فروش لوله گالوانیزه تبریز

لوله گالوانیزه تبریز

لوله گالوانیزه تبریز یکی از کارخانه‌های معتبر ایران در زمینه تولید انواع لوله‌های گالوانیزه است. این کارخانه به دلیل ظرفیت تولیدی بالایی که دارد؛ توانسته نیاز بسیاری از صنایع را برآورده کرده و محصولات مختلف را به بازار عرضه کند. در حال حاضر لوله‌هایی که در این کارخانه تولید می‌شوند؛ دارای سایز ۲/۱ تا ۸ اینچ بوده و در دسته‌های سبک، نیمه سنگین و سنگین قرار می‌گیرند. برای سفارش و خرید به صورت غیر حضوری می‌توانید از طریق شماره قرار داده شده تماس بگیرید و یا از طریق شماره واتس آپ پیام بفرستید؛ همچنین می‌توانید فرم سفارش لوله و اتصالات را تکمیل و ارسال کنید.

لیست محصولات لوله گالوانیزه تبریز

شماره لوله وزن (کیلوگرم به ازای هر ۶ متر) ضخامت لوله (میلی‌متر) ماکسیمم قطر خارجی (میلی‌متر) مینیمم قطر خارجی (میلی‌متر) ثبت سفارش
سبک متوسط سنگین سبک متوسط سنگین  سبک  متوسط  سنگین  سبک  متوسط  سنگین
۲  280.6  650.7  –  2  5.2    4.21  7.21  2.1  1.21 سفارش دهید
 2.5  9  70.9  –  2.2  5.2  9.26  2.27  4.26  6.26  سفارش دهید
 3  550.12  700.14  –  5.2  3  8.33  3.42  2.33  4.33  سفارش دهید
 4  980.15  900.18  –  5.2  3  5.42  9.42  9.41  1.42  سفارش دهید
۵  250.2  650.21  – ۸٫۲  3  4.48  8.28  8.47  4.8  سفارش دهید
۶  450.25  800.31  –  8.2  50.3  2.6  8.6  6.59  8.59  سفارش دهید
۷ ۵۰۰٫۲۲ ۹۵۰٫۳۷ ۴۰۰٫۴۳ ۳ ۵۰٫۳ ۴ ۷٫۶ ۶٫۷۶ ۴٫۷۵ ۲٫۷۵ ۴٫۷۵ ۲٫۲۱ سفارش دهید
۸ ۶۷۰٫۳۹ ۲۵۰٫۵۳ ۵۵۰٫۶۶ ۳ ۴ ۵ ۷٫۸۸ ۵٫۸۹ ۱٫۸۸ ۹٫۸۷ ۱٫۸۸ ۳ سفارش دهید
۱۰ ۹۰۰٫۶۸ ۵۰۰٫۷۷ ۲۰۰٫۸۶ ۴ ۵٫۴ ۵ ۹٫۱۱۳ ۹٫۱۱۴ ۳٫۱۱۳ ۱۱٫۳ ۳٫۱۱۳ ۴ سفارش دهید
۱۵ ۵۰٫۱۲۵ ۵ ۱٫۱۶۶ ۱٫۱۶۴ سفارش دهید

جهت خرید و یا استعلام قیمت لوله گالوانیزه تبریز با ما تماس بگیرید

سوالات متداول در خرید و فروش لوله گالوانیزه تبریز

تمامی این محصولات به صورت درز دار و با روش گرم تولید می‌شوند.

برای خرید این نوع لوله‌ها باید استاندارد تولید سایز و نام کارخانه را بر روی لوله مشاهده کرده و از صحت اطلاعات مطمئن شوید. سپس سفارش خود را ثبت کنید. در این مرحله محصولات موردنظر بسته‌بندی شده و طبق سفارش شما ثبت و ارسال می‌شوند.

با درج امتیاز و قرار دادن نظرات و پیشنهادات خود در قسمت کامنت ها ما را در بهبود خدماتمان یاری کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

معرفی کارخانجات تولید لوله در تبریز

کارخانه تولید لوله گالوانیزه تبریز دارای چند زیرمجموعه است که هریک از آن‌ها محصولات مختلفی را تولید می‌کنند. این کارخانه و زیرمجموعه‌های آن به عنوان پیشگامان این صنعت در ایران شناخته می‌شوند. سپنتا و در پاد از اصلی‌ترین تولیدکنندگان انواع لوله گالوانیزه در تبریز هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

لوله گالوانیزه سپنتا

کارخانه تولید لوله سپنتا به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت تولید انواع لوله و پروفیل‌های فولادی شناخته می‌شود. این کارخانه در سال ۱۳۳۹ تاسیس شد؛ به دلیل همزمانی تاسیس این کارخانه با پیدایش صنعت لوله در ایران، این شرکت یکی از نخستین تولیدکنندگان لوله گالوانیزه در ایران به شمار می‌رود. پس از پیروزی انقلاب این کارخانه فعالیت خود را تحت نظارت وزارت صنایع ادامه داد. در حال حاضر ظرفیت تولید لوله گالوانیزه سپنتا تبریز و دیگر شهرها برابر ۱۴۰۰۰۰ هزار تن است. محصولات این شرکت شامل لوله گالوانیزه، قوطی و پروفیل هستند. علاوه بر این موارد تولیدات دیگری هم در کارخانه سپنتا تولید شده و به فروش می‌رسند که از قرار زیر هستند:

  • لوله سیاه
  • انواع لوله گالوانیزه سبک، سنگین و سرد
  • لوله‌های گلخانه‌ای
  • لوله‌های گاز خانگی
  • لوله و قوطی مبلی
  • پروفیل‌های درب و پنجره
  • لوله شوفاژی
  • کاندویت برق

لوله گالوانیزه در پاد

لوله گالوانیزه در پاد تبریز تحت پوشش شرکت سرمایه‌گذاری گسترش فولاد تبریز است و در کیلومتر ۶ جاده تبریز قرار دارد. این کارخانه در حال حاضر ۷۰۰ هزار تن در سال تولید دارد و پیش‌بینی شده که به زودی می‌تواند به رقم ۱۲۰۰ هزار تن در سال برسد. همه محصولات شرکت در پاد تبریز با استاندارد بین‌المللی مدیریت کیفیت ۲۰۰۰ یا ISO 9001 تولید می‌شوند. به علاوه محصولات این شرکت از TUV NORD آلمان گواهی OHSAS 18001 را برای سیستم مدیریتی ایمنی و بهداشت دریافت کرده‌اند. در کنار این موارد گواهی‌های استاندارد ملی ایران با شماره‌های ISIR 3132، ISIRI 3765 و ISIRI 7597 از دیگر نشان‌های استاندارد دریافت‌شده توسط این شرکت هستند. محصولات شرکت در پاد تبریز از قرار زیر هستند:

  • لوله‌های درز دار و بدون درز
  • لوله‌های گالوانیزه سنگین و سبک
  • انواع میلگردها
  • انواع ورق گالوانیزه
  • قوطی‌های مربعی و مستطیلی

انواع لوله های گالوانیزه تولیدی تبریز

کارخانه تولید لوله گالوانیزه تبریز بیشتر محصولات خود را به صورت گرم تولید می‌کند؛ به همین دلیل محصولات این شرکت کاملا در برابر زنگ زدن مقاوم هستند. انواع لوله‌های گالوانیزه‌ای که در کارخانجات تبریز تولید شده و به فروش می‌رسند؛ از قرار زیر هستند:

  • انتقال آب
  • گلخانه‌ای
  • لوله‌های انتقال برق
  • پروفیل

علاوه بر این در شرکت لوله گالوانیزه در پاد تبریز انواع مختلفی از محصولات را تولید می‌کند که از قرار زیر هستند:

  • ورق گالوانیزه با ضخامت ۰٫۵ تا ۵ میلی‌متر
  • لوله و پروفیل‌های مبلی با اندازه ۱۰ تا ۶۰ میلی‌متر
  • لوله‌های صنعتی درزجوش با اندازه ۱٫۴ تا ۴ اینچ
  • لوله‌های انتقال آب و گاز با اندازه ۱٫۲ تا ۴ اینچ

اصلی ترین ویژگی‌ لوله گالوانیزه تبریز

یکی از ویژگی‌های اصلی لوله گالوانیزه تبریز، استفاده از فرایند گرم در تولید آن است. به این معنا که برای ایجاد لایه بر روی این نوع لوله‌های گالوانیزه از روی مذاب استفاده می‌شود؛ به همین دلیل این نوع از لوله‌ها دارای سطحی براق و منعکس‌کننده هستند. این لوله‌ها ضمن داشتن مقاومت بالا در برابر زنگ زدن و خوردگی دارای ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری هم هستند.

برای مثال لوله‌های گالوانیزه گرم بسیار محکم هستند. همچنین قیمت لوله گالوانیزه تبریز نسبت به سایر گزینه‌های موجود در بازار کمتر است که این موضوع به دلیل استفاده از روش گرم در تولید آن است. در کنار این‌ها این نوع از لوله‌ها در زمان نصب مشکلی ایجاد نمی‌کنند و به راحتی می‌توان آن‌ها را در جاهای مختلف اجرایی کرد. این موضوع به دلیل استفاده از مقداری بیشتری روی در مقایسه با روش سرد است؛ در نتیجه می‌توان گفت که رنگ کردن لوله‌های گرم آسان‌تر است و نیاز به نیروی انسانی و هزینه کمتری دارد.

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.