فروش بست دو تکه آویز
فروش آنلاین بست دو تکه آویز

بست دو تکه آویز

بست دو تکه آویز از انواع بست‌هایی است که در لوله‌ کشی با انواع لوله‌های فلزی، پلیکا، پوشیفت، استنلس استیل یا کابل استفاده می‌شود. این بست در سایزها و انواع مختلف تولید می‌شود و در زیر سقف قرار می‌گیرد. با توجه به کیفیت مناسب و قیمت ارزان، این نوع بست کاربرد فراوانی دارد و نصب آن نیز بسیار آسان است. فروشگاه اینترنتی روشاک، به صورت آنلاین و غیرحضوری انواع بست لوله، مانند بست دو تکه آویز را عرضه می کند. برای خرید با شماره درج شده تماس بگیرید و یا فرم سفارش را ارسال کنید.

جدول محصولات بست دو تکه آویز

نام نوع روکش برند سایز (اینچ) ثبت سفارش
بست دو تکه آویز مدل R-27 بدون روکش بست ایران ۱٫۱/۲ سفارش دهید
بست دو تکه آویز مدل R-27 بدون روکش بست ایران ۲ سفارش دهید
بست دو تکه آویز مدل R-27 بدون روکش بست ایران ۲٫۱/۲ سفارش دهید
بست دو تکه آویز مدل R-27 بدون روکش بست ایران ۳ سفارش دهید
بست دو تکه آویز مدل R-27 بدون روکش بست ایران ۴ سفارش دهید
بست دو تکه آویز مدل R-27 بدون روکش بست ایران ۵ سفارش دهید
بست دو تکه آویز مدل R-27 بدون روکش بست ایران ۸ سفارش دهید
بست دو تکه آویز مدل R-27 بدون روکش بست ایران ۱۰ سفارش دهید
بست دو تکه آویز مدل R-27 بدون روکش بست ایران ۱۲ سفارش دهید
بست دو تکه آویز مدل R-27 روکش عایق بست ایران ۱٫۱/۲ سفارش دهید
بست دو تکه آویز مدل R-27 روکش عایق بست ایران ۲ سفارش دهید
بست دو تکه آویز مدل R-27 روکش عایق بست ایران ۲٫۱/۲ سفارش دهید
بست دو تکه آویز مدل R-27 روکش عایق بست ایران ۳ سفارش دهید

جهت خرید و یا استعلام قیمت بست دو تکه آویز با ما تماس بگیرید

معرفی بست دو تکه آویز

همان‌طور که از نام این محصول مشخص است، دارای دو قسمت اصلی است که یکی دور لوله و دیگری به صورت آویز در قسمت بالای آن قرار می‌گیرد. به‌ این‌ ترتیب می‌توان لوله‌ها را در مسیری افقی روی سقف یا ارتفاعات دیگر نگه داشت تا لوله‌ها فشاری به سقف وارد نکنند و به‌ خوبی از پس انتقال انواع سیالات بربیایند.

معرفی کاربرد و جنس بست دو تکه آویز

کاربرد و جنس بست دو تکه آویز

بست دو تکه آویز اغلب از جنس ورق استنلس استیل S.S304 و S.S316 یا ورق‌های آلیاژی A283-Gr.C، A516 و… ساخته می‌شود. بر روی بدنه این بست هم یک پوشش گالوانیزه سرد یا گرم، تفلون یا داکرومات قرار داده می‌شود تا در برابر خوردگی، ضربه و فشار مقاوم باشد. علاوه بر این‌ها بسته به اینکه بست قرار است در چه محلی استفاده شود روکش عایقی از جنس نئوپرن، لاستیک منجیت دار، PVC یا EPDM نیز بر روی آن قرار می‌گیرد.

این نوع بست برای لوله‌کشی‌های سیستم‌های گرمایشی یا اطفاء حریق که در سقف کشیده می‌شوند به کار می‌رود. از بست آویز دو تکه می‌توان برای نگه‌ داشتن انواع لوله‌های فلزی، کابل‌ها یا لوله پلیکا هم استفاده کرد. نکته اینجاست که این لوله‌ها باید به‌ صورت افقی در زیر سقف کشیده شده باشند تا میله‌های منحنی و قسمت طولی موجود در وسط بست بتوانند آن‌ها را به‌ خوبی مهار کنند و مانع از سقوط میله‌ها یا افزایش بار واردشده به سقف ساختمان شوند.

برند های برتر تولید کننده بست دو تکه آویز

برندهای تولیدکننده

یکی از بهترین برندهای تولیدکننده بست دو تکه آویز در ایران برند بست ایران است. این شرکت با داشتن بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه تولید انواع بست لوله و نگهدارنده لوله یکی از بهترین برندهای حال حاضر در این زمینه است. بست ایران محصولات خود را با کیفیتی عالی و با همکاری برندهای توتال فرانسه و هیوندای کره تولید می‌کند تا مصرف‌ کنندگان ایرانی بتوانند تا سال‌ها از آن‌ها استفاده کنند و نیازی به خرید محصولات گران‌ قیمت خارجی نداشته باشند.

با درج امتیاز و قرار دادن نظرات و پیشنهادات خود در قسمت کامنت ها ما را در بهبود خدماتمان یاری کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.