فروش ویژه لوله پلیکا فشار قوی

لوله پلیکا فشار قوی – لوله یو پی وی سی

لوله پلیکا از جمله لوله‌های پلیمری است؛ که در سال‌های اخیر به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و همچنین قیمت ارزان‌تر، جایگزین لوله‌های فلزی و چدنی شده است. لوله‌های پلیکا را بر اساس ضخامت و همچنین مقاومت در برابر فشار به سه دسته تقسیم می‌کنند: (۱) فشار ضعیف؛ (۲) فشار نیمه قوی؛ و (۳) لوله پلیکا فشار قوی. در ادامه می توانید لیست محصولات لوله پلیکا فشار قوی یا لوله upvc را مشاهده فرمایید. در صورت تمایل برای خرید لوله یو پی وی سی به صورت آنلاین و یا غیر حضوری می توانید باشماره ی قرار داده شده تماس بگیرید و یا از طریق شماره واتس آپ پیام بفرستید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

فروش ویژه لوله پلیکا فشار قوی

برندهای لوله یو پی وی سی

لوله پلیکا آویسا

داراکار برند فروش لوله پلیکا

لوله پلیکا داراکار

پارس زنده رود پلاست برند فروش لوله پلیکا

لوله پارس پلاست

صدرا برند معتبر فروش لوله پلیکا

لوله پلیکا صدرا پلاست

لوله پلیکا پلیمر گلپایگان

لیست محصولات لوله پلیکا فشار قوی

نام ضخامت ( میلی متری) وزن (kg) ثبت سفارش
لوله پلیکا فشار قوی ۹۰ میلی متری ۴٫۳ ۹ تماس بگیرید
لوله پلیکا فشار قوی ۶۳ میلی متری ۴٫۷ ۶٫۵ سفارش دهید
لوله پلیکا فشار قوی ۳۱۵ میلی متری ۱۲ ۹۰ تماس بگیرید
لوله یو پی وی سی ۲۵۰ میلی متری ۹٫۲ ۵۵ سفارش دهید
لوله یو پی وی سی ۲۰۰ میلی متری ۷٫۷ ۳۶ تماس بگیرید
لوله یو پی وی سی ۱۶۰ میلی متری ۷٫۷ ۲۷ سفارش دهید
لوله پلیکا فشار قوی ۱۲۵ میلی متری ۶ ۱۸ تماس بگیرید
لوله پلیکا فشار قوی ۱۱۰ میلی متری ۵٫۳ ۱۴٫۵ سفارش دهید
لوله پلیکا فشار قوی ۵۰ میلی متری ۳ ۴٫۵ تماس بگیرید

سوالات متداول در خرید و فروش و نحوه قیمت گذاری لوله upvc

لوله های پلیکا از جمله پر مصرف ترین و پر فروش ترین انواع لوله ها می باشند. این نوع لوله ها خود دارای انواع مختلفی هستند که تفاوت آن ها در ضخامتشان است. لوله upvc از که یک نوع لوله فشار قوی پلیکا به حساب می آید به دلیل ضخامت بیش تری که دارد در لوله کشی فاضلاب صنعتی و ساختمانی استفاده می شود.

لوله های UPVC قادر به تحمل فشارهای ۱۹ بار و ۱۶ بار هستند و از استاندارد SDR و کد ۲۴۶۴ ASTMD مطابق با موسسه استاندارد ایران، برای آن ها در نظر گرفته می شود.

به دلیل نوع کاربرد و ویژگی هایی که لوله های UPVC دارند به نسبت سایر انواع لوله پلیکا قیمت بالاتری دارند اما به نسب لوله های فلزی ارزان تر هستند. جنس ماده اولیه، کیفیت لوله و استاندارد های رعایت شده مواردی هستند که در قیمت نهایی لوله پلیکا فشار قوی موثر است.

لوله یو پی وی سی به صورت شاخه های ۶ متری فروش می رود که این مقدار بر اساس مصوبه موسسه استاندار ایران می باشد.

با درج امتیاز و قرار دادن نظرات و پیشنهادات خود در قسمت کامنت ها ما را در بهبود خدماتمان یاری کنید.

4.2/5 - (18 امتیاز)

جهت خرید و یا استعلام قیمت لوله پلیکا فشار قوی یا لوله UPVC با ما تماس بگیرید.

معرفی لوله پلیکا فشار قوی و کاربرد های آن که به دلیل ضخامت بیشتری که دارند بیش تر در لوله کشی فاظلاب های صنعتی و کارخانه ای استفاده می شوند

لوله پلیکا فشار قوی چیست ؟ چگونه تولید می شود؟

همانطور که گفته شد، لوله‌ پلیکا فشار قوی، از پرکاربردترین لوله‌های پلیکا محسوب می‌شوند که با نام لوله upvc نیز خرید و فروش می شود. تفاوت این نوع لوله، در ضخامت آن است. ضخامت لوله در مقاومت آن در برابر فشار بسیار موثر است. به همین دلیل است که از لوله upvc بیشتر در سیستم فاضلاب صنعتی و کارخانه‌ای استفاده می‌شود. تولید لوله یو پی وی سی یا لوله پلیکا فشار قوی به صورت تزریقی صورت می‌گیرد.در این روش، لوله‌ها به کمک دستگاه‌های سفید رنگ تزریق، ساخته می‌شوند. لوله یو پی وی سی به صورت شاخه‌ای از درون دستگاه بیرون می‌آیند، اما اتصالات با فشار بسیار زیاد به درون قالب تزریق می‌شوند. نکته قابل توجه در مورد روش تولید لوله UPVC، سرد کردن و جدا کردن لوله‌ها از قالب پس از تزریق است.

انواع لوله پلیکا فشار قوی

لوله پلیکا فشار قوی با توجه به کیفیت و درجه‌بندی، به دو دسته تقسیم می‌شود:

  • لوله فشار قوی درجه یک
  • لوله فشار قوی درجه دو

هر دو دسته‌بندی دارای کاربردهای مختص به خود هستند. لوله UPVC درجه یک در پروژه‌های لوله‌کشی بزرگ و پراهمیت و لوله یو پی وی سی درجه دو در پروژه‌های لوله کشی کوچک به‌کار می‌رود. طبیعی است که قیمت لوله پلیکا فشار قوی درجه ۲، ارزان‌تر از لوله‌های فشار قوی درجه یک است.

استانداردهای لوله یو پی وی سی

لوله پلیکا فشار قوی در فشارهای ۱۹ بار و ۱۶ بار (یا اسکچوال‌های ۴۰ تا ۸۰) قابل استفاده هستند. استاندارد در نظر گرفته شده برای این لوله‌ها، استاندارد SDR و کد ۲۴۶۴ ASTMD مطابق با موسسه استاندارد ایران است. برای اطلاعات بیشتر و یا مشاوره و آشنایی بیشتر با برند‌ها و نوع لوله پی وی سی به صفحه نمایندگی فروش لوله پلیکا در تهران و یا هر شهر دیگر ایران مراجعه فرمایید.

بیان تعدادی از مزایای لوله پلیکا فشار قوی مانند قیمت ارزان، آبندی مناسب، عدم پوسیدگی و زنگ زدگی، مقاومت در برابر ارتعاشات و آتش

مزایا و معایب لوله پلیکا فشار قوی

لوله یو پی وی سی دارای مزایای بسیار زیادی است. از جمله مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سطح داخلی صاف و صیقلی
  • مقاومت بسیار بالا در برابر اشعه فرابنفش خورشید
  • مقاومت بالا در برابر دما، فشار و سایر تنش‌های فیزیکی و شیمیایی
  • آب‌بندی بسیار مناسب
  • قیمت ارزان‌تر نسبت به لوله‌های فلزی، چدنی و پلی‌اتیلن
  • مقاومت در برابر ارتعاشات و آتش
  • انعطاف‌پذیری بسیار بالا و در نتیجه، استحکام در حرکات ناشی از زمین‌لرزه
  • حمل و نقل آسان
  • عدم پوسیدگی و زنگ‌زدگی

اتصال نسل جدید لوله‌ پلیکا فشار قوی، که با نام Power-Seal شناخته می‌شوند، نیازی به جوش زدن یا حرارت دادن ندارند. به همین دلیل، از نظر مصرف انرژی و هزینه‌های مرتبط با آن به صرفه‌تر هستند. علاوه بر مزایای مذکور، لوله UPVC دارای معایبی نیز هستند. از جمله این معایب می‌توان به خوردگی بر اثر تماس مداوم با آب بسیار گرم، خطر شکنندگی در زیرزمین و خرابی اشاره کرد.

کاربرد لوله UPVC یا فشار قوی

کاربرد اصلی و گسترده لوله یو پی وی سی، به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، در بخش صنعت ساخت و ساز ساختمانی است. از جمله مهم‌ترین کاربردهای لوله UPVC می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال آب به زمین‌های کشاورزی
  • استفاده در سیستم‌های فاضلاب شهری و کارخانه‌ای
  • انتقال آب آشامیدنی
  • به عنوان حفاظ در سیستم‌های انتقال برق
  • انتقال مواد شیمیایی خطرناک و قوی از قبیل اسیدها و بازها

البته، از این نوع از لوله‌ پلیکا به عنوان غلاف و محافظ کابل‌های برق نیز می‌توان استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به مقاله “کاربرد لوله پلیکا” مراجعه فرمایید.

ویژگی لوله لوله پلیکا فشار قوی

ویژگی اصلی لوله UPVC، تحمل دمایی بالای آن‌هاست. به عبارت دیگر، لوله پلیکا فشار قوی قابلیت تحمل دمای منفی چهار درجه تا مثبت ۴۸ درجه سانتی‌گراد را دارد. از سوی دیگر، درصد بسیار کمی از کربن در ساختار این نوع لوله‌ها به‌کار گرفته می‌شود، در نتیجه، مقاومت لوله پلیکا فشار قوی نسبت به سایر لوله‌ها بسیار بیشتر است.لوله یو پی وی سی به دلیل داشتن سطح داخلی صاف و صیقلی از تراکم و گرفتگی لوله‌ها و فشار سیال مورد انتقال جلوگیری می‌کند. در نتیجه، احتمال وقوع بسیاری از مشکلات آسیب‌زا در این نوع از لوله‌ها، بسیار کم است. این ویژگی، موجب کاهش اصطکاک و افزایش طول عمر لوله می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های لوله پلیکا فشار قوی، وزن پایین آن است که موجب سهولت حمل و نقل می‌شود.

برندهای مطرح لوله یو پی وی سی

امروزه، به دلیل محبوبیت لوله‌های پلیکا، شرکت‌های ایرانی بسیار زیادی در زمینه تولید و عرضه این لوله‌ها در بازار مشغول به فعالیت هستند. از جمله مهم‌ترین برندهای ایرانی تولیدکننده‌ی لوله پلیکا فشار قوی می‌توان به صدرا پلاست، آویسا، پلیمر گلپایگان و لوله پلیکا برق سمنان اشاره کرد. برندهای ایرانی با تولید و فروش لوله‌های با کیفیت، مرغوب و در عین حال ارزان‌تر، با رقبای خارجی خود رقابت می‌کنند. استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، سمنان و کرج از جمله قطب‌های اصلی تولید لوله پلیکا در کشور محسوب می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به مقاله “برند‌های مطرح لوله و اتصالات پلیکا” مراجعه فرمایید.

معرفی عوامل موثر بر قیمت لوله یو پی وی سی که شامل جنس و کیفیت مواد اولیه، استاندارد استفاده شده ، نوع برند و کیفیت محصول است

قیمت لوله پلیکا فشار قوی

قیمت لوله پلیکا نسبت به لوله‌های چدنی، فلزی و لوله‌های پلی اتیلن ارزان‌تر است. با این وجود، لوله پلیکا فشار قوی به دلیل ضخامت، تحمل فشار و همچنین کاربرد، گران‌تر از لوله‌های پلیکا فشار ضعیف (لوله پلیکا ناودانی) و فشار نیمه قوی(لوله پلیکا فاضلابی) به فروش می‌رسد. عوامل مختلفی بر قیمت لوله UPVC تاثیرگذار هستند؛ جنس ماده اولیه، کیفیت لوله و استانداردهای رعایت شده، از جمله این موارد هستند.

موارد مهم در هنگام خرید لوله یو پی وی سی

هنگام خرید لوله پلیکا فشار قوی حتماً باید در مورد قیمت آن با افراد متخصص در زمینه فروش مشورت شود. این افراد می‌توانند به شما در زمینه‌ی انتخاب برند مناسب کمک کنند. همچنین، پیشنهاد می‌شود که پیش از خرید، حتماً اطلاعاتی در مورد نوع کارایی، سایز لوله مورد نظر و همچنین سایر مشخصات مدنظر کسب کنید. بر اساس موسسه استاندارد ایران، فروش لوله پلیکا فشار قوی، به صورت شاخه‌های شش متری صورت می‌گیرد. سایز لوله UPVC از ۶۳ تا ۱۲۰۰ میلی‌متر در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که این نوع از لوله‌های پلیکا یعنی لوله پلیکا فشار قوی حتماً باید دارای استاندارد باشد. به همین دلیل است که حتماً باید خرید از فروشگاه‌ها و همچنین شرکت‌های معتبر صورت گیرد.

به دلیل افزایش فروش لوله یو پی وی سی، رقابت برند‌های ایرانی در زمینه فروش این نوع لوله، بسیار زیاد شده است. تا حدی که برخی از برند‌ها به منظور افزایش میزان فروش خود، قیمت‌های ارزان‌تر و همچنین تخفیفات فصلی در نظر می گیرند. بسیاری از برندهای داخلی نیز به منظور جذب مشتری داخلی و خارجی، پیشنهادات استثنایی مانند گارانتی مادام‌العمر ارائه می‌دهند. کافی است پیش از خرید کمی در مورد خدمات پس از فروش برندهای مختلف تحقیق کنید.

خرید آنلاین لوله پلیکا فشار قوی

به منظور خرید لوله پلیکا فشار قوی، می‌توان هم به صورت حضوری و هم از طریق فروشگاه‌های معتبر اینترنتی اقدام کرد. امروزه، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی مورد استقبال بیش تری قرار گرفته است؛ زیرا که طیف وسیعی از محصولات از برندهای مختلف با قیمت‌های متنوع در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. از سوی دیگر قیمت لوله UPVC در فروشگاه‌های اینترنتی به دلیل عدم پرداخت مالیات و قبوض کمتر است.سایت روشاک از جمله نمایندگی های و عاملیت های فروش انواع لوله و اتصالات پلیمری از جمله لوله یو پی وی سی می باشد. برای خرید و یا استعلام قیمت و اطلاع از تخفیف های مناسبتی با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا از طریق واتس آپ پیام بفرستید.

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.