فروش بست لوله پنج لایه
استعلام قیمت و فروش بست لوله پنج لایه

بست لوله پنج لایه

به‌منظور اتصال انواع لوله‌های پنج لایه از بست لوله ۵ لایه استفاده می‌شود. این بست مانعی محکم در برابر نفوذ اکسیژن است و از ورود ناخالصی‌ها و آلودگی‌ها به آب داخل لوله جلوگیری می‌کند. با توجه به مقاومت بالایی که این محصولات در برابر فشار و ضربه دارند و همچنین جلوگیری از افت فشار آب و نصب سریع و آسان استفاده از آن‌ها بسیار رایج است. گروه روشاک در زمینه فروش انواع بست لوله و لوله اتصالات ساختمانی فعالیت دارد. برای خرید کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم سفارش محصول را تکمیل و ارسال کنید.

جدول محصولات بست لوله پنج لایه

ردیف نوع بست اندازه برند ثبت سفارش
۱ کلکتور ۱، ۳٫۴ و ۱۱٫۴ اینچ نیوپایپ سفارش دهید
۲ خاردار لوله ۱۶ میلیمتر نیوپایپ سفارش دهید
۳ زوج لوله ۲۵-۱۶ میلیمتر نیوپایپ سفارش دهید
۴ ریلی لوله   سوپرپایپ سفارش دهید
۵ یو زانو دیواری   سوپرپایپ سفارش دهید
۶ پلاستیکی روکار ۳۲-۱۶ میلیمتر نیوپایپ سفارش دهید

جهت خرید و یا استعلام قیمت بست لوله پنج لایه با ما تماس بگیرید

انواع بست لوله پنج لایه

  • بست کلکتور: این نوع بست حالتی منحنی دارد و برای نگه داشتن لوله ۵ لایه بر روی زمین یا دیوار استفاده می‌شود. البته در یک سمت از این بست امکان پیچ کردن نیست؛ پس یک سمت از لوله باید به جای دیگری محکم شود. این بست را می‌توان برای لوله‌کشی رادیاتورها، دیگ‌ها و فن کویل‌ها استفاده کرد.

  • بست خاردار لوله: این نوع از بست لوله های پنج لایه دارای دو سری تیز است که در گچ دیوار یا زمین نرم فرو می‌رود و لوله را محکم نگه می‌دارد.

  • بست زوج لوله: همان‌طور که از نام این بست مشخص است دارای دو بخش جداگانه و در کنار هم است که برای نگه داشتن دو لوله نزدیک به هم استفاده می‌شود.

  • بست ریلی لوله: این بست را می‌توان برای نگه‌داشتن تعداد زیادی لوله نزدیک به هم استفاده کرد؛ اغلب از این محصول برای سیستم‌های گرمایش از کف استفاده می‌شود.

  • بست یو زانو دیواری: این بست دارای یک زانو است و برای ایجاد انشعاب در لوله‌های پنج لایه استفاده می‌شود.

  • بست پلاستیکی روکار: با توجه به پلاستیکی بودن این بست نمی‌توان از آن برای نگه داشتن لوله‌ها در زیر زمین استفاده کرد؛ زیرا احتمال شکستگی آن زیاد است. به همین دلیل زمانی که لوله‌ها روی کار می‌آیند این بست را برای حفظ استحکام آن‌ها استفاده می‌کنند.

برندهای تولیدکننده بست لوله ۵ لایه

در حال حاضر سه برند اصلی نیو پایپ، ایزی پایپ و سوپر پایپ در کشور در حال تولید انواع مدل‌های بست لوله از جمله بست لوله پنج لایه و خود این لوله‌ها هستند. محصولات این سه برند کاملا باکیفیت هستند و دوام زیادی دارند. به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها برای لوله‌کشی آب توکار ساختمان استفاده کنید و نگران آسیب دیدن و پوسیدن بست لوله های پنج لایه و خود آن‌ها نباشید.

قیمت بست لوله های پنج لایه

قیمت بست لوله ۵ لایه با توجه به نوسانات بازار متغیر است و البته نوسانات دلار نیز بر روی آن تاثیر می‌گذارد. بسته به اینکه به چه تعدادی از این بست‌ها نیاز دارید و چه نوع و جنسی می‌خواهید باید هزینه متفاوتی برای خرید آن‌ها بپردازید.

با درج امتیاز و قرار دادن نظرات و پیشنهادات خود در قسمت کامنت ها ما را در بهبود خدماتمان یاری کنید.

4.2/5 - (6 امتیاز)

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.