خرید و فروش ویژه لوله پنج لایه پویا پایپ
عرضه انواع محصولات لوله تک لایه و پنج لایه نپویا پایپ

لوله تک لایه و پنج لایه پویا پایپ

گروه راد صنعت روشاک، از جمله مرکز های فروش در زمینه فروش لوله ۵ لایه و تک لایه پویا پایپ در کشور است، که با ارائه بهترین خدمات و قیمت‌ها محصولات را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برای استعلام قیمت لوله پویا پایپ می‌توانید با شماره‌های درج شده تماس بگیرید و یا فرم سفارش محصول را پرکنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

خرید و فروش ویژه لوله پنج لایه پویا پایپ

لیست محصولات لوله پنج لایه پویا پایپ

نام متراژ در هر رول سایز ثبت سفارش
لوله پنج لایه پویا پایپ ۲۰۰ ۱۶ تماس بگیرید
لوله پنج لایه پویا پایپ ۱۵۰ ۲۰ سفارش دهید
لوله پنج لایه پویا پایپ ۱۰۰ ۲۵ تماس بگیرید
لوله پنج لایه پویا پایپ ۵۰ ۳۲ سفارش دهید
لوله پنج لایه پویا پایپ کرم رنگ ۲۰۰ ۱۶ تماس بگیرید
لوله پنج لایه پویا پایپ کرم رنگ ۱۵۰ ۲۰ سفارش دهید
لوله پنج لایه پویا پایپ کرم رنگ ۱۰۰ ۲۵ تماس بگیرید
لوله پنج لایه پویا پایپ کرم رنگ ۵۰ ۳۲ سفارش دهید

لیست محصولات لوله تک لایه پویا پایپ

نام متراژ در هر رول سایز ثبت سفارش
لوله تک لایه پویا پایپ ۱۴۰ متر ۲۰ تماس بگیرید
لوله تک لایه پویا پایپ ۱۰۰ متر ۲۵ سفارش دهید
لوله تک لایه پویا پایپ ۶۰ متر ۳۲ تماس بگیرید
لوله تک لایه پویا پایپ ۴۰ متر ۴۰ سفارش دهید
لوله تک لایه پویا پایپ ۳۲ متر ۵۰ تماس بگیرید
لوله تک لایه پویا پایپ ۲۰ متر ۶۳ سفارش دهید
لوله تک لایه پویا پایپ ۱۲ متر ۷۵ تماس بگیرید

جهت خرید و یا استعلام قیمت لوله پنج لایه پویا پایپ با ما تماس بگیرید

معرفی لوله پنج لایه پویا پایپ

معرفی لوله پویا پایپ تک لایه و پنج لایه

گروه صنعتی پویا پایپ یا لوله پویا از جمله برند‌هایی است که از سال‌ها پیش اقدام به تولید لوله‌های پنج لایه با کیفیت بالا کرده و در این راه مسیر موفقیت را پیش گرفته است. این گروه با نام تجاری لوله پویا در سال ۱۳۷۶ تاسیس شده و با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده در کنار بهره‌مندی از جدیدترین تجهیزات روز دنیا، توانسته است جایگاه بسیار خوبی در بین تولید کنندگان لوله‌های ساختمانی کسب کند. برای شناخت خصوصیات و انواع لوله‌های پنج لایه به صفحه فروش لوله پنج لایه مراجعه فرمایید.

لوله ۵ لایه پویا پایپ چیست؟

هر روزه با پیشرفت تکنولوژی تغییرات زیادی در سبک زندگی ما ایجاد می‌شود. در گذشته از لوله‌های فلزی جهت آب‌رسانی به قسمت‌های مختلف منزل استفاده می‌شد و امروزه این لوله‌های فلزی جای خود را به لوله‌های پلیمری ۵ لایه داده‌اند. در ابتدا لوله‌های پلیمری تک لایه مورد استفاده قرار می‌گرفت که به دلیل محدودیت در انتقال آب گرم و شکنندگی مشکلات زیادی را ایجاد کرده‌اند و پس از آن نسل جدیدی با نام لوله‌های پنج لایه معرفی شدند. لوله پنج لایه پویا پایپ با کمک بهترین مواد اولیه ساخته شده و نقش مهمی در انتقال آب سرد و گرم ایفا کرده است. برای اطلاعات بیشتر به صفحه لوله و اتصالات پلیمری مراجعه فرمایید.

لوله پنج لایه از دو لایه پلیمری، دو لایه چسب و یک لایه آلومینیوم ساخته شده است که وجود یک لایه آلومینیومی باعث می‌شود اکسیژن از آن عبور نکرده و هیچ آسیبی به لوله وارد نشود. عدم عبور اکسیژن، سبب می‌شود لوله دچار زنگ زدگی نشده و نیازی به تعمیر مداوم لوله کشی ساختمان پیدا نکنید.

انواع لوله و اتصالات پویا پایپ

شرکت لوله و اتصالات پویا پایپ پنج لایه با تکیه بر سال‌ها تجربه محصولات مختلفی را تولید و روانه بازار کرده است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. محصولات این برند بسیار متنوع بوده و تمام لوازم مورد نیاز جهت لوله کشی ساختمان را تامین کرده است.

  • لوله تک لایه: شامل لوله ساده، لوله خم‌دار و لوله خم‌دار دو سربوشن
  • اتصالات تک لایه: سه راهی، تبدیل، زانویی، شیرفلکه، سه راهی بوشن دار، شابلون، بوشن، درپوش،
  • لوله پنج لایه
  • اتصالات پنج لایه: کلکتور آلمینیومی و برنجی، مغزی، سه راهی، علم دوش، بست خاردار، درپوش، بوشن، بست روکار، زانو، فوم، ابزار تنظیم

کاربرد لوله پویا پایپ ۵ لایه چیست؟

به دلیل ویژگی‌های منحصر به­ فرد لوله پنج لایه پویا پایپ از آن می‌توان در قسمت‌های مختلف منزل یا محل کار استفاده کرد. با توجه به اینکه مزه آب با عبور از این لوله تغییر نمی‌کند، گزینه‌ای عالی برای انتقال آب از خارج منزل به داخل به شمار می‌رود. عمده‌ترین کاربرد‌های لوله ۵ لایه پویا را می‌توان در موارد زیر نام برد.

  • برای انتقال آب آشامیدنی
  • انتقال آب سرد و گرم
  • سیستم انتقال گاز
  • مناسب برای ابیاری در روش تحت فشار
  • گزینه‌ای بی نظیر در سیستم گرمایش از کف
  • کاربرد گسترده در صنعت پزشکی در جهت انتقال گاز
  • استفاده در صنعت مانند کمپانی‌های کشتی‌سازی و ماشین‌سازی

از مهم‌ترین کاربردهای لوله پنج لایه  برند پویا پایپ استفاده از آن در سیستم گرمایش از کف است. در این روش در کف منزل، لوله‌های پنج لایه نصب شده و آب داغ از میان لوله‌ها عبور می‌کند. عبور آب داغ از میان لوله‌ها باعث گرم شدن یکنواخت سطح و محیط شده و دمای هوا را متعادل خواهد کرد.

ویژگی لوله ۵ لایه پویا پایپ

لوله‌های پنج لایه پویا پایپ تحمل دما تا ۹۵ درجه سانتی‌گراد را خواهند داشت و به هیچ عنوان آلودگی وارد آب نخواهد کرد؛ به همین دلیل مزه‌ی آب بدون تغییر به داخل منزل منتقل می‌گردد. این لوله‌ها دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی بوده و استحکام خوبی هم از خود نشان می‌دهد. نسبت درست مواد به کار رفته در لوله پویا پایپ ۵ لایه باعث می‌شوند بتوانید لوله را به آسانی خم کنید و به دلیل وزن سبک، جابه­‌جایی آن هم بسیار راحت است.

لوله‌های پنج لایه در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد و در طولانی مدت دچار فرسایش نخواهد شد؛ علاوه بر آن در برابر زلزله هم مقاوم است. این محصولات دارای نصب راحتی بوده و از سمت دیگر اتصالات آن نیاز به لوازم کمتری خواهد داشت.

چه برندهایی در زمینه تولید لوله پنج لایه فعالیت دارند؟

لوله‌های پنج لایه توسط برندهای مختلفی تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. از جمله محبوب‌ترین برندهای تولید کننده لوله پنج لایه در ایران، لوله پنج لایه نیوپایپ در اصفهان، آرسین، آرم‌یزد، لوله پنج لایه پویا پایپ، ایزی‌پایپ و… هستند که تولیدات خود را با ویژگی‌های مختلف به بازار عرضه کرده‌اند. بسته به نیاز خود و ویژگی‌های هر کدام از لوله‌ها، می‌توانید یکی از این برندها را انتخاب کرده و در ساختمان خود استفاده کنید.

به دلیل ساختار پنج لایه به کار رفته در این لوله‌ها که ترکیب دو لایه پلیمری، دو لایه چسب و یک لایه آلومینیوم می‌باشد، هیچ تغییر شیمیایی در آب صورت نخواهد گرفت و مزه آن به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد. همچنین این نوع لوله از طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و در کوتاه مدت دچار خرابی نمی‌شود.

بله برندهای داخلی مطابق با جدیدترین استانداردهای روز دنیا و استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات و متد‌های جهانی تولید می‌شوند. به همین خاطر است که خرید محصولات داخلی را به شما پیشنهاد  می‌کنیم چرا که هم مقرون به صرفه و هم با کیفیت هستند.

لوله پنج لایه پویا پایپ تنها یکی از چندین محصول این شرکت است. شرکت پویا پایپ محصولاتی نظیر لوله تک لایه، انواع اتصالات لوله تک لایه و اتصالات مورد نیاز برای لوله‌های پنج لایه را نیز با بالاترین کیفیت ممکن تولید و به بازار عرضه می‌کند.

شما می‌توانید محصولات برند پویاپایپ و سایر برندهای معتبر بازار را، از سایت روشاک با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت خریداری کنید.

با درج امتیاز و قرار دادن نظرات و پیشنهادات خود در قسمت کامنت ها ما را در بهبود خدماتمان یاری کنید.

4.5/5 - (14 امتیاز)

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.