌ها را پر کرده و به این ترتیب اصطلاحا سوراخ را آب‌بندی کنید.

کاربرد انکر شیمیایی و روش اجرای آن

کاربرد انکر شیمیایی

بسته به اینکه از چه موادی برای ساخت انکرهای شیمیایی استفاده شده باشد؛ کاربردهای مختلفی دارند. به علاوه قیمت انواع انکربولت شیمیایی هم متفاوت است و قدرت تحمل بار متفاوتی را هم از خود نشان می‌دهند. برای مثال برخی از انواع انکربولت شیمیایی به دلیل ساختار خود، مناسب استفاده در سنگ‌های طبیعی هستند و یا می‌توان از آن‌ها برای سازه‌های ضد زلزله استفاده کرد. این ترکیبات شیمیایی مختلف، باعث ایجاد تفاوت در دمای کاری انکر بولت رزینی می‌شود؛ همچنین سایز شکافی که با استفاده از این چسب قابل پر شدن است، بستگی به این ترکیبات اولیه دارد.

رایج‌ترین کاربرد انکر بولت رزینی برای کاشت میلگرد است. در نتیجه اگر شما بخواهید ستون یا تیر جدیدی را در ساختمان نصب کنید؛ می‌توانید از این چسب‌ها برای محکم کردن میلگردها استفاده کنید. خرید انکر شیمیایی به شما کمک می‌کند که بتوانید میلگردها را در حفره‌های مرطوب و سنگ‌های طبیعی هم جایگذاری کنید. علاوه بر این با استفاده از انکر بولت رزینی، جبران اشتباهات مهندسی یا اجرای تغییرات در سازه و نقشه بسیار راحت‌تر خواهد شد و قیمت انجام آن تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. علاوه بر این برای کاربردهای دیگر، می‌توانید با استفاده از اطلاعات موجود در صفحه فروش انواع انکر بولت بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

روش اجرای انکر بولت شیمیایی

برای اجرای انکر بولت شیمیایی باید به دقت محل سوراخ و عمق نفوذ مناسب را تعیین کنید. پس از این کار باید سوراخ را به دقت تمیزکاری کنید. حال انکر بولت رزینی را با استفاده از تفنگ مخصوص در داخل سوراخ تزریق کرده و قبل از محکم شدن، میلگرد را با دقت در چسب فرو ببرید. دقت کنید که میلگرد یا رزوه را تا زمان سفت شدن چسب حرکت ندهید.

معرفی انواع انکر شیمیایی

انواع انکر شیمیایی

همان‌طور که گفتیم در زمان خرید انکر شیمیایی باید به انواع آن توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ زیرا هریک از این انواع دارای ویژگی‌هایی شیمیایی متفاوتی هستند و در نتیجه در موارد مختلفی به کار می‌روند. رایج‌ترین انواع انکر بولت شیمیایی از قرار زیر هستند:

پلی استر غیر اشباع

پلی استر غیر اشباع در واقع نوعی رزین واکنشی است که با احراز شرایط مناسب به راحتی به جامد تبدیل خواهد شد. انکر بولت شیمیایی پلی استر غیر اشباع کاربرد آسانی دارد و به راحتی شکل می‌گیرد. به علاوه در برابر تنش‌ها بسیار مقاوم است و می‌توان از آن به روش‌های مختلفی استفاده کرد.

اپوکسی کریلات

انکر بولت رزینی که از اپوکسی کریلات ساخته می‌شود؛ در سازه‌های بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از انکرها مقاومت بسیار خوبی در برابر بارهای زیاد ایجاد می‌کنند و مناسب استفاده در محیط‌های خورنده یا شرایط مرطوب هستند. انکر شیمیایی اپوکسی کریلات بوی بسیار کمی داشته و واکنش‌پذیری بالایی دارد. به علاوه به دلیل مقاومت شیمیایی بالا، می‌توان از آن در محیط‌های بسیار تهاجمی و حتی در زیر آب هم استفاده کرد. از دیگر کاربردهای این نوع انکر شیمیایی می‌توان به ثابت کردن ساخت و سازهای جامد یا مواد توخالی، دیوارها، ستون‌ها، نما و کف اشاره کرد.

اپوکسی خالص

انکر اپوکسی خالص را می‌توان برای سخت‌ترین کاربردهای ساختاری و اتصالات میلگرد مورد استفاده قرار داد. از این محصول بیشتر در صنایع ساخت سازه‌های ضد زلزله استفاده می‌شود و می‌تواند میله‌های رزوه دار و تقویت‌کننده را در داخل انواع بتن محکم کند. به علاوه انکر بولت شیمیایی اپوکسی خالص دارای قدرت اتصال خوبی در برابر خرابی بتن است و می‌تواند در شرایط آب و هوایی ملایم، عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. این چسب‌ها هیچ فشاری به ماده پایه وارد نمی‌کنند و به همین دلیل در لبه سازی و استفاده در بتن‌هایی با کیفیت ناشناخته، بسیار مناسب هستند.

گروه راد صنعت روشاک، تامین کننده انواع انکر بولت های شیمیایی یا همان رزینی است. برای سفارش محصول و مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۹۵۹۴۷ تماس بگیرید و  یا در واتساپ با شماره ۰۹۱۰۳۴۰۵۵۹۸ پیام دهید.

با درج امتیاز و قرار دادن نظرات و پیشنهادات خود در قسمت کامنت ها ما را در بهبود خدماتمان یاری کنید.

3.8/5 - (5 امتیاز)

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.