فروش ویژه لوله و اتصالات 5 لایه آرسین پایپ

لوله و اتصالات آرسین پایپ

لوله و اتصالات آرسین پایپ محصول تولید شده توسط شرکت پیمان بسپار آرسین می‌باشد. این شرکت که در اصفهان قرار دارد از سال ۱۳۸۹ مشغول به تولید لوله و اتصالات بوده و با رعایت استاندارد های روز جهانی توانسته به یکی از برترین تولید‌کنندگان در حیطه حرفه‌ای خود تبدیل شود. گروه راد صنعت روشاک عاملیت فروش محصولات شرکت پیمان بسپار آرسین بوده و همواره در تلاش است بهترین شرایط خرید و همچنین بهترین قیمت را برای مشتریان خود فراهم کند.

فروش ویژه لوله و اتصالات 5 لایه آرسین پایپ

لیست محصولات لوله پنج لایه آرسین پایپ

نام متراژ در هر رول سایز ثبت سفارش
لوله پنج لایه آرسین پایپ ۲۰۰ ۱۶ تماس بگیرید
لوله پنج لایه آرسین پایپ ۱۵۰ ۲۰ سفارش دهید
لوله پنج لایه آرسین پایپ ۱۰۰ ۲۵ تماس بگیرید
لوله پنج لایه آرسین پایپ ۵۰ ۳۲ سفارش دهید
 

جهت خرید و یا استعلام قیمت لوله و اتصالات آرسین پایپ با ما تماس بگیرید

معرفی شرکت آرسین پایپ و مشخصات لوله پنج لایه تولیدی این شرکت

معرفی شرکت پیمان بسپار آرسین

شرکت پیمان بسپار آرسین با نام تجاری آرسین پایپ فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ در شهر اصفهان آغاز کرده و هدف اصلی آن تولید لوله و اتصالات پنج لایه با کیفیت و در سطح استانداردهای جهانی روز دنیا بوده است. آرسین پایپ در این راستا موفق عمل کرده است و لوله‌های پنج لایه با کیفیتی را در اختیار مصرف کننده قرار داده که با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. لوله پنج لایه آرسین پایپ، با بهترین متریال‌ها ساخته شده است و دارای عمری بسیار طولانی است؛ در نتیجه تا سالیان طولانی نیازی به تعمیر آن نخواهید داشت.

لوله پنج لایه آرسین پایپ چیست؟

لوله پنج لایه آرسین پایپ (PEX AL PEX) از جمله مدرن‌ترین محصولاتی است که در صنعت ساخت‌و‌ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لوله‌ها ترکیبی از پلیمر درجه یک و آلومینیوم هستند که در کنار هم مقاومتی بی‌نظیر را از خود نشان می‌دهند. به طور کلی پنج لایه مختلف در داخل این لوله‌ها وجود دارد: لایه اول پلی‌اتیلن، لایه دوم چسب، لایه سوم آلومینیوم، لایه چهارم چسب و لایه آخر هم پلی‌اتیلن است. وجود یک لایه آلومینیوم در قسمت میانی لوله، سبب می‌شود اکسیژن نتواند از لوله عبور کند در نتیجه هیچ زنگ زدگی اتفاق نخواهد افتاد. وجود لایه‌های پلیمری در داخل این لوله، سبب کم شدن وزن لوله شده و از سمت دیگر وجود آلومینیوم باعث استحکام بیشتر لوله خواهد شد و به عبارتی به عنوان ضربه گیر عمل می‌کند. نام‌گذاری لوله‌ و اتصالات آرسین پایپ از قانون خاصی پیروی می‌کند. در اسم یک مدل لوله پنج لایه از سمت چپ به راست به ترتیب نوع پلیمر به کار رفته در لوله، نوع فلز و در انتها نوع پلیمر لایه خروجی ذکر می‌شود تا در هنگام خرید بتوانید تشخیص دهید از چه نوع پلیمر و فلزی در ساخت این لوله استفاده شده است.

سایر محصولات پیمان بسپار آرسین

لوله و اتصالات آرسین پایپ تنها یکی از تولیدات شرکت پیمان بسپار می‌باشد. این شرکت انواع لوله و اتصالات مورد نیاز جهت استفاده در ساختمان را ارائه می‌دهد تا در هنگام خرید بتوانید تمامی اقلام مورد نیاز را در اختیار داشته باشید. محصولات ارائه شده توسط شرکت پیمان بسپار آرسین شامل لوله، اتصالات پرسی، اتصالات کلمپی، درپوش، بست خاردار، کلکتور، انواع شیرهای کلکتور، صفحه نصب و اتصالات کوپلی بوده که تمامی آن‌ها با بهترین متریال ممکن طراحی شده و پس از تولید با خدمات پس از فروش در اختیار مصرف کننده قرار خواهند گرفت

کاربرد لوله و اتصالات آرسین پایپ

لوله‌ و اتصالات آرسین پایپ کاربرد گسترده ای داشته و علاوه بر لوله کشی ساختمان، در بخش‌های دیگری هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از محبوب‌ترین کاربردهای لوله‌ پنج لایه آرسین پایپ، می‌توان به استفاده از آن‌ها در سیستم گرمایش از کف که امروزه با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شده است اشاره کرد. در ادامه مهم‌ترین کاربردهای لوله‌های پنج لایه آرسین پایپ را مرور می‌کنیم.

  • استفاده در سیستم تهویه مطبوع
  • لوله کشی ساختمان
  • گرمایش از کف
  • تاسیسات آبرسانی
  • قابل استفاده برای صنایع پزشکی
  • انتقال آب سرد و گرم
  • مناسب برای پکیج گرمایشی
  • فن کویل و رادیاتور

ویژگی‌های لوله پنج لایه آرسین پایپ

وجود آلومینیوم و پلیمر به صورت همزمان، در یک لوله سبب شده است که لوله تولید‌شده دارای ویژگی‌های مثبت فراوانی باشد و از سمت دیگر ویژگی‌های منفی لوله و اتصالات فلزی را با خود به همراه نداشته باشد. مهم‌ترین ویژگی‌های لوله پنج لایه آرسین پایپ نسبت به سایر لوله‌ها را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد.

  • استحکام کافی در برابر ضربه: به دلیل یک لایه آلومینیومی قرار گرفته در قسمت میانی لوله، ضربه‌های وارد شده به لوله دفع شده و از آسیب‌های بعدی جلوگیری خواهد کرد.
  • مقاومت بسیار بالا در برابر دما: لوله و اتصالات آرسین پایپ می‌تواند تا دمای ۹۰ درجه سانتی‌گراد را تحمل کرده و به همین دلیل گزینه‌ای بی‌نظیر برای استفاده در سیستم‌های گرمایشی به شمار می‌رود.
  • مقاوم در برابر فشار آب: وجود آلومینیوم باعث می‌شود حتی برای فشار‌های شدید آب هم بتوانید از لوله پنج لایه آرسین پایپ استفاده کنید.
  • ضد زنگ زدگی: معمولا لوله‌ها در گذشته دچار زنگ زدگی می‌شدند اما با ظهور لوله‌های پنج لایه، اکسیژن نمی‌تواند از لایه آلومینیومی عبور کند و در نتیجه لوله هیچ زنگ زدگی را تجربه نخواهد کرد.
  • وزن سبک: وجود دو لایه پلیمر سبب کم وزن‌شدن لوله‌های پنج لایه شده است.
  • عدم تغییر مزه آب: از لوله‌های پنج لایه ممکن است جهت انتقال آب آشامیدنی استفاده شود. ترکیب لوله به گونه‌ای است که هیچ تغییری در مزه آب مشاهده نمی‌کنید و آب آشامیدنی در بهترین کیفیت ممکن در اختیار شما قرار می‌گیرد.

دیگر برندهای تولید کننده لوله پنج لایه

پویا پایپ: گروه صنعتی پویا از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در زمینه تولید لوله و اتصالات پنج لایه آغاز کرد. این شرکت به واسطه به کارگیری جدیدترین تجهیزات روز جهان و همچنین کادری مجرب، امروزه به یکی از مطرح ترین برند ها در زمینه تولید لوله پنج لایه تبدیل شده است. برای شناخت بیشتر روی لوله پنج لایه پویا پایپ کلیک کنید.

آرم پایپ یزد: لوله‌های تک لایه و لوله‌های پنج لایه با روش‌های پیچیده‌ای تولید می‌شوند و هر برندی قادر به تولید محصولات با کیفیتی در این زمینه نخواهد بود. از جمله برندهایی که در حال حاضر از کیفیت تولید بالایی بهره می‌برند، می‌توان به لوله پنج لایه آرم پایپ یزد اشاره کرد.

نیوپایپ: شرکت لوله و اتصالات ۵ لایه نیوپایپ را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده لوله پنچ لایه، در ایران دانست؛ که تحت نظر گروه بزرگ گیتی پسند اصفهان فعالیت می‌کنند. گروه بزرگ گیتی پسند اصفهان از سال ۱۳۷۸ شروع به کار کرده و محصولات با کیفیت فراوانی را تولید کرده است. برای اطلاعات بیشتر به صفحه قیمت لوله پنج لایه نیوپایپ اصفهان مراجعه نمائید.

خرید لوله و اتصالات آرسین پایپ

شرکت راد صنعت روشاک علاوه بر فروش لوله و اتصالات آرسین پایپ و همچنین با کسب تجربه‌ای ده ساله در صنعت ساختمان‌سازی و حضور در پروژه های بزرگ صنعتی و ساختمانی، انواع محصولات ساختمانی از جمله لوله و اتصالات پلیکا، لوله و اتصالات فلزی و… را خدمت شما ارائه خواهد داد. برای اطلاع از قیمت لوله و اتصالات پنج لایه آرسین پایپ یا مشاوره می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا در واتساپ با ما در ارتباط باشید. در صورتی که شما علاقمند به خرید اینترنتی هستید سفارش محصول خود را در سایت ثبت کنید.

به دلیل پلی اتیلن به کار رفته در ساخت لوله‌ پنج لایه آرسین پایپ، این لوله مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خود نشان داده وبه همین جهت برای فشارهای بالا گزینه‌ای ایده آل خواهد بود.

لوله پنج لایه آرسین پایپ تحمل دمایی برابر با ۹۵ درجه سانتی‌گراد را دارد و برای سیستم‌های گرمایش از کف، بهترین انتخاب به شمار می‌رود.

کیفیت تمامی لوله و اتصالات بسته به مواد اولیه‌ای هست که هنگام تولید از آن استفاده می‌شود. در لوله پنج لایه آرسین پایپ شما باید به نوع پلیمر مورد استفاده و چسب میانی آن‌ها توجه کنید.

آرسین پایپ انواع لوله‌های پنج لایه و تک لایه را تولید می‌کند و لوازم مورد نیاز برای اتصال بین لوله‌ها را نیز به بازار عرضه می‌کند. جهت خرید محصولات برند آرسین پایپ با بهترین قیمت، می‌توانید از طریق سایت های اینترنتی اقدام کنید. سایت روشاک۷ نیز یکی از عوامل فروش لوله و اتصالات آرسین پایپ می‌باشد.

با درج امتیاز و قرار دادن نظرات و پیشنهادات خود در قسمت کامنت ها ما را در بهبود خدماتمان یاری کنید.

2.4/5 - (15 امتیاز)

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.