هشت برند برتر لوله و اتصالات پلیمری

8 برند برتر تولید لوله و اتصالات پلیمری
هشت برند برتر تولید کننده لوله و اتصالات پلیمری

در این مقاله از سایت روشاک سعی داریم تا ۸ برند مطرح تولید کننده لوله و اتصالات پلیمری که شامل : لوله پلیکا، لوله تک لایه، لوله پنج لایه، پلی اتیلن و کاروگیت است را معرفی و درباره هر یک توضیحی به اختصار بدهیم. شرکت راد صنعت روشاک با نام تجاری روشاک در زمینه فروش لوله و اتصالات فعالیت دارد. برای خرید، مشاوره و یا استنعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: ۰۳۱۹۱۰۰۹۱۵۱ فرم سفارش محصول

نمایندگی فروش لوله پنج لایه پویا پایپ

لوله و اتصالات پنج لایه پویا پایپ

فعالیت گروه صنعتی پویا، با نام تجاری لوله پویا یا پویا پایپ در بازار لوله‌های پلیمری از سال ۱۳۷۶ در ایران آغاز شد. در ابتدا تمرکز اولیه این شرکت در زمینه تولید لوله و اتصالات تک لایه بود که با به روزرسانی فناوری‌های مورد استفاده و همینطور بهره گرفتن از نیرو‌های توانمند توانسته تنوع و کیفیت محصولات خود را بالا ببرد. پویا پایپ با محصولات خود علاوه بر بازار داخلی با بازار خارجی نیز در رقابت است و توانسته انواع گواهینامه‌های معتبر مدیریت کیفیت و همچنین گواهینامه بهداشت جهت تولید محصولات تک لایه با ظرفیت تولید سالیانه ۸۵۰۰ تن را اخذ نماید. محصولات گروه صنعتی پویا شامل لوله پنج لایه پویا پایپ، اتصالات پنج لایه، لوله‌ و اتصالات تک لایه، اتصالات پرسی و کلکتورهای آلومینیومی نانو می‌شود.

نمایندگی فروش انواع لوله و اتصلات صدرا پلاست

لوله و اتصالات صدرا پلاست

گروه تولیدی جاوید بسپار سپاهان با نام تجاری صدرا پلاست در استان اصفهان فعالیت چشمگیری در زمینه تولید لوله و اتصالات با کیفیت PVC دارد. تمرکز برند صدرا پلاست روی تولید و فروش لوله و اتصالات پلیکا است و محصولاتش شامل لوله‌های ناودانی پی وی سی، اتصالات فاصلابی پی وی سی، لوله‌های برقی پی وی سی و لوله‌ها‌ی فاضلاب پی وی سی می‌شود. همچنین این شرکت استانداردهای مختلف ملی را در زمینه‌ تولید لوله‌های PVC  و U-PVC اخذ کرده است تا بتواند کیفیت بالای محصولات خود را تضمین کند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به صفحه لوله و اتصالات صدرا پلاست مراجعه نمائید.

نمایندگی فروش لوله نیوپایپ

لوله پنج لایه نیوپایپ

شرکت نیوپایپ از زیرمجموعه‌های صنایع گیتی پسند اصفهان، به تولید لوله، اتصالات و ابزارآلات پنج لایه می‌پردازد. لوله پنج لایه نیوپایپ از جمله محصولات تولید شده در این شرکت می‌باشد که به لوله‌های تلفیقی پنج لایه PEX-b-a1-PEX-b معروف هستند و دارای طول عمر بالای پنجاه سال و تحمل دما تا ۹۰ درجه سانتی‌گراد می‌باشند. از این نوع لوله‌ها می‌توان برای شبکه‌های آب سرد و گرم و بهداشتی، سیستم‌های سرمایش و همینطور سیستم‌ گرمایش از کف استفاده کرد. (برای مطالعه مقاله بهترین لوله برای گرمایش کف کلیک کنید.) علاوه بر اینکه شرکت نیوپایپ همواره تلاش کرده است تا مناسب‌ترین قیمت را برای لوله‌های خود ارائه دهد، سعی می‌کند تا با ارائه انواع خدمات پس از فروش رضایت مشتری را از محصولاتش بالا ببرد.

نمایندگی فروش انواع لوله پلیکا از شرکت سمنان

لوله پلیکا برق سمنان

این شرکت از دیگر برندهای قدرتمند در تولید لوله‌های پی وی سی و پلیمری به حساب می‌آید. گروه تولیدی سمنان با دارا بودن انواع استاندرادهای مورد نیاز، به تولید انواع لوله‌های پی وی سی با بهترین مواد اولیه و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تولیدی می‌پردازد. لوله پلیکا برق سمنان یکی از پرکاربرد‌ترین محصولات این شرکت به حساب می‌آید و برای تولید آن از مواد نو پتروشیمی و ماشین آلات Milacrom استفاده می‌شود. انواع زانو، سه راهی تبدیلی و سیفون از دیگر محصولات PVC شرکت سمنان است.

فروش لوله و اتصالات آرسین پایپ

لوله و اتصالات آرسین پایپ

لوله و اتصالات پنج لایه، اتصالات پرسی، اتصالات رزوه‌ای و بیش از هفتاد نوع محصول دیگر از جمله نمونه‌های تولید شده توسط شرکت پیمان بسپار آرسین است. این شرکت با نام تجاری آرسین پایپ و با شعار «ما رقابت می‌کنیم تا شما برنده باشید» از سال ۱۳۸۹ وارد بازار تولید و فروش اتصالات و لوله‌های پنج لایه شد و به خوبی توانست به برندی قدرتمند در این زمینه تبدیل شود. مواد استفاده شده برای تولید لوله و اتصالات آرسین پایپ از نوع  CUZN40PB2 یا MS58  مطابق با استاندارد DIN1766 است.

نمایندگی فروش انواع لوله پلیکا از برند پلیمر گلپایگان

لوله پلیکا پلیمر گلپایگان

توجه به کیفیت بالا از اهداف اصلی شرکت پلیمر گلپایگان در تولید لوله‌ و اتصالات PVC است. با بیش از سه دهه تجربه در صنعت تولید لوله پلیکا و اتصالات پی وی سی، این شرکت به عرضه محصولات با کیفیت برای استفاده در سیستم آبرسانی، فاضلاب و انتقال کابل‌های برق پرداخته است. علاوه بر تولید و فروش لوله، پلیمر گلپایگان گزارش آزمون‌ها و اطلاعات فنی محصولات خود را در صورت نیاز به مشتری ارائه می‌دهد تا افراد بتوانند با اطمینان خاطر از این شرکت خرید کنند. همچنین این شرکت خدمات پس از فروش نیز ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی عبارت لوله پلیکا پلیمر گلپایگان کلیک کنید.

نمایندگی فروش لوله پنج لایه آرم پایپ یزد

لوله پنج لایه آرم پایپ یزد

برند آرم پایپ یزد را می‌توان یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه تولید لوله‌های پنج لایه در استان صنعتی یزد دانست. از مزیت‌های این شرکت این است که همواره خود را، همچون رقیبان توانمندش در بازار داخل، در استفاده از تکنولوژی‌های مدرن برای تولید انوع لوله و اتصالات به ‌روز نگهداشته و علاوه بر استفاده از فناوری‌های به روز، آرم پایپ یزد از بهترین و باتجربه‌ترین مهندسین ایرانی برای تولیداتش بهره می‌برد. یکی از نکات برجسته در تولید لوله‌ پنج لایه آرم پایپ یزد در این است که این لوله‌ها با استفاده از فناوری‌ جدید لیزرینگ جوش خورده تا با لب‌به‌لب شدن لایه‌های درونی، لوله‌های پنج لایه با استقامت بالاتری تولید شوند. این فرآیند تنها در ایران و چند کشور دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمایندگی فروش انواع لوله پلیکا از برند داراکار

لوله و اتصالات پلیکا داراکار

از آنجایی که شرکت داراکار کار خود را در صنعت تولید لوله از سال ۱۳۵۲ آغاز کرده، می‌توان این برند را یکی از باتجربه‌ترین شرکت‌ها دانست. لوله و اتصالات سخت پی وی سی، شیلنگ‌های انعطاف‌پذیر و کامپاندهای پی‌ وی سی از جمله محصولات فعلی این شرکت هستند. مجموعه داراکار توانسته در طول این سال‌ها با کیفیت بالای محصولاتش، قیمت مناسب و نوآوری چشمگیرش رضایت خریداران را کسب کند. شرکت داراکار برای کاربردهایی چون تخلیه پساب و فاضلاب ساختمان، زهکشی شهری، انتقال آب باران و محافظت از کابل‌های برق، لوله و اتصالات پی وی سی مناسب را ارائه می‌دهد. اطلاعات بیشتر در این زمینه را در صفحه لوله پلیکا داراکار مطالعه فرمائید.

همانطور که متوجه شدید در ایران بازار تولید لوله‌های پلیکا، تک لایه، پنج لایه و کاروگیت داغ و رقابتی است و در این حالت شاید مصرف کننده در بین این تعداد برند قدرتمند و با کیفیت نتواند به آسانی تصمیم بگیرد. در وب‌سایت روشاک۷ تمام این برندها را گرد هم آوردیم تا بتوانیم به مصرف‌کننده بیشتر از هر پلتفرم دیگری حق انتخاب بدهیم تا با اطمینانی بالا دست به خرید بزند. همچنین کارشناسان وب‌سایت روشاک همواره آماده به راهنمایی مشتریان عزیز هستند تا بتوانند به سوالات آن‌ها در رابطه با برند‌های مختلف تولید کننده و انواع لوله‌ و اتصالات پلیمری پاسخ دهند. برای برقراری ارتباط با مشاورین ما با شماره ۰۳۱۹۱۰۰۹۱۵۱ تماس بگیرید.

لطفا امتیاز خود را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.