فروش ویژه انواع لوله پلیکا سمنان
نمایندگی خرید و فروش انواع لوله پلیکا از شرکت سمنان

قیمت لوله پلیکا برق سمنان

شرکت لوله پلیکا برق سمنان را می‌توان یکی از بهترین تولیدکنندگان لوله‌های پلیکا و پلی اتیلن در کشور دانست. این شرکت، فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ در بخش خصوصی شروع کرد. در حال حاضر با مساحتی بالغ بر ۳۳ هزار مترمکعب، بزرگ‌ترین تولیدکننده لوله در سمنان محسوب می‌شود. شرکت لوله و اتصالات پلیکا سمنان با بهره‌مندی از متخصصان باتجربه و تکنولوژی‌های روز دنیا موفق به تولید محصولات باکیفیت و متنوع شده است. گروه روشاک مرکز فروش لوله پلیکا برق سمنان در تهران و ایران می‌باشد. برای خرید، استعلام قیمت لوله پلیکا برق سمنان و یا سفارش محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

فروش ویژه انواع لوله پلیکا سمنان

لیست قیمت لوله پلیکا برق سمنان

نام فشار اتمسفر ضخامت (mm) وزن (kg) نوع لوله  ثبت سفارش
لوله پلیکا سمنان ۲۰mm ۱۶ ۱٫۵ ۰٫۸ معمولی برقی تماس بگیرید
لوله پلیکا سمنان ۲۰mm ۱۶ ۱٫۸ ۰٫۹ نیمه قوی برقی سفارش دهید
لوله پلیکا سمنان ۲۰mm ۱۶ ۲ ۱ قوی برقی تماس بگیرید
لوله پلیکا سمنان ۲۰mm ۱۶ ۲٫۲ ۱٫۰۵ قوی برقی سفارش دهید
لوله پی وی سی سمنان ۲۵mm ۱۰ ۱٫۵ ۱ معمولی برقی تماس بگیرید
لوله پی وی سی سمنان ۲۵mm ۱۶ ۱٫۹ ۱٫۲ نیمه قوی برقی سفارش دهید
لوله پی وی سی سمنان ۲۵mm ۱۶ ۲ ۱٫۲۵ نیمه قوی برقی تماس بگیرید
لوله پی وی سی سمنان ۳۲mm ۱۰ ۱٫۸ ۱٫۵ معمولی برقی سفارش دهید
لوله پی وی سی سمنان ۳۲mm ۱۲ ۲٫۲ ۱٫۷ نیمه قوی برقی تماس بگیرید

سوالات متداول خرید لوله پلیکا برق سمنان

این شرکت از برترین شرکت‌های تولید کننده لوله پلیکا می باشد. که دارای تاییدیه‌های ISO9001 و ce2008 است. محصولات تولیدی این شرکت نیز به نسبت سایر برند‌ها قیمت مناسب‌تر و ارزان‌تر دارند.

این شرکت در تمامی کلان شهر‌ها مانند اصفهان، تهران، یزد، شیراز، مشهد دارای نمایندگی می‌باشد. وجود نمایندگی در سایر شهرها شرایط برای خرید آسان و راحت را فراهم کرده است.

شرکت سمنان، تولیدکننده لوله پلیکا در سایزهای مختلف است. سایز و قطر انواع لوله‌ها که در این شرکت تولید می‌شوند؛ ۴۰، ۵۰، ۶۳، ۹۰، ۱۱۰، ۱۲۵، ۱۶۰، ۲۰۰  میلی متر می‌باشد.

گروه روشاک از جمله نمایندگی های معتبر شرکت سمنان می باشد که برای خرید آنلاین، سه روش مختلف را قرار داده است تا مشتریان عزیز به هر روشی که تمایل دارند؛ خرید خود را انجام دهند. روش اول تماس تلفنی با کارشناسان ما – روش دوم ارسال پیام در واتس آپ و روش سوم تکمیل و ارسال فرم سفارش می‌باشد.

با درج امتیاز و قرار دادن نظرات و پیشنهادات خود در قسمت کامنت‌ها ما را در بهبود خدماتمان یاری کنید.

4.6/5 - (12 امتیاز)

جهت خرید و یا استعلام قیمت لوله پی وی سی برق سمنان با ما تماس بگیرید

موارد استفاده و کاربرد استفاده از لوله پلیکا سمنان 

معرفی شرکت لوله پلیکا برق سمنان

شرکت لوله پلیکا برق سمنان موفق به کسب تاییدیه‌های iso9001 و ce2008 و تاییدیه‌ی آزمایشگاه‌ برای سایز و قطر انواع لوله‌ها از مرکز ملی تایید صلاحیت و اخذ پروانه شده است. از دیگر ویژگی‌های محصولات تولیدی شرکت لوله پلیکا سمنان می‌توان به قیمت نسبتاً ارزان آن‌ها در مقایسه با سایر برندهای داخلی اشاره کرد. این شرکت را می‌توان یک رقیب جدی برای شرکت‌های داخلی و همچنین برندهای خارجی دانست.

مزایا

شرکت لوله پلیکا برق سمنان از پودر پی وی سی ۶۰۵، استابلایزر مرغوب و تیتان وارداتی برای تولید لوله‌های پلیکا استفاده می‌کند. به همین دلیل است که محصولات این برند داخلی با توجه به سایز و قطر انواع لوله‌ها در برابر شکنندگی بسیار مقاوم هستند. علاوه بر این، این لوله‌ها قابلیت تغییر حالت بدون شکستن یا آسیب دیدن را دارند. از سوی دیگر، الاسیته این لوله‌ها موجب کاهش دوپهنی آن‌ها می‌شود. به طوری که این الاسیته در شرایط لغزش به حداقل می‌رسد. به علاوه، هر چقدر الاسیته بیشتر باشد، ضخامت لوله کمتر خواهد بود و در نتیجه، سطح مقطع جریان بیشتر می‌شود.

نمایندگی فروش لوله پلیکا برق سمنان

لوله پلیکا برق سمنان به دلیل عرضه‌ی محصولات متنوع، با قیمت مناسب مورد استقبال مشتریان سراسر کشور قرار گرفته است. این محبوبیت موجب شده است که شرکت لوله و اتصالات پی وی سی برق سمنان در شهرهای مختلف کشور، نمایندگی داشته باشد. خریداران می‌توانند سوالات خود در رابطه با سایز و قطر انواع لوله‌ها و سایر محصولات را با متخصصان مجرب این نمایندگی‌ها در میان بگذارند. شرکت لوله برقی سمنان این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که وارد بازار آنلاین شوند و از سایز و قطر انواع لوله‌ها و قیمت‌های جدید مطلع شوند. این در حالی است که وجود نمایندگی فروش لوله PVC سمنان برقی در برخی از شهرها، این کار را آسان‌تر نیز کرده است. شرکت لوله پلیکا سمنان در شهرهای زیر نمایندگی رسمی دارد:

  • نمایندگی فروش لوله پلیکا برق سمنان در تهران
  • نمایندگی فروش لوله پلیکا برق سمنان در اصفهان
  • نمایندگی فروش لوله پلیکا برق سمنان در یزد
  • نمایندگی فروش لوله پلیکا برق سمنان در شیراز
  • نمایندگی فروش لوله پلیکا برق سمنان در مشهد

قیمت لوله PVC برق سمنان

لوله پلیکا برق سمنان با توجه به سایز و قطر، یکی از ارزان‌ترین و در عین حال با کیفیت‌ترین محصولات در بازار است. لوله‌های فاضلابی با اتصالات پوش فیت از جمله گران‌ترین محصولات شرکت لوله پی وی سی سمنان به شمار می‌روند. به منظور استعلام دقیق قیمت هر یک از لوله‌های این برند، با توجه به سایز و قطر انواع لوله‌ها، کافی است با مشاوران گروه روشاک که یکی از نمایندگی‌ها و عاملیت‌های فروش لوله پلیکا برق سمنان است؛ تماس بگیرید. لازم به ذکر است که فروش لوله پلیکا به صورت شاخه‌ی ۶ متری انجام می‌شود. خریداران می‌توانند برای اطلاع از لیست قیمت لوله‌ها به صورت لحظه ای و آنلاین با کارشناسان ما تماس بگیریند. و خریدی مطمئن و راحت را تجربه کنند.

تنوع محصولات و کاربرد لوله پلیکا سمنان

کاربرد و تنوع محصول

تنوع محصولات در شرکت لوله پلیکا برق سمنان بسیار زیاد است. با این وجود، اصلی‌ترین محصول تولیدی این شرکت، لوله پی وی سی است که به صورت تخصصی ساخته و عرضه می‌شود. این شرکت در تولید لوله PVC با توجه به سایز و قطر انواع لوله‌ها از برترین مواد اولیه و بهترین دستگاه‌ها بهره می‌گیرد. از دیگر محصولات اصلی تولیدی این شرکت، می‌توان به اتصالات زانو پی وی سی سمنان (عصایی، کوتاه و دوردار)، اتصالات خرطومی، اتصالات کاندوئیت، سیم و کابل، سینی کابل، لوله پی وی سی سمنان، لوله خرطومی، لوله کاندوئیت فلزی و غیره نیز اشاره کرد. شما می‌توانید برای مشاهده تمامی اتصالات پلیکا به صفحه فروش اتصالات پلیکا مراجعه فرمایید.

لوله پلیکا با توجه به سایز و قطر انواع لوله‌ها به سه دسته تقسیم می‌شود:

  • لوله پلیکا فشار ضعیف یا ناودانی هواکشی
  • لوله پلیکا فشار نیمه قوی یا فاضلابی
  • لوله یو پی وی سی

از لوله پلیکا فشار ضعیف یا معمولی بیشتر برای سیستم تهویه ساختمان‌ها (هواکش ساختمان‌ها) استفاده می‌شود. (لیست تمامی محصولات از تمامی برند‌ها را می‌توانید در صفحه لوله پلیکا ناودانی مشاهده کنید) در حالی که لوله‌های پلیکا فشار نیمه قوی یا لوله پلیکا فاضلابی در سیستم فاضلاب ساختمانی و همچنین غلاف محافظ کابل‌های برقی و مخابراتی کاربرد دارند. لوله پلیکا فشار قوی که دارای ضخامت بیشتری است، در سیستم فاضلاب صنعتی کارخانه‌ها کاربرد دارد. این نوع لوله‌ها می‌توانند فشار بالا را تحمل کنند. البته، از این نوع لوله‌های پلیکا به عنوان محافظ کابل برق نیز استفاده می‌شود.

انواع لوله پی وی سی سمنان

شرکت لوله پی وی سی سمنان، تولیدکننده لوله پلیکا در سایزهای مختلف است. سایز و قطر انواع لوله‌ها در این شرکت به شرح زیر هستند:

  • لوله پلیکا سمنان ۴۰ میلی‌متر
  • لوله پلیکا سمنان ۵۰ میلی‌متر
  • لوله پلیکا سمنان ۶۳ میلی‌متر
  • لوله پلیکا سمنان ۹۰ میلی‌متر
  • لوله پلیکا سمنان ۱۱۰ میلی‌متر
  • لوله پلیکا سمنان ۱۲۵ میلی‌متر
  • لوله پلیکا سمنان ۱۶۰ میلی‌متر
  • لوله پلیکا سمنان ۲۰۰ میلی‌متر

این لوله‌ها از طریق ماشین‌آلات milacrom و clnchnnati  در سه وزن فشار ضعیف، فشار نیمه قوی و فشار قوی تولید می‌شوند. مواد به‌کار رفته در ساخت این لوله‌ها، مواد نو پتروشیمی هستند که در برابر حرارت و اشتعال مقاومت دارند. به طور کلی، لوله‌های پلیکا این شرکت را می‌توان با توجه به سایز و قطر انواع لوله‌ها به دو دسته تقسیم کرد:

  • لوله پلیکا خم سرد که در سایزهای ۱۳/۵ و ۱۶ میلی‌متر تولید و عرضه می‌شوند.
  • لوله پلیکا خم گرم که در سایزهای ۱۳/۵، ۱۶، ۲۱، ۲۹ و ۳۶ تولید و عرضه می‌شوند.

برای خرید انواع لوله و اتصالات پلیمری از برندهای معتبر و با کیفیت عالی می توانید با ما تماس بگیرید و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید و در مدت زمان بسیار کمی محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین برای سهولت شما کاربران عزیز در پایین صفحه سمت چپ دکمه‌ای برای راحتی تماس شما قرار داده‌ایم.

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.