اطلاع از آخرین قیمت لوله پوش فیت
قیمت فروش بست لوله پوش فیت

بست لوله پوش فیت

بست لوله پوش فیت یکی از قسمت‌های بسیار مهم در لوله‌کشی فاضلاب منزل و حتی مکان‌های کارگاهی است که هدف از نصب آن مقاومت لوله‌ها است. به دلیل مقاومت و مواد به کار رفته در ساخت این نوع بست‌ها، می‌توان از آن‌ها به عنوان بخش مهمی در هنگام نصب لوله‌های فاضلابی استفاده کرد و علاوه بر این، نصب سیستم‌های فاضلابی نیز با استفاده از این بست‌ها بسیار آسانتر و سریعتر است.

گروه راد صنعت روشاک در زمینه فروش انواع بست لوله پوش فیت در تهران فعالیت دارد. برای سفارش می توانید فرم سفارش محصول را ارسال کنید و یا با شماره درج شده تماس بگیرید و یا در واتس آپ پیام بفرستید.

گروه راد صنعت روشاک اصالت محصولات خود را ضمانت می کند
ضمانت اصالت
روشاک برای محولات خود قیمت رقابتی قرار داده است
تضمین قیمت
گروه روشاک به صورت رایگان محصولات را ارسال می کند
تحویل اکسپرس
تبیین شیوه های پرداخت راحت
پرداخت آسان

سوالات متداول در خرید و فروش و نحوه قیمت گذاری بست لوله پوش فیت

بست لوله پوش فیت یکی از قسمت‌های بسیار مهم در لوله‌کشی فاضلاب منزل و حتی مکان‌های کارگاهی است که هدف از نصب آن مقاومت لوله‌ها است.

انواع این بست ها  دارای روکش پلاستیکی مناسبی باشند تا پس از عملیات نصب، آسیبی به خود لوله‌ها وارد نشود.

مزیت مهم بست‌های لوله‌های فیت قابلیت پایداری آن برای سیستم است چرا که باید لوله‌کشی‌های فاضلاب به صورت مناسب و قابل قبولی مهار شوند، با این مهار کامل لوله‌کشی فاضلاب می‌توان طول عمر بیشتری برای آن انتظار داشت.

برای خرید آنلاین و ثبت سفارش بست لوله پوش فیت می توانید فرم سفارش محصول را تکمیل و ارسال کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا در واتس آپ پیام بفرستید.

برای مشاوره جهت استعلام قیمت، خرید و فروش بست لوله پوش فیت با ما تماس بگیرید. 

لیست محصولات بست لوله پوش فیت

نام سایز واحد قیمت ثبت سفارش
بست سقفی جوشی پلی ران (روکش دار) ۴۰ عدد تماس بگیرید سفارش دهید
بست سقفی جوشی پلی ران (روکش دار) ۵۰ عدد تماس بگیرید سفارش دهید
بست سقفی جوشی پلی ران (روکش دار) ۶۳ عدد تماس بگیرید سفارش دهید
بست سقفی پلی ران – قابل تنظیم (روکش دار) ۵۰ عدد تماس بگیرید سفارش دهید
بست سقفی پلی ران – قابل تنظیم (روکش دار) ۶۳ عدد تماس بگیرید سفارش دهید
بست سقفی پلی ران – قابل تنظیم (روکش دار) ۷۰ عدد تماس بگیرید سفارش دهید
بست روکش دار سوپر فیکس اکسترا ۱۶ عدد تماس بگیرید سفارش دهید
بست روکش دار سوپرفیکس ۴۰ عدد تماس بگیرید سفارش دهید
بست دیواری پلی ران (روکش دار) ۵۰ عدد تماس بگیرید سفارش دهید
بست دیواری پلی ران (روکش دار) ۶۳ عدد تماس بگیرید سفارش دهید
بست دیواری پلی ران (روکش دار) ۷۰ عدد تماس بگیرید سفارش دهید
بست دو پایه سوپرفیکس ۴۰ عدد تماس بگیرید سفارش دهید
بست دو پایه سوپرفیکس ۵۰ عدد تماس بگیرید سفارش دهید
بست دو پایه سوپرفیکس ۷۵ عدد تماس بگیرید سفارش دهید
بست دو پایه سوپرفیکس ۱۱۰ عدد تماس بگیرید سفارش دهید

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

جهت خرید و یا استعلام قیمت بست لوله پوش فیت با ما تماس بگیرید

بست لوله پوش فیت در اندازه‌های مختلفی وجود دارند که می‌تواند ۵۰ میلی‌متر تا ۱۶۰ میلی‌متر را نام برد. همچنین، علاوه بر مزیت‌های مقاومت آن‌ها، این نوع بست‌ها به عنوان پایه و تکیه‌گاه لوله‌های پوش استفاده می‌شوند که استحکام بالایی به سیستم لوله‌کشی فاضلاب می‌دهند.

با وجود تمامی مزیت‌های این نوع بست‌ها شاید بسیاری از افراد فکر کنند که استفاده از آن هزینه بیشتری را برایشان به دنبال دارد. در این مورد باید گفت، این هزینه اولیه، استحکام و مقاومت کلی لوله‌کشی فاضلاب را به دنبال خواهد داشت. همچنین، در صورتی که کاهش هزینه‌های ناشی از خرابی لوله‌کشی را در نظر بگیریم، می‌توان گفت هزینه‌های کلی مشابه استفاده از بست‌های معمولی است.

برای آگاهی از ویژگی ها و کاربردهای انواع بست به صفحه مشخص شده مراجعه فرمایید.

مزایای استفاده از بست لوله پوش فیت

هر بست لوله پوش فیت با استفاده از مواد بسیار مقاومی تولید می‌شود و در آن از مواد ضد زنگ گالوانیزه استفاده می‌شود. در واقع، استفاده از این مواد منجر به ضد زنگ شدن آن‌ها و مقاومت طولانی‌تر در مقابل شرایط آب و هوایی می‌شود که در سیستم‌های لوله‌کشی فاضلاب اهمیت بسیار بالایی دارد.

همچنین، روکشی مقاوم نیز روی بست لوله پوش فیت مورد استفاده قرار می‌گیرد که معمولا از نوع پلاستیکی یا موادی مانند آن هستند. این روکش‌ها به منظور ایجاد انعطاف، نصب آسان، جلوگیری از انتقال صدا، کاهش ارتعاشات و افزایش پایداری سیستم لوله‌کشی روی بست پوش فیت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در حقیقت، مزیت مهم بست‌های لوله‌های فیت قابلیت پایداری آن برای سیستم است چرا که باید لوله‌کشی‌های فاضلاب به صورت مناسب و قابل قبولی مهار شوند. با این مهار کامل لوله‌کشی فاضلاب می‌توان طول عمر بیشتری برای آن انتظار داشت. در این بین، وظیفه بست لوله پوش فیت این است که این پایداری را به وجود آورد و از نوسان‌ها و ارتعاشات غیرمعمول جلوگیری کند.

انواع بست لوله پوش فیت

بست لوله فیت به دو صورت کلی سقفی و دیواری عرضه می‌شود و تولید کننده‌های مختلف این محصول را در اندازه‌های مورد نیاز در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. بست لوله دیواری که برای استحکام و استوار ماندن سیستم لوله‌کشی دیواری به کار می‌رود، از رویه‌ها و روکش‌های مناسبی تشکیل شده است تا به لوله‌های ساختمانی یا صنعتی اسیبی وارد نکند. در کنار این موضوع، در صورت نیاز مشتریان می‌توان اندازه‌های مختلف و متنوعی را در بازار یافت.

علاوه بر این، بست لوله پوش فیت سقفی نیز در بازار موجود است که برای نصب سیستم لوله روی سقف به کار گرفته می‌شوند. این نوع بست‌ها نیز دارای انداز‌ه‌های مختلفی هستند و می‌توان انواع باکیفیت آن را در بازار یافت.

نکته مهم در مورد هر دو نوع بست لوله پوش این است که دارای روکش پلاستیکی مناسبی باشند تا پس از عملیات نصب، آسیبی به خود لوله‌ها وارد نشود چرا که خرابی و آسیب دیدگی لوله‌کشی فاضلاب ساختمان یکی از مهم‌ترین مشکلات شایع ساختمان و حتی مجموعه‌های صنعتی است.

باید گفت، اهمیت استفاده از این نوع بست‌ها در بخش صنعتی بیشتر نمود پیدا می‌کند چرا که در این نوع بخش‌ها، لوله‌کشی بیشتر در معرض آسیب‌ها و خرابی است.

ویژگی‌های بست‌های لوله پوش فیت

بست لوله پوش فیت باید دارای قابلیت‌هایی باشد که نصب آن را آسانتر و سریعتر کند. البته ممکن است قیمت این نوع بست‌ها در مقایسه با سایر محصولات کمی بیشتر به نظر برسد، اما باید مزیت‌های آن را نیز در نظر گرفت چرا که این نوع بست‌ها عمر طولانی‌تری دارند و بادوام‌تر هستند.

به دلیل توجه به آسیب نرساندن این بست‌ها به سیستم لوله‌کشی فاضلاب، باید در آن از روکش‌هایی استفاده شده باشد که در صورت تماس با لوله، مشکلی را به وجود نیاورند.

بست‌های لوله پوش فیت به صورتی طراحی شده‌اند که کار با آن‌ها برای نصاب آسان است و به دلیل نبود مهره‌های اضافی می‌توان در زمان کمتری آن‌ها را نصب کرد. علاوه بر این، در صورت نصب لوله‌های سقفی، می‌توان با راحتی بیشتری آن را به کار برد.

همچنین، در بیشتر بست‌های پوش فیت یک ویژگی وجود دارد که به دلیل استفاده از واشر سر ستاره‌دار، می‌توان با خیال راحت آن را روی سقف نصب کرد. این ویژگی از خارج شدن پیچ از بست جلوگیری می‌کند.

خرید و فروش بست لوله پوش فیت

همان ‌طور که اشاره شد امکان دارد تا قیمت خرید و فروش بست لوله پوش فیت در مقایسه با سایر بست‌ها بیشتر باشد. اما در سیستم فاضلاب ساختمان یا مکان صنعتی، باید به نکته مهم استحکام دقت کرد. در حقیقت، سیستم لوله‌کشی فاضلاب برای یکبار نصب می‌شود و در صورت دقت نکردن به نکات ریزی مانند استفاده از بست‌های استاندارد، ممکن است مشکلات بزرگی به وجود بیاید.

در بازار تجارت محصولات باکیفیت و مناسبی وجود دارند که توسط تولید کننده‌های ایرانی یا خارجی تولید شده‌اند. در این بین، توجه به مواد استفاده شده در تولید محصول و قیمت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. باید گفت، این قیمت و کیفیت باید تناسب معقولی با همدیگر داشته باشند.

البته، این سلیقه خریدار و مصرف کننده است که در زمان انتخاب محصول بست لوله پوش فیت حرف اول را می‌زند و در صورتی که توجه شما به انتخاب محصولات باکیفیت باشد، می‌توانید بهترین نوع آن را در بازار بیابید.

عوامل موثر بر قیمت بست لوله پوش فیت

بست لوله پوش فیت در داخل ایران تولید می‌شود و ممکن است عوامل مهمی روی قیمت آن تاثیرگذار باشد. البته، محصولات وارداتی نیز در این دسته وجود دارند که عامل تعیین کننده قیمتی در آن نوسان قیمت ارز و هزینه‌های گمرکی کالاها است.

در داخل ایران شرکت‌های مختلفی این محصول را تولید می‌کنند که قیمت مواد اولیه این محصول از نکات بااهمیت در قیمت محصول نهایی خواهد بود. در صورتی که مواد اولیه این محصول به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کند، افزایش قیمت بست لوله پوش فیت نیز اجتناب‌ناپذیر است. البته، میزان واردات و قراردادهای بین‌المللی با شرکت‌های تولید کننده نیز می‌تواند روی قیمت بست‌های لوله پوش فیت تاثیرگذار باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.