فروش انواع لوله و اتصالات از برند آویسا

لوله و اتصالات آویسا (نمایندگی فروش آویسا لوله جی)

شرکت لوله آویسا یا همان آویسا لوله جی بیش از ۴۵ سال است که در زمینه‌ی تولید و فروش انواع لوله و اتصالات پی وی سی، لوله‌های پلی اتیلن، شیلنگ باغبانی و فشار قوی یا فاضلابی فعالیت گسترده‌ای دارد. تنوع محصولات با توجه به سایز و قطر انواع لوله‌ها، کیفیت قابل قبول محصولات، کسب استانداردهای معتبر داخلی و بین‌المللی و رضایت و استقبال مشتری موجب شده است که این برند داخلی به یکی از پیشگامان صنعت، امور بازرگانی و حتی صادرات تبدیل شود.

فروش انواع لوله و اتصالات از برند آویسا

شرکت لوله و اتصالات آویسا لوله جی با بهره‌گیری از نیروی کار خبره، دستگاه‌ها و تجهیزات جدید و واحد کنترل کیفی به‌روز به ارائه تقاضای بازار می‌پردازد. در ادامه انواع محصولات، لیست قیمت بر اساس سایز و قطر انواع لوله‌ها و نمایندگی‌های فروش شرکت لوله آویسا را در بازار لوله و اتصالات پی وی سی یا پلیکا مورد بررسی قرار خواهیم داد.

معرفی شرکت لوله و اتصالات آویسا

شرکت آویسا لوله جی در سال ۱۳۸۹ در شهرک صنعتی هرند آغاز به فعالیت کرد. رویکرد اصلی این شرکت، تولید و عرضه انواع لوله و اتصالات یو پی وی سی (UPVC)، شیلنگ‌های فشار قوی و باغبانی است. کیفیت قابل قبول محصولات، تنوع در سایز و قطر انواع لوله‌ها، خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان و تاییدیه‌های بین‌المللی همگی موجب افزایش ظرفیت تولید و صادرات این شرکت نسبت به آغاز تاسیس شده است. در حال حاضر، ظرفیت تولید این شرکت بیش از ۲۵ تن در روز در زمینه تولید لوله upvc تا سایز ۲۵۰ میلی‌متر، اتصالات پلی اتیلن، لوله‌های پلی اتیلن تا سایز ۳۱۵ میلی‌متر و شیلنگ فشار قوی و باغبانی تا سایز ۲ اینچ است. آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت محصولات شرکت لوله و اتصالات آویسا جی از به‌روزترین تجهیزات و تکنولوژی‌های دنیا به منظور تایید نهایی محصولات خود بهره می‌برد.

انواع لوله آویسا لوله جی

همانطور که در بخش قبلی بدان اشاره شد، شرکت لوله آویسا در دو زمینه تولید گسترده دارد: تولید انواع لوله یو پی وی سی آویسا، اتصالات یو پی وی سی آویسا با توجه به سایز و قطر انواع لوله و شیلنگ. لوله‌ upvc آویسا، بر اساس استانداردهای ۹۱۱۸، ۱۲۱۴۱، ۹۱۱۹ و ۲-۱۳۳۶۱ ISIRI تولید می‌شوند. از این لوله‌ها برای تخلیه فاضلاب زیرزمین، لوله‌های برقی و لوله‌های ساختمانی استفاده می‌شود. لوله upvc آویسا (فشار قوی و نیمه قوی) بر اساس آخرین استانداردهای بین‌المللی تا سایز ۲۵۰ میلی‌متری تولید می‌شوند. تمامی محصولات لوله فشار قوی و نیمه قوی از تمامی برند‌ها که در وبسایت روشاک به صورت آنلاین به فروش می‌رسد را در صفحات فروش لوله پلیکا فشار قوی و فروش لوله پلیکا فاضلابی فشار نیمه قوی می‌توانید مشاهده کنید. اتصالات این شرکت نیز بر اساس استاندارد ۹۱۱۹ تولید می‌شوند. اتصالات یو پی وسی بر اساس سایز و قطر انواع لوله‌ها به صورت دقیق طراحی می‌شوند تا بهترین حالت چسب‌خوردگی بین لوله و اتصالات برقرار شود.

لیست قیمت آویسا لوله جی

به طور کلی، قیمت لوله پلیکا آویسا بر اساس سایز و قطر انواع لوله‌ها محاسبه می‌شود. لوله‌های یو پی وی سی این شرکت شامل لوله‌های فاضلابی و لوله‌های ناودانی است. لوله فاضلابی آویسا سایز ۳۲ تا ۱۶۰ میلی‌متری بین ۱۲۸ هزار تا یک میلیون تومان است. لوله‌های ناودانی upvc این شرکت نیز از سایز ۵۰ تا ۱۲۵ میلی‌متری تولید می‌شوند و قیمت آن‌ها بین ۱۲۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تومان است. اتصالات آویسا شامل زانو ۴۵ درجه، زانو ۹۰ درجه، سه راهی ۴۵ درجه، سه راهی ۹۰ درجه، سه راه تبدیل ۴۵ درجه، سه راه تبدیل ۹۰ درجه، تبدیل غیر هم مرکز، سه راه دریچه بازدید، سیفون، درپوش، کوپلینگ بدون ترمز، کوپلینگ ترمزدار و کلاهک یو پی وی سی است. قیمت اتصالات نیز با توجه به سایز و کاربری آن‌ها متغیر است. در صورت نیاز به استعلام قیمت و یا سفارش لوله و اتصالات شرکت آویسا می‌توانید از طریق سایت‌های معتبر اقدام کنید.

عوامل موثر بر قیمت لوله آویسا جی

جهت استعلام قیمت دقیق لوله آویسا، می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید. قیمت این لوله‌ها به صورت شاخه‌ی ۶ متری محاسبه می‌شود و بر اساس سایز و قطر انواع لوله‌ها تغییر می‌کند. لازم به ذکر است که عوامل بسیار زیادی بر تفاوت قیمت لولهیو پی وی سی برندهای مختلف تاثیرگذار هستند. یکی از اصلی‌ترین آن‌ها، کیفیت محصولات و استاندارد تولید آن‌هاست. هزینه حمل و نقل، هزینه مواد اولیه داخلی و خارجی، هزینه گمرک، دستمزد کارکنان و غیره نیز تاثیر قابل توجه‌ای در تعیین قیمت‌ها دارند. در مجموع، قیمت لوله پلیکا آویسا با توجه به سایز و قطر انواع لوله‌ها و به دلیل تولید در واحدهای تخصصی در مقایسه با سایر برندهای داخلی و خارجی مقرون به صرفه‌تر است.

نمایندگی فروش لوله آویسا جی

شرکت لوله آویسا به دلیل تولید محصولات با کیفیت و همچنین استاندارد بین‌المللی یکی از تولیدکنندگان اصلی لوله و اتصالات پلیکا در کشور محسوب می‌شود. با توجه به افزایش تقاضا و نیاز به این نوع از لوله‌ها در کشور، شرکت لوله پلیکا آویسا سعی کرده است تا ظرفیت تولید خود را افزایش دهد و به این ترتیب، نیازهای بازار به سایز و قطر انواع لوله ها را تا حدودی برطرف نماید. در همین راستا، آویسا در بسیاری از شهرهای سراسر کشور از جمله تهران دارای نمایندگی‌های فروش رسمی و معتبر است. به علاوه، بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی نیز به طور خاص در زمینه فروش محصولات این شرکت در سایز و قطر انواع لوله‌های پی وی سی فعالیت دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد برند‌های مطرح لوله و اتصالات به مقاله “برند‌های مطرح لوله و اتصالات” مراجعه فرمایید.

خرید آنلاین محصولات شرکت آویسا

یکی از بهترین روش‌های خرید لوله پلیکا آویسا جی از دفتر فروش این شرکت است. علاوه بر دفاتر فروش شرکت و فروشگاه‌های فیزیکی که در شهرهای مختلف کشور مشغول به ارائه خدمات در این زمینه هستند؛ فروشگاه‌های اینترنتی بسیار زیادی نیز وجود دارند؛ که تحت نظارت شرکت لوله و اتصالات آویسا فعالیت می‌کنند. این فروشگاه‌ها امکان ارسال محصولات برند آویسا با توجه به سایز و قطر انواع لوله ها به سراسر کشور را میسر می‌کنند. راد صنعت روشاک یکی از پیشگامان در زمینه‌ی تامین لوله و اتصالات پی وی سی ساختمانی و صنعتی محسوب می‌شود. این شرکت با سابقه‌ی بیش از ۱۰ سال، تامین‌کننده‌ی اصلی اکثر برندهای داخلی از جمله شرکت لوله و اتصالات آویسا به شمار می‌رود. خریداران می‌توانند جهت خرید تکی، عمده و حتی مشاوره رایگان در زمینه خرید لوله و اتصالات با متخصصین روشاک در ارتباط باشند.

جهت خرید و یا استعلام قیمت لوله و اتصالات آویسا با ما تماس بگیرید

سوالات متداول خرید لوله و اتصالات آویسا

محصولات عمده شرکت لوله و اتصالات آویسا، شیلنگ‌های فشار قوی و باغبانی و انواع اتصالات و لوله پو پی وی سی است. و علت رضایت و استقبال مصرف کنندگان از خرید محصولات این شرکت، خدمات پس از فروش عالی، تنوع بالای سایز و قطر انواع لوله‌ها، کیفیت بالا و قابل قبول محصولات و دارا بودن تاییدیه‌های بین‌المللی می‌باشد. 

شرکت لوله و اتصالات آویسا در شهر‌های بزرگ و کلان شهر‌ها، مانند تهران، اصفهان، نمایندگی‌های فعال دارد. همچنین وبسایت‌های بسیاری هستند که محصولات این شرکت را به صورت اینترنتی و غیر حضوری به فروش می‌رسانند.

راد صنعت روشاک با سابقه‌ی بیش از ۱۰ سال، تامین‌کننده‌ی اصلی اکثر برندهای داخلی از جمله شرکت لوله و اتصالات آویسا به شمار می‌رود. خریداران می‌توانند جهت خرید تکی، عمده و حتی مشاوره رایگان در زمینه خرید لوله و اتصالات با متخصصین روشاک در ارتباط باشند. از طریق تماس تلفنی می توانید از کارشناسان روشاک راهنمایی بگیرید.

با درج امتیاز و قرار دادن نظرات و پیشنهادات خود در قسمت کامنت ها ما را در بهبود خدماتمان یاری کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.