گروه راد صنعت روشاک ارائه دهنده به روز ترین قیمت لوله سیاه
به روز ترین قیمت لوله سیاه
گروه راد صنعت روشاک اصالت محصولات خود را ضمانت می کند
ضمانت اصالت
روشاک برای محولات خود قیمت رقابتی قرار داده است
تضمین قیمت
تبیین شیوه های پرداخت راحت
پرداخت آسان
گروه روشاک به صورت رایگان محصولات را ارسال می کند
تحویل اکسپرس

قیمت روز لوله سیاه

لوله‌ سیاه از انواع لوله‌ صنعتی هستند که درواقع شاخه‌ای از صنعت فولاد کشور به‌حساب می‌آیند. این لوله‌ها با کیفیت بالایی ساخته و درنهایت تست می‌شوند. لوله درزدار امروزه به یکی از پرطرفدارترین محصولات فولادی برای لوله‌کشی و انتقال انواع گاز، مایعات و محصولات پتروشیمی‌ها به ‌کار گرفته می‌شوند.

قیمت لوله سیاه درز دار به نسب سایر انواع لوله های فلزی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است بنابراین  از آن در قالب های مختلف استفاده می شود. گروه روشاک، فعال در زمینه فروش انواع لوله و اتصالات، آمادگی خدمت رسانی به شما عزیزان است. جهت مشاوره و یا استعلام قیمت به روز لوله سیاه با شماره درج شده تماس بگیرید و یا از طریق واتس آپ پیام بفرستید. 

فروش لوله سیاه درزدار سنگین

فروش لوله سیاه سنگین

لوله سیاه درزدار سنگین یکی از انواع لوله‌های تولید شده صنعتی است. این لوله‌ها نسبت به نوع سبک، هم وزن بیشتری دارند و هم دارای ضخامت بیشتری هستند. برای ساخت و تولید این لوله‌ها از ورق‌های فولادی سیاه استفاده می‌شود و روش تولید نیز معمولا به صورت نورد است.

مشاهده صفحه

فروش لوله سیاه سبک

یکی از انواع لوله‌های صنعتی، لوله سیاه درزدار سبک است که درز این لوله‌ها با جوشکاری گرفته می‌شود. این لوله‌ها در مقایسه با دیگر انواع آن، سبک‌تر هستند و همچنین ضخامت دیواره آن‌ها نیز کمتر از سایر انواع است. ماده اصلی برای تولید چنین لوله‌هایی، ورق سیاه است.

مشاهده صفحه

فروش لوله سیاه درزدار سبک
استعلام قیمت و فروش لوله سیاه تبریز

فروش لوله سیاه تبریز

به طور کلی به لوله سیاه تبریز در صنعت، لوله فولادی هم گفته می‌شود. این لوله‌ها کاربرد‌های بسیار زیادی در صنعت پیدا کرده‌اند و بر اساس وزن و ضخامت و سایز خود به انواع مختلفی دسته‌ بندی می‌شوند. امروز بسیاری از صنایع از این لوله‌ها جهت مسائل مختلفی مثل لوله‌کشی آب و گاز و آبرسانی و… استفاده می‌کنند.

مشاهده صفحه

فروش لوله سیاه ساوه

نام دیگر لوله سیاه ساوه لوله سنگین یا فولادی است. از این لوله‌ها در صنایع متنوعی استفاده می‌شود. آن‌ها همچنین برای انتقال مواد مایع هم کاربرد دارند. کار با این لوله‌ها بسیار آسان است و در هر محلی قابل استفاده هستند، زیرا می‌توان آن‌ها را در محل اتصالات پیچ کرد.

مشاهده صفحه

فروش لوله سیاه ساوه

سوالات متداول در خرید و فروش و نحوه قیمت گذاری لوله سیاه درز دار

لوله سیاه یکی از انواع لوله های فلزی و از نوع درز دار آن نیز هست و به دلیل فرایند آسان تولید، قیمت تمام شده آن به نسب پایین تر است. همین آسان تر بودن فرایند ساخت باعث شده است که سرعت تولید آن افزایش پیدا و در نتیجه به صورت فراوان در بازار موجود است. علت قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن نیز همین است.

گروه روشاک در زمینه فروش انواع لوله و اتصالات از جمله لوله سیاه درز دار فعالیت می کند. برای آگاهی از لیست قیمت های لوله سیاه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا در واتس آپ پیام بفرستید.

گروه روشاک امکان خرید آنلاین لوله سیاه را فراهم کرده است بنابراین شما می توانید به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید و یا سفارش خود را از طریق فرم سفارش محصول برای ما ارسال کنید.

برای مشاوره جهت خرید و یا استعلام قیمت لوله سیاه درز دار با ما تماس بگیرید. 

شماره ثابت: 02144095947

فروش محصولات لوله سیاه درز دار از مطرح ترین برند ها

نام وزن (kg) ضخامت (mm) برند ثبت سفارش
لوله سیاه درز دار ۱٫۲ اینچ ۶٫۶ ۲٫۳ سپنتا سفارش دهید
لوله سیاه درز دار ۱٫۲ اینچ ۸٫۸ ۲٫۳ سپنتا سفارش دهید
لوله سیاه درز دار ۱٫۲ اینچ ۴۴ ۳٫۵ سپنتا سفارش دهید
لوله سیاه درز دار ۱٫۲ اینچ ۵۸ ۳٫۵ سپنتا سفارش دهید
لوله سیاه درز دار ۱٫۲ اینچ ۷۲ ۳٫۵ سپنتا سفارش دهید
لوله سیاه درز دار ۱٫۲ اینچ ۱۶٫۷ ۲٫۸ سپنتا سفارش دهید
لوله سیاه درز دار ۱٫۲ اینچ ۲۴ ۲٫۸ سپنتا سفارش دهید
لوله سیاه درز دار ۱٫۲ اینچ ۳۹ ۳٫۵ سپنتا سفارش دهید
لوله سیاه درز دار ۱٫۲ اینچ ۸۵ ۳٫۵ سپنتا سفارش دهید

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

جهت خرید و یا استعلام قیمت لوله سیاه درز دار با ما تماس بگیرید

لوله‌های سیاه از انواع لوله‌های صنعتی هستند که درواقع شاخه‌ای از صنعت فولاد کشور به‌حساب می‌آیند. این لوله‌ها با کیفیت بالایی ساخته و درنهایت تست می‌شوند. لوله درزدار امروزه به یکی از پرطرفدارترین محصولات فولادی برای لوله‌کشی و انتقال انواع گاز، مایعات و محصولات پتروشیمی‌ها به ‌کار گرفته می‌شوند.
در ادامه شما را با نحوه فرآوری این لوله‌ها، انواع آن، قیمت و کاربردهای آن آشنا خواهیم کرد. همچنین نکاتی را که به شما هنگام خرید این محصول کمک ویژه‌ای می‌کند، بررسی می‌کنیم.

برای شناخت و اطلاع از خصوصیات انواع لوله های فولادی به صفحه مشخص شده مراجعه فرمایید.

لوله سیاه چیست و انواع آن کدامند؟

این لوله‌ها نخستین‌بار برای انتقال گاز ذغال سنگ، طراحی و به‌ کار گرفته شدند. امروزه لوله سیاه تقریبا در تمام صنایع و رشته‌ها که به فولاد بدون روکش نیاز باشد، کارآیی دارد. از آنجایی ‌که روکش این قطعات از اکسید آهن و فلز است، رنگ آن تیره و سیاه است. به همین علت به این لوله‌ها سیاه گفته می‌شود.

به این قطعات لوله‌های درزدار یا لوله سنگین نیز گفته می شود که کارآیی‌های بسیاری در صنایع مختلف دارند. آن‌ها درواقع لوله‌هایی توخالی هستند که برای انتقال مایعات و حتی گازهای مختلف طراحی شده‌اند. ساختار این لوله‌ها در ابتدا بسیار ساده و ابتدایی بوده ‌است؛ اما توانسته ‌است همزمان با پیشرفت دانش بشری ارتقا یابد. امروزه لوله‌های سیاه یا لوله درزدار یکی از مدرن‌ترین و درعین‌حال کاربردی‌ترین تجهیزات در صنایع مختلف است.

با گذشت زمان و گسترش کاربردهای این قبیل تجهیزات، نمونه‌های دیگری از آن‌ها روانه بازار شدند که برخلاف انواع قدیمی، بدون درز هستند. درواقع باید گفت لوله درزدار دارای دو نوع درزدار و بدون درز است که هریک بنا به ساختاری که دارند، کاربردهای فراوانی خواهند داشت. از طرفی نوع درزدار آن نیز دارای دسته‌بندی دیگری است که طی آن به دو دسته تست‌شده و تست مردود تقسیم می‌شود. قطعات مردود دوباره به چرخه تولید باز می‌گردند!

کاربرد لوله سیاه در یک نگاه!

اگرچه عمده کاربردهای لوله درزدار در انتقال گاز و مایعات حاصل از فعالیت پتروشیمی‌هاست، از آن در بسیاری از صنایع ساختمانی نیز استفاده می‌شود. این لوله‌ها که به آن‌ها لوله شوفاژی یا گازی نیز گفته می‌شود، برای انتقال گاز شهری و سیستم شوفاژهای خانگی یا اداری استفاده می‌شود. در صورتی‌که این لوله‌ها با لایه‌ای از روی پوشانده شوند، اصطلاحا گالوانیزه نامیده می‌شوند و برای انتقال آب بین نقاط مختلف شهر مناسب هستند.

برای کسب اصلاعات بیش تر در مورد لوله گالوانیزه کلیک کنید.

به‌طور کلی این لوله‌ها کاربردهای فراوانی دارند و برای طراحی و تجهیز مناطق صنعتی و حتی مسکونی نیز استفاده می‌شوند. بیشتر نیروگاه‌های برق، موتورخانه‌ و شوفاژخانه‌ها از این لوله‌ها بهره می‌برند. دیگر سوله‌های تجاری و صنعتی و حتی طراحی داربست‌های ساختمانی نیز با به‌کارگیری لوله سیاه یا درزدار ممکن می‌شود.

اما کاربردهای این لوله‌ها  به اینجا محدود نمی‌شود! انتقالات نفت، پروفیل‌های صنعتی، محصولات معدنی وغیره توسط این لوله‌ها انجام می‌شود. از این لوله‌ها حتی در صنایع کشتی‌سازی نیز استفاده می‌شود.

عوامل موثر بر فروش لوله درزدار

عاملی که تقریبا در قیمت تمامی محصولات موثر است و آن را افزایش یا کاهش می‌دهد، کیفیت است. معمولا بسته به اینکه این لوله‌ها چه مقاومتی باید داشته باشد، از مواد اولیه متفاوتی در ساخت آن استفاده می‌شود. این تفاوت به‌طور مستقیم در قیمت لوله سیاه موثر است.

از طرفی المان‌های مهمی مانند قطر، سایز، ضخامت و وزن لوله نیز در قیمت آن تاثیرات چشمگیری دارد. انواع مختلف لوله‌های درزدار اعم از درزدار و بدون درز قیمت‌های متفاوتی دارند و معمولا نمونه‌های درزدار بسیار ارزان‌تر به‌حساب می‌آیند.

مقایسه لوله سیاه و مانیسمان

لوله‌های سیاه دارای انواع مختلفی هستند که مانیسمان درواقع همان مدل‌های بدون درز هستند. گفتنی است نحوه ساخت و تولید این قبیل لوله‌ها تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارد. به ‌همین علت تفاوت‌های بسیاری در تحمل دما و فشار دارند.

براین‌اساس لوله‌های درزدار برای انتقال گازها و مایعات مختلف با فشار پایین یا متوسط کارآیی دارند؛  درحالی‌که نمونه‌های بدون درز یا مانیسمان قابلیت دارند فشارهای بسیار زیادی را تحمل کنند. درواقع نیاز پالایشگاه‌ها و سایر صنایع به لوله‌هایی که قادر به تحمل فشار و قدرت بسیاری باشد، باعث به‌وجود‌آمدن این محصولات شد.

از آنجایی‌که این لوله‌ها با اکسترود فلز و شمش فولادی ساخته می‌شود، چنین مقاومت بالایی از آن‌ها قابل انتظار است. از طرفی لوله مانیسمان معمولا در قطر و ضخامت‌های بسیار متنوعی تولید و روانه بازار می‌شود. در این‌صورت برای مسائل مختلفی در بسیاری از صنایع به‌ کار گرفته می‌شود.

به‌طور کلی لوله‌های مانیسمان مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند و با وجود جوش‌خوردن یا چکش‌خواری بسیاری در فرآیند تولید، ناهمسانی خاصی را بروز نمی‌دهند. این لوله‌ها بسیار مقاوم هستند و نیازی به تست جوشکاری ندارند؛ به‌همین علت برای کاربردهای حساس کاملا مناسب هستند.

برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد لوله مانیسمان کلیک کنید

کدام‌یک برای پروژه شما مناسب است؟

اینکه خرید کدام لوله برای پروژه شما مناسب است، کاملا به نیازهای شما بستگی دارد!

به‌عنوان مثال آیا به تحمل فشار بیشتر نیاز دارید؟ چه قطری مدنظر شماست؟ آیا زمان برای شما اهمیت دارد؟ با درنظرگرفتن این مسائل درک دقیق‌تری از نوع نیازهای خود خواهید داشت. در این صورت انتخاب شما ایده‌آل خواهد بود. درواقع تجویز یک نسخه کلی برای تمام پروژه‌ها کار درستی نیست و باید متخصصین هر پروژه دررابطه‌با آن تصمیم‌گیری کنند.

مزیت های استفاده از لوله سیاه با توجه به قیمت آن

قیمت مناسب لوله سیاه نسبت به بسیاری دیگر از انواع لوله باعث شده‌ است که به‌کارگیری آن‌ها در قالب‌های مختلف کاملا مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی باشد. لوله‌های سیاه درزدار از نظر قیمت کاملا مقرون‌به‌صرفه هستند و در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند. آسان‌بودن فرآیند ساخت این محصولات باعث شده‌ است که با سرعت بیشتری تولید شوند و بسیاری از نیازهای بازار را برطرف کنند.

بااین‌‌حال این لوله‌ها فقط برای استفاده به‌عنوان انتقالات کم‌فشار مناسب است و امکان به‌کارگیری آن‌ها برای پالایشگاه‌هایی که فشار گاز یا مایعات زیادی دارند، به‌هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. از دیگر معایب این لوله‌ها باید به وجود اتصالات مختلف اشاره کرد که به‌طور مثال در مانیسمان یافت نمی‌شود.

قیمت لوله سیاه و نکاتی که باید هنگام خرید رعایت کنید!

خرید لوله‌های سیاه مستلزم آگاهی از نکاتی است که به شما کمک می‌کند یک خرید کاملا مناسب و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. در ادامه این نکات را بررسی می‌کنیم. 
در ابتدا باید بدانید چه سایزی از لوله سیاه نیاز است! این لوله‌ها در سایز، ضخامت و ابعاد متنوعی تولید و روانه بازار می‌شود. معمولا سایز لوله‌ها با دو معیار اینچ و میلی‌متر سنجیده می‌شوند. از طرفی قطر داخلی و خارجی لوله نیز اهمیت بسیاری دارد؛ چراکه باید تحمل فشاری را که در آینده به آن اعمال می‌شود، داشته باشد.

از دیگر موارد مورد توجه آن است که تست‌های لازم انجام شده باشد. این تست‌ها معمولا لوله را از جنبه‌های مختلفی از لحاظ خمش، پیچش، کشش و مقاومت بررسی می‌کنند. درصورتی‌که این تست برای محصولی نتیجه مناسب نداشته باشد آن را مردود می کنند. قطعات دوباره به فرآیند تولید بازگشت داده می‌شوند.

بهتر است به آلیاژ و گرید آن نیز توجه داشته باشید؛ چراکه گریدهای مختلف دارای درصدهای متفاوتی از مواد اولیه هستند که هر یک برای کارآیی‌های مختلفی مناسب‌سازی شده‌اند.

توصیه می‌کنیم پیش‌ از اقدام برای خرید لوله سیاه، حتما مقادیر مورد نیاز را براساس تناژ، متراژ و تعداد در نظر بگیرید و سفارش خود را در حد نیاز انجام دهید.

سخن آخر

لوله سیاه از جمله محصولات فولادی پرکاربرد در صنایع مختلف است که برای انتقال مایعات، گاز و حتی آب به ‌کار گرفته می‌شود. این محصول در انواع درزدار و بدون درز تولید و روانه بازار می‌شود. هر یک از انواع لوله‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که قیمت آن را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و کارآیی‌های متفاوتی را شامل می‌شود.

با درنظر داشتن مسائل و نکات مهم هنگام خرید لوله سیاه، انتظار می‌رود خریدی ایده‌آل و مقرون‌به‌صرفه‌ داشته باشید. سایت … یک مرجع معتبر و حرفه‌ای برای خرید انواع لوله سیاه به‌ حساب می‌آید. گروه راد صنعت رو شاک نمایندگی و عاملیت فروش لوله سیاه از برترین برند های موجود در بازار است برای مشاوره و یا سفارش محصول با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.