استعلام قیمت و فروش لوله سیاه تبریز
لیست قیمت به روز لوله سیاه تبریز

لیست قیمت لوله سیاه تبریز

به طور کلی به لوله سیاه تبریز در صنعت، لوله فولادی هم گفته می‌شود. این لوله‌ها کاربرد‌های بسیار زیادی در صنعت پیدا کرده‌اند و بر اساس وزن و ضخامت و سایز خود به انواع مختلفی دسته‌ بندی می‌شوند. امروز بسیاری از صنایع از این لوله‌ها جهت مسائل مختلفی مثل لوله‌کشی آب و گاز و آبرسانی و… استفاده می‌کنند. گروه راد صنعت روشاک در زمینه فروش انواع لوله سیاه از جمله لوله سیاه تبریز فعالیت می‌کند. برای خرید لوله سیاه تبریز با ما تماس بگیرید یا فرم سفارش محصول را تکمیل و ارسال کنید. در ادامه همراه ما باشید که شما را بیشتر با این لوله‌های کاربردی آشنا کنیم. 

معرفی شرکت لوله سیاه تبریز

معرفی شرکت لوله سیاه تبریز

شرکت لوله سیاه تبریز یکی از معتبرترین و باکیفیت‌ترین شرکت‌های تولید لوله در ایران است. این شرکت علاوه بر تولید انواع مختلفی از لوله‌های مورد نیاز صنایع، در تولید لوله سیاه نیز شرکتی پیش گام و موفق است. این شرکت با بهره‌گیری از بهترین و به‌ روز‌ترین امکانات، لوله‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن تولید کرده و به دست مشتریان خود می‌رساند. ظرفیت تولید بالا، کیفیت بسیار مناسب و قیمت معقول از ویژگی‌های این شرکت موفق در عرصه تولید لوله است. در دورانی که کشور ما تحت تحریم‌های ظالمانه‌ای قرار گرفته است، شرکت لوله سیاه تبریز با استفاده از نیرویی کاملا ایرانی و مواد اولیه ایرانی، اقدام به تولید لوازم داخلی کرده است که می‌تواند گامی بسیار مهم در تولیدات داخلی به حساب برود. امید است با حمایت از کالاهای ایرانی، از این شرکت نیز حمایت مناسبی صورت بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده انواع لوله سیاه به صفحه قیمت لوله سیاه مراجعه فرمایید.

ویژگی‌های لوله سیاه تبریز

این لوله‌ها در ابعاد و وزن‌های مختلفی تولید می‌شوند که بر اساس آن، کاربردهای متفاوتی نیز پیدا می کنند. لوله سیاه تبریز از جوش دادن ورق‌های فولادی در ابعاد و ضخامت‌های مختلف ساخته می‌شود که به آن لوله سیاه درزدار هم گفته می‌شود. البته نوع دیگری از لوله سیاه تبریز نیز وجود دارد که به آن لوله سیاه بدون درز گفته می‌شود. روش تولید این لوله‌ها با استفاده از غلتک‌هایی است که به آن‌ها نورد گفته می‌شود.

باید گفته شود ساخت و طراحی این نوع لوله‌ها توسط استانداردهای بین‌ المللی صورت می‌گیرد. راحتی به‌ کارگیری این لوله‌ها هم دلیل دیگری بر استفاده عمده از آن‌ها است. از ویژگی‌های لوله سیاه تبریز می‌توان به عمر بالا، متنوع بودن در ابعاد، مقاومت بسیار خوب در برابر حرارت، سختی سطح مناسب، قیمت بسیار مناسب نسبت به دیگر انواع لوله و… اشاره کرد. در ادامه بیشتر با این نوع از لوله‌ها و کاربرد آن‌ها آشنا خواهیم شد. همراه ما باشید.

کاربردهای لوله سیاه تبریز

کاربرد

لوله سیاه کاربردهای بسیار زیادی پیا کرده است که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. در کل از لوله سیاه تبریز در صنعت‌های متفاوتی به مانند ساخت قطعه، ساخت حفاظ و داربست و … استفاده می‌شود. این لوله‌ها همچنین به طور گسترده در منازل و ساختمان‌های مسکونی نیز به جهت لوله کشی‌های مختلف کاربرد دارند. یکی از این لوله‌کشی‌ها ، لوله‌کشی آب منازل است که به دلیل مقاومت بسیار خوب این لوله‌ها در برابر خوردگی و فرسودگی، از آن‌ها بهره‌ می‌برند. همچنین برای انتقال دیگر سیالات در صنایع مختلف هم لوله سیاه تبریز کاربرد دارد.

برای افزایش طول عمر و جلوگیری از خسارات احتمالی لوله‌ها، به خصوص در مواقعی که در شرایط حساسی استفاده می‌شوند، از روکش برای آنها استفاده می شود که کارایی لوله‌ها را افزایش دهند. همچنین برای انتقال گاز در منازل و سایر مکان‌ها هم این لوله‌ سیاه‌ها، کاربرد گسترده‌ای دارند. همان‌طور که خواندید، یکی از ویژگی‌های اصلی این لوله‌ها، مقاومت حرارتی بسیار خوب آن‌ها است که همین امر باعث کاربرد آن‌ها در صنایع و اموری است که با حرارت بالا سروکار دارند. یکی از این کاربرد‌ها، در حوزه آتش‌نشانی است. همین کاربرد‌های گسترده در کنار قیمت بسیار مناسب این لوله‌ها، باعث تقاضای بالای مشتریان برای این محصول شده است.

معرفی محصولات و خدمات

شرکت لوله سیاه تبریز، ارائه‌ دهنده طیف گسترده‌ای از لوله‌ها و خدمات مربوط به آن‌ها است. شما می‌توانید با خیالی آسوده، از خدمات و محصولات این شرکت استفاده کنید و برای صنایع خود ارزش قائل شوید. محصولات این شرکت شامل انواع لوله‌ها از قبیل لوله مانیسمان، لوله درزدار، لوله گالوانیزه، لوله پلیکا، لوله پلی اتیلن، لوله استیل، لوله برنجی و لوله مس است. همچنین این شرکت تولید انواع پروفیل مانند نبشی و ناودانی را در دستور کار خود دارد. خدمات آهنگری، برشکاری، ماشینکاری، ساخت و تولید قطعات و گالوانیزه و آب کاری نیز توسط این شرکت با دقت و کیفیت هرچه تمام‌تر صورت می‌گیرد. با توجه به این که صنایع مختلف، بخش حساسی از جامعه و کشور به حساب می‌آیند، ارائه خدمات مناسب وظیفه هر شرکت و مرکزی است که خدمات مربوط به این صنایع را ارائه می‌دهد.

با درج امتیاز و قرار دادن نظرات و پیشنهادات خود در قسمت کامنت ها ما را در بهبود خدماتمان یاری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و یا استعلام قیمت لوله سیاه تبریز با ما تماس بگیرید

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.