خرید انواع لوله گالوانیزه سبک

لوله گالوانیزه سبک

لوله گالوانیزه سبک که با فلز روی و طی فرآیندهای گرم یا سرد پوشانده شده‌اند، از مقاومت نسبتا بیشتری برخوردار هستند. همین مسئله باعث می‌شود از آن‌ها در صنایع مختلفی استفاده شود. گروه راد صنعت روشاک در زمینه فروش انواع لوله گالوانیزه سبک در تهران فعالیت دارد. برای سفارش می توانید فرم سفارش لوله و اتصالات را ارسال کنید و یا با شماره درج شده تماس بگیرید و یا در واتس آپ پیام بفرستید.

خرید و قیمت انواع لوله گالوانیزه سبک

لیست محصولات لوله گالوانیزه سبک

نام سایز (inch) ضخامت (mm) وزن (kg) ثبت سفارش
لوله گالوانیزه سبک سپنتا ۱٫۲ ۲ ۶ سفارش دهید
لوله گالوانیزه سبک سپنتا ۳٫۴ ۲ ۸ سفارش دهید
لوله گالوانیزه سبک سپنتا ۱ ۲٫۵ ۱۲ سفارش دهید
لوله گالوانیزه سبک سپنتا ۲ ۲٫۵ ۲۳ سفارش دهید
لوله گالوانیزه سبک سپنتا ۳ ۳ ۳۹ سفارش دهید
لوله گالوانیزه سبک سپنتا ۴ ۳ ۵۰ سفارش دهید

جهت خرید و یا استعلام قیمت لوله گالوانیزه سبک با ما تماس بگیرید

کاربرد های لوله گالوانیزه سبک

لوله‌ها یکی از پرکاربردترین لوازم در صنایع مختلف هستند. به‌همین علت افزایش مقاومت و تحمل آن‌ها دربرابر عوامل فرسایشی اهمیت زیادی دارد. صنعت‌گران معمولا از فلز زینک یا روی برای گالوانیزاسیون لوله ها استفاده می‌کنند که به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. در پایان این فرآیند انواع مختلفی از لوله‌های گالوانیزه تولید می‌شود که به مدل‌های سبک و سنگین شهرت دارند. در اینجا قصد داریم درخصوص انواع لوله گالوانیزه سبک اطلاعاتی را عرضه کنیم که به شما در خرید و فروش این محصولات کمک ویژه‌ای خواهد کرد.

کاربرد لوله گالوانیزه سبک

باتوجه به اینکه انواع گالوانیزه سنگین نسبت به سبک از لایه‌های بیشتری برخوردار هستند، ضخامت و وزن بیشتری دارند. این‌درحالی است که نمونه‌های سبک وزن و ضخامت متوسطی دارند که کاربرد آن‌ها را بسیار چشم‌گیر کرده است. برای اطلاعات بیشتر درباره لوله گالوانیزه سنگین کلیک کنید. از بسیاری از این محصولات برای جابه‌جایی و انتقال سیالات مختلفی نظیر آب و گاز استفاده می شود. چنین لوله‌های مقاوم و باکیفیتی سبب می‌شود که ساختار انتقال در بسترهای شهری با نظم بهتری پیش رود. همچنین از آن‌ها برای حصارکشی و محافظت از بسیاری از کابل‌های برق استفاده می‌شود. باتوجه به انواع مختلف لوله گالوانیزه سبک معمولا آن‌ها به دو شیوه توکار یا روکار به‌کار گرفته می‌شوند.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد لوله‌های گالوانیزه سبک

این لوله‌ها دارای مشخصاتی هستند که کاربرد آن‌ها را در بسیاری از صنایع توجیه می‌کند. در نگاه نخست باید بدانید که شیوه‌های تولید این محصولات کمی متفاوت انجام می‌شود و همین مسئله سبب شده است که انواع بسیار متنوعی از این محصولات طراحی و تولید شود. بنابراین انتظار ابعاد، اندازه‌ها و ضخامت‌های مختلف در بازار وجود خواهد داشت. هریک از انواع لوله گالوانیزه سبک از مقاومت‌های متفاوتی برخوردار هستند که کاملا به ضخامت آن‌ها و نوع تولید بستگی دارد. طول عمر این لوله‌ها بسیار زیاد است و دربرابر عوامل فرسایشی مانند زنگ‌زدگی و خوردگی مقاوم هستند. درواقع پوششی از جنس روی باعث به‌وجود آمدن چنین مقاومتی شده‌ است که درنهایت سبب افزایش استحکام این لوله‌ها می‌شود. جالب است بدانید این لوله‌ها حتی دربرابر خوردگی‌های اسیدی مقاوم هستند. به‌همین علت معمولا از آن‌ها در زیرساخت‌های شهرسازی استفاده می‌شود.

عوامل موثر بر قیمت لوله گالوانیزه

عوامل موثر بر قیمت لوله گالوانیزه سبک 

قیمت لوله گالوانیزه سبک کاملا به مشخصات فنی و ویژگی‌های لوله‌ها بستگی دارد. هر اندازه ضخامت و ابعاد این محصولات بیشتر باشد، قیمت آن‌ها نیز به تناسب افزایش خواهد داشت. به‌عنوان مثال لوله‌های ۶ اینچی یا نمونه‌هایی با ضخامت حدود ۲٫۵ اینچ نسبت به سایر نمونه‌ها قیمت بیشتری دارند. از طرفی قیمت لوله خامی که به‌عنوان پایه گالوانیزاسیون درنظر گرفته می‌شود نیز اهمیت زیادی دارد. همچنین قیمت فلز روی که برای پوشش این لوله‌ها به‌کار گرفته می‌شود نیز از دیگر عوامل موثر در قیمت لوله گالوانیزه سبک محسوب می‌شود. از طرفی بسته به اینکه تولیدکنندگان از چه فرآیندها و سیستم‌هایی برای گالوانیزاسیون استفاده می‌کنند، قیمت این محصولات نیز کمتر یا بیشتر خواهد بود. خرید و فروش این لوله‌ها به شیوه‌های متنوعی صورت می‌گیرد که فروش آنلاین و اینترنتی از مهم‌ترین آن‌هاست. بسیاری از فروشگاه‌ها جزو نمایندگی‌های فروش شرکت‌های بزرگ تولیدکننده هستند که واسطه میان تولیدکننده و مشتریان می‌شوند. قیمت لوله گالوانیزه سبک در این فروشگاه‌های اینترنتی به‌صورت روزانه محاسبه می‌شود.

سخن آخر

لوله‌های گالوانیزه از جمله مهم‌ترین اقدامات بشر برای دستیابی به کیفیت بهتر در سازه‌های متفاوت هستند و توانسته‌اند بسیای از نیازها را در صنایع مختلف برآورده کنند. این لوله‌ها به شیوه‌های متنوعی و توسط فلز روی پوشانده می‌شوند و مقاومت بالایی دربرابر عواملی نظیر فشار، حرارت، محیط‌های اسیدی و غیره دارند. این لوله‌ها همچنین طول عمر بسیاری دارند که به‌کارگیری آن‌ها را در بسیاری از صنایع مختلف و همچنین زیرساخت‌های شهری توجیه می‌کند. خریدوفروش این محصولات با توجه به قیمت لوله گالوانیزه سبک انجام می‌شود که معمولا باتوجه به ضخامت، ابعاد و اندازه‌های مختلف لوله‌ها قابل‌تغییر است. این روزها و باوجود فروشگاه‌های اینترنتی، خرید و فروش لوله‌های گالوانیزه با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

سوالات متداول در خرید و فروش و نحوه قیمت گذاری لوله گالوانیزه سبک

قیمت این لوله ها کاملا به مشخصات فنی و ویژگی‌های لوله‌ها بستگی دارد. هر اندازه ضخامت و ابعاد این محصولات بیشتر باشد، قیمت آن‌ها نیز به تناسب افزایش خواهد داشت. همچنین قیمت فلز روی که برای پوشش این لوله‌ها به‌کار گرفته می‌شود نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار محسوب می‌شود.

از این محصولات برای جابه‌جایی و انتقال سیالات مختلفی نظیر آب و گاز، حصارکشی و محافظت از بسیاری از کابل‌های برق استفاده می‌شود.

برای خرید آنلاین و ثبت سفارش لوله گالوانیزه سبک می توانید فرم سفارش محصول را تکمیل و ارسال کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا در واتس آپ پیام بفرستید.

برای مشاوره جهت استعلام قیمت، خرید و فروش لوله گالوانیزه سبک با ما تماس بگیرید. 

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.