فروش انواع لوله و اتصالات پلیمری با با ضمانت کیفیت کالا
معرفی انواع لوله و اتصالات پلیمری شامل لوله پلی اتیلن، کاروگیت، پولیکا
فروش انواع لوله و اتصالات پلیمری با با ضمانت کیفیت کالا
معرفی انواع لوله و اتصالات پلیمری شامل لوله پلی اتیلن، کاروگیت، پولیکا
گروه راد صنعت روشاک اصالت محصولات خود را ضمانت می کند
ضمانت اصالت
روشاک برای محولات خود قیمت رقابتی قرار داده است
تضمین قیمت
تبیین شیوه های پرداخت راحت
پرداخت آسان
گروه روشاک به صورت رایگان محصولات را ارسال می کند
تحویل اکسپرس

فروش لوله و اتصالات پلیمری

یکی از بخش‌های اصلی ساختمان‌سازی و نصب سیستم آبرسانی و فاضلاب هر ساختمان، خرید و فروش لوله و اتصالات پلیمری هستند. براساس موارد کاربرد و نیاز شما، انواع مختلفی از لوله‌های پلیمری وجود دارند که توسط شرکت‌های مختلف تولید شده‌اند. برای خرید و استفاده از این نوع محصولات، در ابتدا باید به محل استفاده و مقاومت آن توجه کرد. چرا که ممکن است به کار بردن یک لوله یا اتصال غیراستاندارد، مشکلات بزرگی را در سیستم آبرسانی و فاضلاب ساختمان به وجود آورد. 

گروه راد صنعت روشاک با نام روشاک۷ با یک دهه تجربه، عاملیت فروش انواع لوله و اتصالات پلیمری از برند های مطرح می‌باشد. انواع محصولات لوله پلیمری که توسط گروه روشاک تامین می‌شود را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. برای خرید و یا استعلام قیمت می توانید با شماره‌ی درج شده تماس بگیرید و یا از طریق واتس آپ پیام بفرستید. همچنین از طریق فرم سفارش، سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان فروش ما در اسرع وقت پاسخ گوی شما خواهند بود.

گروه راد صنعت روشاک نمایندگی و عاملیت فروش انواع لوله و اتصالات پلیمری می‌باشد.

شماره ثابت: 02144095947

فروش انواع لوله و اتصالات پلیمری

فروش انواع لوله و اتصالات پلیکا توسط روشاک

فروش لوله پلیکا

به علت پیشتازی شرکت پلیکا در تولید لوله PVC، نام دیگر این محصولات، لوله پلیکا است که انعطاف پذیری خوبی هم دارد. در واقع از قدیمی‌ترین و کاربردی‌ترین لوله‌‌های مخصوص ساختمان سازی و به منظور جابجایی آب، کماکان مورد استفاده قرار می‌گیرد همین محصول است.

مشاهده صفحه

لوله و اتصالات تک لایه

یکی از تاسیسات لازم در هر ساختمان، لوله کشی است. پیش از این رایج ترین سیستم لوله کشی در ساختمان سازی، لوله های فلزی بودند که نواقص و معایبی مانند فاقد مقاومت در برابر خوردگی، کاهش دمای بسیار، رسوب پذیری و… داشتند. به همین خاطر شرکت های تولید لوله تصمیم به ساخت لوله های بهتری گرفتند و از این رو لوله های مدرنی مانند لوله تک لایه برای انتقال آب آشامیدنی روی کار آمدند.

مشاهده صفحه

فروش آنلاین لوله تک لایه
عرضه به روز ترین قیمت لوله 5 لایه

لوله و اتصالات پنج لایه

لوله و اتصالات پنج لایه که نام دیگر آن‌ها  PEX AL PEX می‌باشد در حقیقت نسل مدرنی از لوله‌ها به شمار می آیند که ترکیبی از آلیاژ و پلیمر هستند. این نوع لوله کاربرد منحصر به فردی در صنعت دارند که بکارگیری آن در سیستم های گوناگون مقرون به صرفه بوده و باعث اطمینان خاطر می‌شود

مشاهده صفحه

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن به لوله ای گفته می شود که تنها از مواد اولیه پلی اتیلن تولید شده باشد. کاربرد اصلی لوله پلی اتیلن جهت آبرسانی برای انتقال آب در خارج از شهرها و یا در داخل شهرها برای انشعابات اصلی می باشد. همچنین عملکرد لوله های پلی اتیلن در آب و هوای معتدل بسیار مناسب است.

مشاهده صفحه

فروش لوله تک لایه
فروش انواع لوله کاروگیت

لوله و اتصالات کاروگیت

لوله کاروگیت در مواردی مانند مدیریت جریان آب، جمع آوری و هدایت فاضلاب کارایی دارد و از آن استفاده می شود. اما می شود گفت که کاربرد اصلی لوله کاروگیت در انتقال سیالات فاضلابی اسیدی و بازی، نمک ها و باقی مانده های صنعتی است. این نوع لوله H.D.P.E در اندازه های ۱۱ سانتی متر تا ۴۰۰ سانتی متر با گرید های مختلف تولید می شود.

مشاهده صفحه

سوالات متداول

در عموم مردم به لوله های پلیمری، لوله های پلاستیکی نیز می گویند. بر اساس ترکیبات و ساختار مواد سازنده ، لوله و اتصالات به لوله پولیکا، پلی اتیلن، کاروگیت، تک لایه و پنج لایه تقسیم بندی می شود.

مواد اولیه محصولات و تغییر در قیمت آن، شرایط واردات و قرار داد های بین المللی، بهای نفت در بازار جهانی از مهم ترین و اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت لوله و اتصالات پلیمری هستند

مناسب ترین لوله برای لوله کشی فاضلاب های شهری و روستایی، لوله های کاروگیت هستند. عمر طولانی، وزن مناسب، مقاومت در برابر دمای بالا، انعطاف پذیری بالا و مقاومت در برابر حمله جوندکان از جمله مزایا لوله های کاروگیت است که باعث شده است در لوله کشی فاضلاب ها و غلاف کابلهای برق و فیبر نوری  و نهرهای کشاورزی و زهکشی کشاورزی از آن ها استفاده شود.

لوله های تک لایه از جمله پرکاربردترین نوع لوله برای آبرسانی ساختمان ها هستند. دو رنگ سفید و سبز از پر طرفدارترین رنگ هایی است که لوله های تک لایه تولید می شود. نصب سریع و آسان مزیت مهم استفاده از لوله و اتصالات تک لایه است.

با درج امتیاز و قرار دادن نظرات و پیشنهادات خود در قسمت کامنت ها ما را در بهبود خدماتمان یاری کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

لوله و اتصالات پلیمری چیست و چه کاربردی دارد؟

لوله و اتصالات پلیمری چیست؟

یکی از بخش‌های اصلی ساختمان‌سازی و نصب سیستم آبرسانی و فاضلاب هر ساختمان، لوله و اتصالات پلیمری هستند. بر اساس موارد کاربرد و نیاز شما، انواع مختلفی از لوله‌های پلیمری وجود دارند که توسط شرکت‌های مختلف تولید شده‌اند. برای خرید و استفاده از این نوع محصولات، در ابتدا باید به محل استفاده و مقاومت آن توجه کرد چرا که ممکن است به کار بردن یک لوله یا اتصال غیراستاندارد، مشکلات بزرگی را در سیستم آبرسانی و فاضلاب ساختمان به وجود آورد.

کاربرد لوله و اتصالات پلیمری

با توجه به ساختار مختلف لوله و اتصالات پلیمری، می‌توان کاربردهای مختلفی برای آن بیان کرد؛ که هر کدام از آن‌ها به صورت ویژه برای انتقال آب یا فاضلاب به کار می‌روند. برای نمونه، لوله‌های پلیکا بیشتر برای انتقال فاضلاب استفاده می‌شوند. در حالی که لوله‌های تک لایه بیشتر در سیستم انتقال آب منزل یا بخش صنعتی کاربرد دارند.

معرفی انواع لوله و اتصالات پلیمری

انواع لوله و اتصالات پلیمری

لوله و اتصالات پلیمری محصولاتی را شامل می‌شوند که در زبان عموم به لوله‌های پلاستیکی معروف هستند. با این حال، اسامی مختلف در این حوزه، به دلیل استفاده از ترکیبات متفاوت، برای افزایش مقاومت محصول است. باید گفت، لوله پلیمری و اتصالات آن، مقاومت بسیار مناسبی در برابر شرایط مختلف مانند خوردگی، رسوب و ضربه خوردن دارند. نصب و استفاده از آن‌ها بسیار آسان است. برای نمونه، می‌توان در زمان کوتاهی، لوله‌هایی مانند پلیکا را در سیستم فاضلاب ساختمان نصب و استفاده کرد. لوله‌ و اتصالات پلیمری انواع مختلفی دارند که براساس ترکیبات و ساختار آن، تقسیم‌بندی می‌شوند.

لوله و اتصالات پلیمری پلیکا

لوله پلیکا یا به بیان علمی UPVC، یکی از پرکاربردترین لوله‌های پلیمری است که برای موارد مختلفی مانند خطوط فاضلاب یا سیم‌کشی زیرزمینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع لوله‌ها مقاومت بالایی در برابر خوردگی و پوسیدگی دارند و علاوه بر این، ضدزنگ هستند. می‌توان ادعا کرد، این نوع محصولات یکی از اصلی‌ترین اجزای هر ساختمان مسکونی یا صنعتی هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد لوله پلیکا به صفحه فروش لوله پلیکا مراجعه فرمایید.

لوله پلی اتیلن

این نوع لوله‌ها که از انواع لوله و اتصالات پلیمری هستند، مزیت‌های زیادی برای مصرف کننده دارند. جنس این محصولات از پلی اتیلن است و باید گفت، مقاومت بسیار عالی در برابر مواردی مانند ضربه، خوردگی و سایش دارند. محبوبیت لوله پلی اتیلن نیز به دلیل همین مزایا است. که علاوه بر موارد گفته شده می‌توان مزیت‌های سبک بودن، انعطاف پذیری، نصب راحت و مقاومت در برابر مواد شیمیایی را نام برد. کاربرد این لوله‌ها نیز وسیع است که شامل سیستم آبرسانی، فاضلاب، شبکه گاز رسانی، پوشش کابل‌های برق و مخابراتی هستند.

لوله و اتصالات پلیمری کاروگیت

لوله‌های کاروگیت یکی از انواع لوله‌های پلی اتیلنی هستند. که کاربرد آن‌ها در انتقال فاضلاب شهری و روستایی، غلاف کابل‌های برق و فیبر نوری، نهرهای کشاورزی و زهکشی کشاورزی است. لوله و اتصالات پلیمری کاروگیت از لایه درونی صیقلی و لایه بیرونی موج‌داری ساخته شده‌اند. که این ساختار مقاومت آن‌ها را بسیار بیشتر می‌کند. عمر طولانی، انعطاف پذیری بالا، وزن مناسب و مقاومت در برابر دمای بالا و حمله جوندگان و سایر حیوانات از جمله مزیت‌های لوله کاروگیت هستند، برای اطلاعات بیشتر و دسترسی به لیست محصولات به صفحه فروش لوله کاروگیت مراجعه فرمایید.

لوله و اتصالات تک لایه

لوله تک لایه پلیمری از پرکاربردترین محصولات لوله‌کشی ساختمان است؛ که برای آبرسانی ساختمان به کار می‌روند. با این شرایط، باید به صورت مناسبی طراحی شوند؛ تا در سلامت آب انتقالی مشکلی به وجود نیاید. باید گفت، این نوع لوله‌ها در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند اما با توجه به استقبال مردم، دو رنگ سفید و سبز استفاده بیشتری دارد.

از مزیت‌های لوله و اتصالات پلیمری تک لایه، نصب بسیار سریع و آسان، مقاومت مناسب در برابر ضربه و خوردگی و قابلیت استفاده برای آب سرد و گرم است. با این حال، انعطاف پایین، نبود قابلیت استفاده در سیستم گرمایش کف و انبساط طولی بالا در دماهای مختلف از معایب این لوله‌ها است.

لوله و اتصالات پلیمری پنج لایه

لوله‌های پنج لایه که با لایه‌های فلزی و پلیمری ساخته می‌شوند؛ نیز مزایای زیادی دارند و در آن، لایه فلزی آلومینیومی توسط لایه‌های پلیمری احاطه شده است. این ساختار مقاومت بالایی به محصولات می‌دهد که جزو مهم‌ترین محصولات در دسته لوله و اتصالات پلیمری هستند، کاربردهایی مانند لوله‌کشی شوفاژ و رادیاتور، گرمایش کف و لوله‌کشی آب سرد و گرم دارند.

خرید و فروش و عوامل موثر بر قیمت لوله و اتصالات پلیمری

خرید و فروش لوله و اتصالات پلیمری

عوامل زیادی روی قیمت لوله‌ و اتصالات پلیمری تاثیرگذار هستند که باید به دقت بررسی شوند. برای نمونه، مواد اولیه محصولات و تغییر در قیمت آن، یکی از مهم‌ترین دلایل تغییر قیمت لوله‌ها و اتصالات پلیمری به شمار می‌رود. به دلیل وابسته بودن مسیر تولید این نوع محصولات به مواد وارداتی، شرایط واردات و قراردادهای بین‌المللی نیز در تغییر قیمت آن تاثیر دارد. علاوه بر این، بهای نفت در بازارهای جهانی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت فروش لوله و اتصالات  است. در کنار این موارد باید میزان تقاضا و تعادل بین عرضه و تقاضا را نیز در نظر داشت که ممکن است منجر به تغییر روند قیمتی محصول شود.

خدمات متعدد خرید و فروش لوله و اتصالات ساختمانی و صنعتی از طریق راد صنعت روشاک فراهم شده است. در صورتی که نیاز به تامین قطعات و لوله‌های ساختمانی دارید، می‌توانید از طریق وب‌سایت روشاک به صورت غیر حضوری، از طریق تماس تلفنی و یا پیام در واتس آپ و یا تکمیل و ارسال فرم ثبت سفارش، اقدام کنید. خدمات روشاک شامل تأمین لوله‌ها و اتصالات پلیمری، انواع بست و لوله فلزی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.