لیست قیمت انواع لوله پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن به مقدار سفارش مشتری، کیفیت مواد اولیه ای که در تولید لوله پلی اتیلن مورد استفاده قرار خواهد گرفت، میزان فشار وارده به بدنه لوله ها، گازی یا آبی بودن لوله ها، استفاده از مواد اولیه خود رنگ و یا استفاده از مستربچ بمنظور ضد یو وی کردن لوله ها و همچنین سایز لوله پلی اتیلن فشار قوی وابسته می باشد. روشاک در زمینه فروش انواع و ارائه بهترین لیست قیمت لوله پلی اتیلن فعالیت دارد. برای خرید با ما تماس بگیرید.

جدول وزن و سایز لوله پلی اتیلن

نام نوع کاربرد سایز وزن ضخامت بسته بندی تماس
لوله پلی اتیلن ۶۳ آبی ۲ اینچ ۰٫۷۲۱ ۳٫۸ کلاف تماس بگیرید
برقی ۰٫۳۶ ۱٫۸ شاخه ۶ متری
گازی ۱/۰۵    
فاضلابی ۰٫۵۸  ۳ کلاف ۱۰۰ متری
لوله پلی اتیلن ۷۵ آبی ۲/۵ اینچ ۱٫۰۲ ۴٫۵ کلاف تماس بگیرید
فاضلابی ۳٫۶ کلاف ۱۰۰ متری
لوله پلی اتیلن ۹۰ آبی ۳ اینچ ۱٫۴۶ ۵٫۴ کلاف تماس بگیرید
برقی ۰٫۶۴ ۲٫۲  شاخه ۶ متری
گازی ۲/۱۲    
فاضلابی ۱٫۱۸۰ ۴٫۳ کلاف ۱۰۰ متری
لوله پلی اتیلن ۱۱۰ آبی ۴ اینچ ۲٫۱۷ ۶٫۶ کلاف تماس بگیرید
برقی ۰٫۹۴ ۲٫۷  شاخه ۶ متری
گازی ۳/۱۴    
فاضلابی ۱٫۷۷  ۵٫۳ کلاف ۱۰۰ متری
لوله پلی اتیلن ۱۲۵ آبی ۵ اینچ ۲٫۷۶ ۷٫۴ کلاف و شاخه تماس بگیرید
برقی ۱٫۲  ۳٫۱ شاخه ۶ متری
گازی ۴/۰۸    
فاضلابی ۵٫۷۸ ۶ کلاف ۱۰۰ متری
لوله پلی اتیلن ۱۶۰ آبی ۶ اینچ ۴٫۵۲ ۹٫۵ شاخه تماس بگیرید
برقی ۲ ۴ شاخه ۶ متری
گازی ۶/۶۷    
فاضلابی ۳٫۷۲ ۷٫۷  شاخه ۶ و ۱۲ میلی متری
لوله پلی اتیلن ۲۰۰ آبی ۸ اینچ ۷٫۰۵ ۱۱٫۹ شاخه تماس بگیرید
برقی ۳ ۴٫۹ شاخه ۶ متری
گازی ۱۰/۴    
فاضلابی ۵٫۷۸ ۹٫۶ شاخه ۶ و ۱۲ میلی متری
لوله پلی اتیلن ۲۵۰ آبی ۱۰ اینچ ۷٫۰۵ ۱۸٫۴ شاخه تماس بگیرید
برقی ۴٫۸۳ ۶٫۲  شاخه ۶ متری
فاضلابی ۸٫۹۳  ۱۱٫۹ شاخه ۶ و ۱۲ میلی متری
لوله پلی اتیلن ۲۲۵ گازی   ۱۳/۱     تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن ۳۱۵ آبی ۱۲ اینچ ۲۱٫۲ ۲۳٫۲ شاخه تماس بگیرید
برقی ۷٫۵۲ ۷٫۷ شاخه ۶ متری
فاضلابی ۱۴٫۲ ۱۵ شاخه ۶ و ۱۲ میلی متری

جهت خرید و یا استعلام قیمت لوله پلی اتیلن با ما تماس بگیرید

اجزا و مواد سازنده لوله پلی اتیلن چیست؟

Polyethylene که مخفف آن PE می باشد. یکی از متریال بدست آمده از گاز اتیلن است که توسط پروسه ای به اسم پلیمریزاسیون واحد های اتیلن بدست می آید. تولید این متریال به نوعی دنیا و صنایع را زیر و رو کرد و پیشرفت بزرگی محسوب شد. امروزه به کارگیری این ماده برای سیستم های لوله کشی شرکتی و کانال های لوله گاز و آب بسیار توسعه یافته است. فرایند رو به افزایش بکارگیری مواد پلاستیکی و بطور منحصربه فرد پلی اتیلن در صنعت، در گرو ویژگی ها، مزایای این مواد و کاربرد های آن است. این مورد موجب پیشرفت قابل توجهی در ساخت و افزایش میزان استفاده در مدت زمان کوتاهی که از تولید لوله پلی اتیلن می گذرد، شده است. در نیم قرن پیش این صنعت در حوزه ساخت انواع لوله پلی اتیلن که به لوله های PE نیز معروف اند ارتقا یافته و موفق شده جایگزین خوبی برای لوله های فولادی، لوله پی وی سی و چدنی باشد. این جایگزینی به دلیل استحکام، ماندگاری و نحوه نصب راحت است که در ادامه به معرفی بیشتر و عوامل موثر بر قیمت لوله پلی اتیلن می پردازیم.

لوله پلی اتیلن در سایز های مختلف

لوله ی polyethylyne لوله ای است که از نوعی ماده پلیمر مصنوعی به همین اسم تولید می شود. به دلیل فرمول شیمیایی خاص خود، ویژگی های مثبتی را از آن خود کرده است. رنگ این لوله ها سیاه است که دارای خطوط رنگی می باشد. خط های آبی رنگ روی لوله سیاه نشان دهنده این است که این لوله برای آبرسانی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به صفحه لوله پلی اتیلن آبی یا آبرسانی مراجعه فرمایید. اگر لوله خطوط زرد داشته باشد یعنی به منظور گاز رسانی است، برای ورود به این صفحه و تکمیل خرید آنلاین خود و یا استعلام لیست قیمت به صفحه لوله پلی اتیلن گازی مراجعه کنید. در صورتی که دارای خطوط قهوه ای باشد برای فاضلاب است و به آن لوله پلی اتیلن فاضلابی می گویند. خصوصیات خاص انواع این لوله در مقایسه با سایر لوله ها باعث شده که سرعت رشد استفاده از این لوله ها در کانال های انتقال و پخش آب نسبت به سایر موارد بسیار بیشتر باشد. لوله پلی اتیلن درجه یک یکی از اساسی ترین عوامل موثر بر صرفه جویی در مصرف و اتلاف منابع است که یکی از بهترین لوله ها در سطح جهان است.

انواع لوله پلی اتیلن

برخی لوله های پلی اتیلن را براساس کاربردشان طبقه بندی می کنند. این لوله ها از دو ماده PE سخت یا سنگین و سبک بدست می آیند. نوع سخت در برابر نیروی کشش و دیگر فشار های مکانیکی مقاومت بیشتری نشان می دهند. اما نوع سبک مقاومت کمتری دارند و زمینه مصرفی آن ها نیز فرق دارد. سخت و سنگین بودن آنها بر قیمت لوله پلی اتیلن تاثیر گذار است. در ادامه به شرح انواع لوله پلی اتیلن می پردازیم:

لوله پلی اتیلن تک دیواره

این نوع لوله در فشارهای میان دو تا چهل مرتبه، با ضخامت های گوناگون قابل استفاده است. تحمل فشار در این لوله مطابق اندازه قطر لوله است و در صورتی که خراشیدگی به اندازه چند میلیمتر باشد، در آن مرکز تحمل فشار از میزان استاندارد و تعریف شده کمتر می شود.

لوله پلی اتیلن تک دیواره

لوله کاروگیت

این لوله دو دیواره خارجی و داخلی دارد که دیواره خارجی محکم آن دندانه دار و دیواره درونی آن صیقلی و یکدست است که به منظور عبور سیالات فاضلابی اسیدی و قلیایی و بازمانده های کارخانجات استفاده می شود. لوله های دو جداره دارای فشار بار داخلی نیستند و به گونه ای حکم جوی زیر زمینی را دارند. دیواره خارجی این لوله همه فشار را در زیر سطح زمین تحمل می کند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه لوله کاروگیت کلیک کنید.

لوله کاروگیت یکی از انواع لوله های پلی اتیلن

لوله اسپیرال

این لوله مشابه لوله دوجداره است اما به دلیل ابعاد لوله اسپیرال، شیوه تولید آن ها فرق می کند. غالبا ابعاد آن ها بین ۹۰ سانتی متر الی سه متر است. اتصال لوله های اسپیرال به یکدیگر به شکل جوش لب به لب است و بسیار محکم می باشد. فشار کاری در این نوع لوله ها تا ۶۴ کیلونیوتن می تواند باشد که این فشار با قطر دندانه ها و دیواره خارجی لوله ارتباط مستقیم دارد. از طرفی فاصله میان دندانه های این لوله هم در فشار بار لوله موثر است. لوله های اسپیرال را می توان در طول شش متری و تا ضخامت ۳ متر طول دهنه خالص ساخت.

لوله اسپیرال

انواع گریدهای لوله پلی اتیلن

  • گرید ۶۳ : این گرید امروزه استفاده از آن رایج نیست زیرا قطر و وزن آن بیشتر و تولید آن هزینه بر است و به صرفه نیست.

  • گرید ۸۰: این محصول با وزن و قطر کمتر، توان تحمل فشار بیشتری دارد و قیمت آن نیز مناسب تر است. بنابراین نسبت به گرید قبلی کارآمدتر است.

  • گرید ۱۰۰ : این لوله از بهترین ترکیبات اولیه تولید شده که توان تحمل فشاری کاری بیشتر و وزن و قطر کمتر دارد. در گرید های قبلی نور مستقیم خورشید باعث استهلاک لوله می شد و یکی از اساسی ترین معایب آن نیز همین دلیل است، که این مسئله اساسی در گرید ۱۰۰  رفع شده است. ترکیبات این لوله در مقابل اشعه UV نیز مقام است.

مزایای خرید لوله‌ پلی اتیلن

مقاومت بالا در برابر خوردگی و مواد خورنده: یکی از اساسی ترین مشکلاتی که تاسیسات لوله کشی فلزی با آن روبرو هستند، خوردگی درونی و بیرونی لوله است که به مرور باعث تغییر طعم و مزه آب می شوند. لوله PE، علیرغم محصولات فلزی زنگ نمی زند، نمی پوسد و در برابر خوردگی مقاوم است. این به این معناست که قیمت لوله پلی اتیلن بسیار مناسب تر و به صرفه تر است و دوام زیادی دارد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه لوله فلزی کلیک کنید.

مقاوم در برابر فشار و اصطکاک

این لوله حتی نوع تک جداره آن منعطف است و علیرغم دیگر انواع لوله‌ های پلاستیکی، به نوعی طراحی شده که در مقابل فشار ضربتی، که در تاسیسات پخش آب اتفاقی رایج است، مقاومت نماید.

دوام بسیار

این لوله از لحاظ ایمنی بسیار خوب و ایمن است و مناسب استفاده در تاسیسات لوله‌کشی زیرساختی می باشد. عمر این نوع لوله، به زمینه مصرفی، طراحی و نحوه نصب بستگی دارد بین نیم قرن تا یک قرن عمر می کند.

فاقد نشتی

معمولاً در تاسیسات قدیمی پخش آب، حجم زیادی از این مایع حیاتی به علت نشت در محل اتصالات، تلف می شود. که هم منابع ارزشمند را هدر می دهد و هم هزینه ‌بر می باشد. اما همانطور که گفتیم اتصالات لوله پلی اتیلن داری جوش لب به لب است و از این رو به طور کامل و دائمی نشتی را برطرف می کند.

  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر تغییرات دما
  • دارا بودن زاویه خم
  • مقاومت در برابر فرسودگی
  • نصب راحت
  • سازگاری با محیط زیست

معایب خرید لوله پلی اتیلن

  • امکان ایجاد خراشیدگی هایی روی سطح لوله هنگام جابجایی و راه اندازی لوله ها که در چشم هستند.
  • افت مقاومت با گذر زمان و تشدید آن با بیشتر شدن درجه حرارت
  • ضعف در برابر مکش و خلاء به وجود آمده در لوله
  • تاثیر منفی متریال نفتی مانند بنزین و گازوئیل و بعضی از ترکیبات شیمیائی مانند الکل ها

کاربرد لوله پلی اتیلن

  • سیستم آبرسانی شهری و روستایی
  • در تاسیسات لوله کشی فاضلاب از انواع لوله پلی اتیلن فاضلابی استفاده می شود که برای اطلاعات بیشتر و یا سفارش خرید و یا استعلام قیمت به روز لوله پلی اتیلن پیشنهاد می شود به لینک درج شده مراجعه فرمایید.
  • خطوط لوله دریایی و حفاری
  • لوله کشی در مناطق گوناگون
  • انتقال سیالات گوناگون در صنایع مختلف
  • آبیاری زمین های کشاورزی با سیستم های مدرن آبیاری قطره ای
  • هدایت آب آبیاری در باغ و مزارع
  • کاور کابل های گوناگون برق
  • کاور رو کار برای لوله هایی از جنس آلیاژ
  • انتقال گاز های فشرده
  • سیستم های تهویه ی مسکونی یا شرکتی
  • استفاده از لوله پلی اتیلن برقی در صنعت الکترونیک و برق

کاربرد لوله پلی اتیلن

عوامل موثر بر قیمت لوله پلی اتیلن

از آنجایی که بازار در حال نوسان است و قیمت مواد اولیه همواره در بورس تغییر می کند نمی توان برای قیمت لوله پلی اتلین نرخ قطعی ارائه داد چراکه ثبات ندارد. قیمت لوله پلی اتلین مطابق متراژ آن است، برای شرکت تفاوتی که شما چه لوله ای و در چه ضخامتی تهیه کرده اید بلکه میزان ترکیبات اولیه استفاده شده برای ساخت هر متر طول این لوله اهمیت دارد. در خرید لوله پلی اتیلن به ترکیبات استفاده شده در ساخت، برند، تجهیزات شرکت تولید کننده، اعتبار و شهرت شرکت باید توجه شود چرا که این موارد روی قیمت آن موثرند. از دیگر عوامل موثر بر قیمت لوله پلی اتیلن می توان به قیمت و هزینه جابجایی، هزینه های خدمات و حق الزحمه کارکنان و … اشاره کرد. در ضمن قیمت و وزن لوله با بار کاری لوله رابطه مستقیم دارد و هر اندازه فشار بیشتر باشد؛ وزن و قیمت لوله بیشتر می شود.

فروش آنلاین لوله پلی اتیلن

امروزه امکان خرید و فروش آنلاین لوله پلی اتیلن نیز فراهم شده است. اگر خریدار هستید می توانید با یک تماس از قیمت لوله پلی اتیلن آگاه شوید. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره خرید، استعلام قیمت با ما تماس بگیرید و یا برای ثبت سفارش فرم سفارش لوله و اتصالات تکمیل و ارسال فرمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و شما را در ثبت سفارش همراهی نمایند.

فروش لوله پلی اتیلن فاضلابی

لوله پلی اتیلن فاضلابی

لوله پلی اتیلن فاضلابی به دلیل اینکه از جنس مواد پلیمری هستند، در دسته لوله‌های پلاستیکی قرار می‌گیرند. این لوله‌ها از سایز ۵۰ میلی متری تا ۴۰۰ میلی متری ساخته می‌شوند و به صورت شاخه‌های ۶ و ۱۲ متری نیز به فروش می‌رسند.

مشاهده صفحه

لوله پلی اتیلن گازی

لوله پلی اتیلن نوعی لوله انعطاف‌پذیر است که برای انتقال مایعات و گازها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع گازی این لوله‌ها امروزه به کرات مورد استفاده قرار می‌گیرد. علت این امر نیز زیاد بودن هزینه‌های مربوط به حمل و نقل، نصب و تکمیل پروژه‌های گازرسانی است..

مشاهده صفحه

فروش لوله پلی اتیلن گازی
فروش لوله پلی اتیلن برقی

لوله پلی اتیلن برقی

لوله پلی اتیلن برقی از جمله لوله‌های پلاستیکی است. این لوله‌ها انعطاف پذیری بالایی دارند و عایق مهمی به حساب می‌آیند. زیرا از آن‌ها برای محافظت در برابر نفوذ آب باران و سرما و گرما از کابل‌های برق رسانی استفاده می‌شود. از لوله پلی اتیلن برقی در نیروگاه‌های برق هم استفاده میشود که نتیجه آن علاوه بر حفظ سلامت کابل‌های برق، حفظ جان کارکنان مجموعه است.

مشاهده صفحه

لوله پلی اتیلن آبی

لوله پلی اتیلن لوله‌هایی سیاه رنگ هستند که در انواع و اندازه‌های مختلف، برای انتقال آب، فاضلاب و گاز استفاده می‌شوند. لوله پلی اتیلن محصولی پالایشگاهی است و از پلیمر با همان نام «پلی اتیلن» تولید می‌شود. لوله پلی اتیلن آب رسانی، دارای خط‌های  آبی رنگ هستند.

مشاهده صفحه

فروش لوله پلی اتیلن ابرسانی

سوالات متداول در خرید و فروش و نحوه قیمت گذاری لوله پلی اتیلن

عملکرد لوله پلی اتیلن درآب و هوای معتدل بسیار مناسب است.

لوله های پلی اتیلن در پروژه های کاربردی نظیر شبکه های آبرسانی و فاضلاب شهری و روستایی، شبکه های گازرسانی، شبکه های زهکشی، سیستم های انتقال مایعات و فاضلاب صنعتی، سیستم های آبیاری متحرک، پوشش کابلهای مخابراتی و فیبرنوری و… مورد استفاده قرار می گیرند.

مواد اولیه لوله‌های پلی‌اتیلن، میزان ضخامت ( از آنجایی که قیمت لوله‌های پلی‌اتیلن برحسب وزن آن‌ها محاسبه می‌شود، ضخامت لوله‌ها بر قیمت آن ها تأثیرگذار است)، میزان فشار متحمل لوله‌های پلی‌اتیلن (هرچه لوله فشار بالاتری را تحمل کند، با توجه به این‌که وزن بالاتری باید داشته باشد، گران‌تر خواهد بود.)

گروه راد صنعت روشاک نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن از برترین برند ها می باشد که برای خرید آنلاین می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا سفارش خود را از طریق فرم ثبت سفارش برای ما ارسال کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن برایتان ارسال خواهد شد.

برای مشاوره جهت استعلام قیمت، خرید و فروش لوله پلی اتیلن با ما تماس بگیرید. 

شماره ثابت: 02144095947

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.