فروش لوله گالوانیزه ساوه
فروش انواع لوله گالوانیزه ساوه

لوله گالوانیزه ساوه

لوله گالوانیزه نوعی لوله فولادی یا آهنی است که فرایند گالوانیزاسیون روی آن انجام شده است. در حال حاضر در کشور ما یکی از پرکابردترین این محصولات لوله گالوانیزه ساوه است که کارخانه تولید آن در شهر ساوه قرار دارد. گروه راد صنعت روشاک به‌عنوان یکی از برترین تامین‌کنندگان این محصول فعالیت می‌کند و نمایندگی تهران فروش این محصول را در اختیار دارد. شما می‌توانید برای اطلاع از مشخصات فنی این محصول مانند قیمت، وزن، سایز و… با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لیست محصولات لوله گالوانیزه ساوه

نام نمره لوله قطر (اینچ) وزن (شاخه‌های ۶ متری) ثبت سفارش
لوله گالوانیزه سنگین ساوه ۶ متری ۱۵ ۱٫۲ ۷ کیلوگرم سفارش دهید
گالوانیزه سنگین گرم ساوه ۲۰ ۳٫۴ ۹٫۵ کیلوگرم سفارش دهید
گالوانیزه سنگین درزدار ساوه ۲۵ ۱ ۱۴ کیلوگرم سفارش دهید
گالوانیزه سنگین گرم ۶ متری ساوه ۳۲ ۱۱٫۴ ۱۸ کیلوگرم سفارش دهید
گالوانیزه گرم ساوه ۴۰ ۱۱٫۲ ۲۱ کیلوگرم سفارش دهید
گالوانیزه گرم سنگین ساوه ۵۰ ۲ ۲۶ کیلوگرم سفارش دهید
گالوانیزه سنگین ساوه ۶۵ ۲۱٫۲ ۳۹ کیلوگرم سفارش دهید
گالوانیزه سنگین ۶ متری ۸۰ ۳ ۵۲ کیلوگرم سفارش دهید
گالوانیزه گرم ساوه ۱۰۰ ۴ ۶۸ کیلوگرم سفارش دهید
گالوانیزه گرم ساوه ۶ متری ۱۲۵ ۵ ۱۰۲ کیلوگرم سفارش دهید
گالوانیزه سنگین گرم ساوه ۶ متری ۱۵۰ ۶ ۱۲۲ کیلوگرم سفارش دهید

جهت خرید و یا استعلام قیمت لوله گالوانیزه ساوه با ما تماس بگیرید

معرفی کارخانه‌ تولید لوله گالوانیزه ساوه

کارخانه این نوع لوله در ساوه قرار دارد و محصولات خود را برای نمایندگی‌های مختلف در شهرهای متفاوت کشور ارسال می‌کند. این کارخانه‌ها از سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را آغاز کردند و در ابتدای کار به تولید انواع لوله‌ها و پروفیل‌های فولادی می‌پرداختند. بعد از مدتی با گسترش استفاده از لوله گالوانیزه، کارخانه‌های ساوه نیز اقدام به تولید لوله گالوانیزه ساوه کردند که اکنون یکی از پرفروش‌ ترین محصولات این کارخانه‌هاست.

لوله گالوانیزه ساوه چیست و چه کاربردی دارد؟

لوله گالوانیزه ساوه بیشتر در چه صنایعی کاربرد دارد؟

با توجه به تنوع ابعاد و وزن این محصول می‌توان از آن در صنایع مختلفی استفاده کرد. لوله‌های گالوانیزه ساوه کیفیت بسیار خوبی دارند و اگر نگاهی به لیست قیمت آن‌ها بیندازید متوجه می‌شوید که از سری کالاهای مقرون‌به‌صرفه نیز به شمار می‌روند. به‌طورکلی صنایع مختلف مانند ساخت سازه‌های فلزی، کابل‌های برق، دکل‌های مخابراتی، گاز، نفت و پتروشیمی، کشاورزی و تصفیه‌خانه‌ها خریدار این لوله‌ها هستند. علاوه بر این می‌توان آن‌ها را برای هر صنعت دیگری که نیاز به انتقال سیالات اشتعال‌زا یا معمولی دارد مناسب دانست.

انواع لوله‌های گالوانیزه ساوه را می‌توان بر اساس وزن و قطر طبقه‌بندی کرد. ازنظر قطر این لوله‌ها دارای اندازه‌های ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۱۱ و ۲۱ اینچ هستند. ازنظر وزنی نیز در گروه‌های ۷، ۹٫۵، ۱۴، ۱۸، ۲۱، ۲۶، ۳۹، ۵۲، ۶۸، ۱۰۲ و ۱۲۲ کیلویی قرار می‌گیرند. شما می‌توانید بعد از مشورت با مشاوران متخصص گروه راد صنعت روشاک بهترین گزینه را متناسب با کاربرد موردنظر خود انتخاب کنید.

ویژگی‌ منحصر به فرد لوله گالوانیزه ساوه

لوله گالوانیزه ساوه به دو دسته کلی سبک و سنگین طبقه بندی می‌شود. لوله‌های سبک دارای وزن ۰٫۹۴ تا ۹٫۵ کیلوگرم هستند و معمولا برای کار در دمای حداکثر ۵۰ درجه سانتی‌گراد و فشار کاری ۱۲ بار استفاده می‌شوند. نوع سنگین این لوله‌ها قادر به تحمل حداکثر فشار ۱۶ بار و دمای ۷۰ درجه سانتی‌گراد است. وزن این لوله‌ها از ۱٫۴۴ تا ۱۴٫۵ کیلوگرم متفاوت است. در بعضی کاربردها لوله‌های گالوانیزه سنگین ممکن است وزنی بالای ۱۰۰ کیلوگرم داشته باشند که در این حالت فشار و دمای بیشتری را تحمل می‌کنند.

لیست قیمت لوله گالوانیزه ساوه

قیمت فروش لوله گالوانیزه ساده با توجه به اندازه و وزن لوله تعیین می‌شود. همچنین میزان تورم و قیمت تمام‌شده تولید نیز می‌تواند بر روی مبلغ نهایی تاثیرگذار باشد. به همین دلیل لازم است که قبل از خرید با گروه راد صنعت روشاک به‌ عنوان نمایندگی تهران این لوله‌ها تماس بگیرید و از حدود قیمت مطلع شوید.

سوالات متداول در خرید و فروش لوله گالوانیزه ساوه

این لوله‌ها در برابر انواع واکنش‌های شیمیایی و خوردگی مقاوم هستند و به همین دلیل می‌توان از آن‌ها برای انتقال انواع سیالات نظیر نفت، گاز، آب و… استفاده کرد.

این لوله‌ها به دو صورت سرد و گرم گالوانیزه میشوند و به همین دلیل دارای ضخامت و مقاومت متفاوتی هستند و می‌توان از آن‌ها در صنایع مختلف استفاده کرد.

با درج امتیاز و قرار دادن نظرات و پیشنهادات خود در قسمت کامنت ها ما را در بهبود خدماتمان یاری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.