فروش ویژه انواع لوله پلیکا داراکار
نمایندگی خرید و فروش انواع لوله پلیکا از برند داراکار

لیست قیمت لوله پلیکا داراکار

شرکت لوله پلیکا داراکار، یکی از برندهای پیشگام در زمینه تولید لوله و اتصالات PVC در داخل کشور محسوب می‌شود. این شرکت در سال ۱۳۵۲ با تولید و فروش لوله‌های سخت و شلنگ‌های پی وی سی، شروع به فعالیت کرد. امروزه، محصولات شرکت لوله داراکار شامل انواع مختلف لوله و اتصالات سخت PVC، شیلنگ‌های انعطاف ‌پذیر تقویت شده و انواع مختلف گرانول و کامپاندهای PVC هستند. هدف اصلی شرکت لوله پلیکا داراکار در این ۴ دهه فعالیت، عرضه‌ی محصولات با کیفیت، رضایت مشتری و قیمت مناسب بوده است و در دستیابی به این هدف، موفق عمل کرده است. گروه راد صنعت روشاک، نمایندگی و عاملیت فروش لوله و اتصالات داراکار می باشد. برای خرید و یا استعلام لیست قیمت لوله پلیکا داراکار می توانید از طریق شماره درج شده تماس بگیرید و یا در واتس آپ پیام بفرستید.

فروش ویژه انواع لوله پلیکا داراکار

لیست محصولات لوله و اتصالات داراکار

نام ضخامت (mm) وزن (kg) نوع لوله  ثبت سفارش
لوله پلیکا داراکار ۳۲میلی متر ۳ ۲٫۵ فاضلابی B تماس بگیرید
لوله پلیکا داراکار ۴۰میلی متر ۳ ۳٫۲ فاضلابی B سفارش دهید
لوله پلیکا داراکار ۵۰میلی متر ۳ ۴ فاضلابی B تماس بگیرید
لوله پلیکا داراکار ۶۳میلی متر ۳ ۵٫۲ فاضلابی B سفارش دهید
لوله پلیکا داراکار ۷۵میلی متر ۳ ۶٫۲ فاضلابی BD تماس بگیرید
لوله پلیکا داراکار ۹۰میلی متر ۳ ۷٫۵ فاضلابی BD سفارش دهید
لوله پلیکا داراکار ۱۱۰میلی متر ۳٫۲ ۹٫۸ فاضلابی BD تماس بگیرید
لوله پلیکا داراکار ۱۲۵میلی متر ۳٫۲ ۱۱٫۲ فاضلابی BD سفارش دهید
لوله پلیکا داراکار ۱۶۰میلی متر ۳٫۲ ۱۴٫۵ فاضلابی B تماس بگیرید
لوله پلیکا داراکار ۱۶۰میلی متر ۴ ۱۸ فاضلابی BD سفارش دهید
لوله پلیکا داراکار ۲۰۰میلی متر ۳٫۹ ۲۲ فاضلابی B تماس بگیرید
لوله پی وی سی داراکار ۲۰۰میلی متر ۴٫۹ ۲۷٫۵ فاضلابی BD سفارش دهید
لوله پی وی سی داراکار ۲۵۰میلی متر ۴٫۹ ۳۴٫۶ فاضلابی B تماس بگیرید
لوله پی وی سی داراکار ۲۵۰میلی متر ۶٫۲ ۴۳٫۵ فاضلابی BD سفارش دهید
لوله پی وی سی داراکار ۳۱۵میلی متر ۶٫۲ ۵۵ فاضلابی B تماس بگیرید
لوله پی وی سی داراکار ۳۱۵میلی متر ۷٫۷ ۶۸ فاضلابی BD سفارش دهید
لوله پی وی سی داراکار ۴۰۰میلی متر ۷٫۹ ۸۹ فاضلابی U تماس بگیرید
لوله پی وی سی داراکار ۴۰۰میلی متر ۹٫۸ ۱۰۴٫۹ فاضلابی UD سفارش دهید
لوله پی وی سی داراکار ۴۵۰میلی متر ۸٫۸ ۱۱۱٫۸ فاضلابی U تماس بگیرید
لوله پی وی سی داراکار ۴۵۰میلی متر ۱۱ ۱۳۲٫۵ فاضلابی UD سفارش دهید
لوله pvc داراکار ۵۰۰میلی متر ۹٫۸ ۱۳۸٫۲ فاضلابی U تماس بگیرید
لوله pvc داراکار ۵۰میلی متر  1.8 ۲٫۴ ناودانی R سفارش دهید
لوله pvc داراکار ۶۳میلی متر ۱٫۸ ۳٫۱ ناودانی R تماس بگیرید
لوله pvc داراکار ۹۰میلی متر ۱٫۸ ۴٫۶ ناودانی R سفارش دهید
لوله pvc داراکار ۱۱۰میلی متر ۲٫۲ ۶٫۸ ناودانی R تماس بگیرید
لوله pvc داراکار ۱۲۵میلی متر ۲٫۵ ۸٫۸ ناودانی R سفارش دهید

سوالات متداول خرید لوله پلیکا داراکار

لوله پلیکا تولیدی شرکت داراکار هم برای سیستم آبرسانی و هم مخابرات و برق و هم برای سیستم لوله کشی فاضلاب استفاده می‌شود. لوله‌های فاضلابی آن بر اساس استاندار ملی ۱-EN 1329  وEN 1401-1 از سایز ۱۱۰ تا ۵۰۰ میلی‌متری تولید می‌شوند. لوله‌های آبرسانی بر اساس استاندار ۲-EN 1452 از سایز ۲۰ تا ۴۰۰ میلی متر و لوله‌های مخابراتی بر اساس استاندارد ملی ۱۱۱۰۵ و در سایز ۲۰۰ تولید می‌شوند.

بهترین راه برای اطلاع از قیمت لوله پلیکا داراکار، مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی و استعلام قیمت به روز از این فروشگاه‌ها می باشد.

گروه راد صنعت روشاک از جمله نمایندگی‌ها وعاملیت‌های فروش معتبر شرکت داراکار است. به همین دلیل محصولات خود را با قیمت ارزان‌تر عرضه می‌کند. برای خرید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا در واتس آپ پیام بفرستید. همچنین می‌توانید از طریق تکمیل و ارسال فرم سفارش، خرید خود را انجام دهید.

با درج امتیاز و قرار دادن نظرات و پیشنهادات خود در قسمت کامنت‌ها ما را در بهبود خدماتمان یاری کنید.

4.3/5 - (10 امتیاز)

جهت خرید و یا استعلام لیست قیمت لوله پلیکا داراکار با ما تماس بگیرید

معرفی شرکت لوله داراکار پلیکا و بررسی محصولات آن

معرفی شرکت لوله و اتصالات داراکار

شرکت لوله و اتصالات پلیکا داراکار، با بهره‌گیری از افراد متخصص و با استعداد کشور و به‌کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته است با برندهای خارجی موجود در بازار رقابت کند. علاوه بر تسخیر بازار داخلی، لوله پلیکا داراکار در زمینه صادرات نیز فعال است. محصولات خود را به کشورهای ایتالیا، کویت، عراق، امارات متحده عربی، قطر، افغانستان، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان و تاجیکستان صادر می‌کند. شرکت لوله داراکار در تولید و فروش انواع لوله و اتصالات سخت، فعالیت دارد. لوله و اتصالات داراکار از سایز ۲۰ تا ۵۰۰ میلی‌متری تولید می‌شوند. برای مصارف مختلفی از جمله خانگی، فاضلابی، آبرسانی، مخابراتی و شبکه برق کاربرد گسترده‌ای دارند. در ادامه، انواع لوله پی وی سی داراکار در مصارف مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کاربرد

  • سیستم فاضلاب

لوله pvc داراکار برای استفاده در تخلیه فاضلاب ساختمان‌ها از سایز ۲۳ تا ۳۱۵ میلی‌متری طبق استاندارد ملی ۱-EN 1329 تولید می‌شود. که هم در داخل ساختمان و هم به صورت مدفون زیر خاک قابل استفاده هستند. لوله‌های فاضلابی داراکار بدون فشار، بر اساس استاندارد EN 1401-1 از سایز ۱۱۰ تا ۵۰۰ میلی‌متری تولید و به فروش می‌رسند. (برای مشاهده لیست محصولات و خرید لوله‌ پلیکا فاضلابی فشار نیمه قوی کلیک کنید. )

  • سیستم آبرسانی

لوله پی و ی سی داراکار مورد استفاده در سیستم آب‌رسانی، بر اساس استاندارد ملی ۲-EN 1452 تولید می‌شود. سایز این لوله‌ها از ۲۰ تا ۴۰۰ میلی‌متر است و قدرت تحمل فشار ۶ تا ۲۵ بار را دارند. همچنین، لوله‌های ناودانی داراکار یا فشار ضعیف نیز بر اساس استاندارد ۱-EN 12200 از سایز ۵۰ تا ۱۶۰ میلی‌متر ساخته می‌شوند. لوله‌های داراکار به منظور انتقال آب باران استفاده می‌شود. که به صورت روی کار قابل نصب هستند.

  • سیستم برق و مخابرات 

لوله و اتصالات پلیکا داراکار جهت عبور کابل‌های مخابراتی طبق استاندارد ملی ۱۱۱۰۵ و از سایز ۲۰۰ ساخته می‌شوند. لوله‌های محافظ صلب کابل برق این برند نیز دارای استاندارد ملی ۱۱۲۱۵-۲۱ هستند.

در آخر برای اطلاع از سایر سایز‌های لوله پلیکا به صفحه “انواع سایز لوله پلیکا” مراجعه فرمایید.

خرید و فروش لوله پلیکا داراکار

جهت خرید و فروش لوله پلیکا داراکار هم می‌توانید از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه‌های سطح شهر و هم از طریق فروشگاه‌های اینترنتی اقدام نمایید. شرکت داراکار در برخی از استان‌های کشور از جمله اصفهان دارای نمایندگی رسمی است؛ که امکان خرید و فروش لوله داراکار به صورت تکی یا عمده را برای خریداران فراهم می‌سازد. امروزه، بسیاری از خریداران تمایل به خرید از طریق اینترنت دارند. به همین منظور، فروشگاه‌های اینترنتی بسیار زیادی راه‌اندازی شده‌اند که امکان خرید تکی یا عمده لوله پی وی سی داراکار را فراهم می‌سازند. اکثر این فروشگاه‌ها معتبر هستند و خدمات پس از فروش قابل قبولی را برای خریداران ارائه می‌دهند. (تمامی محصولات از تمامی برند‌های لوله و اتصالات پلیکا را در صفحه مربوط به فروش انواع لوله پلیکا، می‌توانید مشاهده کنید.)

لیست قیمت لوله پی وی سی داراکار

با توجه به این که قیمت لوله پلیکا داراکار به طور پیوسته در حال تغییر است، برای کسب اطلاعات در رابطه با لیست قیمت لوله داراکار می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه نمایید. از قیمت به روز این محصول مطلع شوید. لوله‌های پلیکا به صورت شاخه ۶ متری به فروش می‌رسند. محدوده قیمت این لوله‌ها بین ۱۰۰ هزار تا حدود ۱۰ میلیون تومان است؛ که با توجه به نوع کارایی تخمین زده می‌شود. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر برند‌ها به صفحه “۸برند مطرح لوله و اتصالات پلیمری” مراجعه فرمایید.

سایت روشاک در زمینه تأمین و فروش انواع لوله و اتصالات پلیمری، لوله و اتصالات پلیکا و… از بهترین برند های موجود در بازار فعال است. این شرکت با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و فناوری‌های روز دنیا و با فراهم کردن یک فروشگاه اینترنتی امن، امکان خریدی مطمئن و آسان را به مشتریان خود عرضه کرده است. همچنین برای ایجاد شرایطی ساده و آسان برای خریدآنلاین، سه روش تماس تلفنی با کارشناسان ما و ارسال پیام در واتس آپ و تکمیل و ارسال فرم سفارش را قرار داده است؛ تا کاربران و مشتریان محترم روشاک بتوانند به هر روشی که برای آن ها ساده‌تر است؛ خرید خود را انجام دهند.

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.