فروش ویژه لوله پلیکا فشار نیمه قوی

لوله پلیکا فاضلابی فشار نیمه قوی

لوله پلیکا فشار نیمه قوی نوعی از لوله‌های پلیکا است که به دلیل استفاده گسترده در سیستم فاضلاب، به عنوان لوله پلیکا فاضلابی یا لوله پلیکا تهویه ساختمان، نیز شناخته می‌شوند. این لوله، حالت بین لوله پلیکا فشار ضعیف و لوله پلیکا فشار قوی است که در بازار جهانی به رنگ طوسی تولید و عرضه می‌شود. برای ساخت این نوع لوله، از روش تزریقی یا فشاری استفاده می‌شود. گروه راد صنعت روشاک نمایندگی و عاملیت فروش انواع لوله پلیکا فاضلابی یا فشار نیمه قوی می‌باشد. برای سفارش و خرید به صورت غیر حضوری می‌توانید از طریق شماره قرار داده شده تماس بگیرید و یا از طریق شماره واتس آپ پیام بفرستید؛ همچنین می‌توانید فرم سفارش لوله و اتصالات را تکمیل و ارسال کنید.

فروش ویژه لوله پلیکا فشار نیمه قوی

برندهای لوله پلیکا فاضلابی

لوله پلیکا آویسا

داراکار برند فروش لوله پلیکا

لوله پلیکا داراکار

پارس زنده رود پلاست برند فروش لوله پلیکا

لوله پارس پلاست

صدرا برند معتبر فروش لوله پلیکا

لوله پلیکا صدرا پلاست

لوله پلیکا پلیمر گلپایگان

لیست محصولات لوله پلیکا فاضلابی

نام ضخامت (mm) وزن (kw) کاربرد استاندارد مرجع ثبت سفارش
لوله پلیکا فاضلابی ۳۲mm ۳ ۲٫۵ B ۹۱۱۸ تماس بگیرید
لوله پلیکا فاضلابی ۴۰mm ۳ ۳٫۲ B ۹۱۱۸ سفارش دهید
لوله پلیکا فاضلابی ۵۰mm ۳ ۴ B ۹۱۱۹ تماس بگیرید
لوله پلیکا فاضلابی ۶۳mm ۳ ۵٫۲ B ۹۱۱۹ سفارش دهید
لوله پلیکا فاضلابی ۷۵mm ۳ ۶٫۲ BD ۹۱۱۹ تماس بگیرید
لوله پلیکا فاضلابی ۹۰mm ۳ ۷٫۵ BD ۹۱۱۹ سفارش دهید
لوله پلیکا فاضلابی ۱۱۰mm ۳٫۲ ۹٫۸ BD ۹۱۱۹ تماس بگیرید
لوله پلیکا فاضلابی ۱۲۵mm ۳٫۲ ۱۱٫۲ BD ۹۱۱۹ سفارش دهید
لوله پلیکا فاضلابی ۱۶۰mm ۳٫۲ ۱۴٫۵ B ۹۱۱۹ تماس بگیرید
لوله پلیکا فاضلابی ۱۶۰mm ۴ ۱۸ BD ۹۱۱۹ سفارش دهید
لوله پلیکا فاضلابی ۲۰۰mm ۴ ۲۳ B ۹۱۱۹ تماس بگیرید
لوله پلیکا فاضلابی ۲۰۰mm ۴٫۹ ۲۷٫۵ BD ۹۱۱۹ سفارش دهید
لوله پلیکا فاضلابی ۲۵۰mm ۴٫۹ ۳۴٫۵ B ۹۱۱۹ تماس بگیرید
لوله پلیکا فاضلابی ۲۵۰mm ۶٫۲ ۴۳٫۵ BD ۹۱۱۹ سفارش دهید
لوله پلیکا فاضلابی ۳۱۵mm ۶٫۲ ۵۵ B ۹۱۱۹ تماس بگیرید
لوله پلیکا فاضلابی ۳۱۵mm ۷٫۷ ۶۸ BD ۹۱۱۹ سفارش دهید
لوله پلیکا فاضلابی ۴۰۰mm ۷٫۹ ۸۹ U ۹۱۱۹ تماس بگیرید
لوله پلیکا فاضلابی ۴۰۰mm ۹٫۸ ۱۰۴٫۹ UD ۹۱۱۹ سفارش دهید
لوله پلیکا فاضلابی ۴۵۰mm ۸٫۸ ۱۱۱٫۸ U ۹۱۱۹ تماس بگیرید
لوله پلیکا فاضلابی ۴۵۰mm ۱۱ ۱۳۲٫۵ UD ۹۱۱۹ سفارش دهید
لوله پلیکا فاضلابی ۵۰۰mm ۹٫۸ ۱۳۸٫۲ U ۹۱۱۹ تماس بگیرید
لوله پلیکا فاضلابی ۶۳mm ۱٫۸ R ۱-۱۲۱۴۲ سفارش دهید
لوله پلیکا فاضلابی ۹۰mm ۱٫۸ R ۱-۱۲۱۴۲ تماس بگیرید
لوله پلیکا فاضلابی ۱۱۰mm ۲٫۲ R ۱-۱۲۱۴۲ سفارش دهید
لوله پلیکا فاضلابی ۱۲۵mm ۲٫۵ R ۱-۱۲۱۴۲ تماس بگیرید

سوالات متداول در خرید و فروش لوله پلیکا فشار نیمه قوی

برای ساخت لوله پلیکا فاضلابی از روش تزریقی یا فشاری استفاده می‌شود. در این روش، پودر خام pvc در طول فرآیند تولید به درون قالب‌ها و اتصالات لوله پلیکا تزریق می‌شود. مقاومت لوله پلیکا توسط گرما و فشار وارد شده بر این مواد خام تعیین می‌شود

ضخامت لوله در میزان مقاومت آن در برابر فشار تاثیر مستقیم دارد. لوله فشار نیمه قوی بیش تر در لوله کشی فاضلاب ها و لوله کشی تهویه ساختمان استفاده می شود. در لوله کشی آب آشامیدنی و لوله برق و مخابرات و فیبر نوری نیز از آن استفاده می شود

برند و شرکت تولید کننده، مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت لوله پلیکا فشار قوی است . زیرا این مورد در جنس و کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در تولید و در نتیجه کیفیت نهایی لوله پلیکا فاضلابی موثر است. برند های پلیمر گلپایگان، داراکار، پارس پلاست و وینو پلاست تعدادی از مطرح ترین برند های می باشند

خرید آنلاین، بهترین روش برای خرید لوله پلیکا فاضلابی است. زیرا که دراین روش علاوه بر اینکه در زمان و هزینه رفت و آمد صرفه جویی کرده اید؛ می توانید قیمت سایر فروشندگان را با یکدیگر مقایسه کنید و همچنین از تخفیف های فصلی و مناسبتی فروشگاه های اینترنتی استفاده کنید. گروه روشاک از جمله فروشگاه های اینترنتی است که با تماس با کارشناسان آنها می توانید به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

با درج امتیاز و قرار دادن نظرات و پیشنهادات خود در قسمت کامنت ها ما را در بهبود خدماتمان یاری کنید.

4/5 - (4 امتیاز)

جهت خرید و یا استعلام قیمت لوله پلیکا فشار نیمه قوی با ما تماس بگیرید

مزایا و معایب لوله پلیکا فشار نیمه قوی

 حمل و نقل لوله پلیکا فشار نیمه قوی به دلیل سبکی بسیار آسان است. لوله پلیکا فاضلابی، دارای انعطاف‌پذیری بالایی است و به همین دلیل در اثر خم کردن و اتصال، موجب شکستگی نمی‌شوند. از سوی دیگر، احتمال آسیب رسیدن به کارگران نیز بسیار کم است. لوله پلیکا تهویه ساختمان به شدت در برابر ضربه و اصطکاک مقاوم است و دوام بالایی دارد. با وجود مزایای بسیار زیاد، این نوع لوله‌ها با معایبی نیز همراه هستند. از جمله این معایب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خوردگی بر اثر تماس مداوم با آب‌ گرم
  • خطر خوردگی، خرابی و شکستگی در زیرزمین
  • شکنندگی در اثر تابش پرتو ماورا بنفش خورشید

استفاده از این لوله‌ها باید در فشار و دمای مجاز صورت گیرد. از دیگر مزایای لوله پلیکا فشار نیمه قوی، می‌توان به قیمت مناسب آن نسبت به سایر گزینه‌های فلزی، چدنی، پلیمری و غیره اشاره کرد.

کاربرد لوله و پلیکا فشار نیمه قوی و یا لوله پلیکا فاضلابی

کاربرد لوله پلیکا فاضلابی

لوله پلیکا فشار نیمه قوی یا فاضلابی به دلیل استحکام و دوام، دارای کاربردهایی متنوعی است. از این نوع لوله‌ها معمولاً برای سیستم تهویه و دودکش ساختمان به طور گسترده استفاده می‌شود. همچنین، استفاده از لوله پلیکا فاضلابی در سیستم فاضلاب خانگی و غلاف کابل برق نیز بسیار رایج است؛ چرا که از رسانایی حرارتی کمی برخوردار هستند. از دیگر کاربردهای لوله پلیکا فشار نیمه قوی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصارف کشاورزی جهت انتقال آب و همچنین لوله زهکشی
  • مصارف صنعتی کارخانه‌ها و بیمارستانی به دلیل مقاومت در برابر مواد شیمیایی
  • لوله‌های آب آشامیدنی
  • لوله برق، مخابرات و فیبر نوری

ویژگی لوله پلیکا فشار نیمه قوی

تفاوت لوله پلیکا فشار نیمه قوی و قوی در ضخامت آن‌هاست. ضخامت در مقاومت لوله در برابر فشار، تاثیر بسیار زیادی دارد. (برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد لوله پلیکا فشار قوی و مشاهده لیست محصولات آن به صفحه لوله پلیکا فشار قوی مراجعه کنید) لوله پلیکا فاضلابی یا تهویه نسبت به لوله پلیکا فشار قوی از ضخامت کمتری برخوردار است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لوله پلیکا فشار نیمه قوی، سبکی آن است. این ویژگی منحصر به فرد موجب سهولت حمل و نقل لوله پلیکا فاضلابی می‌شود به طوری که حتی امکان انتقال حجم بالایی از لوله‌ها، بدون ایجاد مشکل وجود دارد. به همین دلیل است که لوله پلیکا در انواع مختلف برای کارآیی‌های مختلف ساخت و تولید می‌شوند. 
برای اطلاعات بیشتر در زمینه سایزبندی حتما مقاله سایز لوله پلیکا را مطالعه فرمایید.

از دیگر ویژگی‌های مهم لوله پلیکا فاضلابی، می‌توان به مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی نام برد. به همین دلیل است که از آن‌ها در سیستم فاضلاب استفاده می‌شود. از سوی دیگر، استفاده از لوله‌های پلیکا فشار نیمه قوی برای انتقال آب آشامیدنی، کاملاً بی‌خطر است. چرا که می‌توان مطمئن بود که سرب، قلع سایر مواد سمی از قبیل جیوه، کروم، کادمیم و باریم این لوله‌ها کمتر از حد استاندارد است. در نتیجه، در طعم و رنگ آب آشامیدنی هیچ‌گونه تاثیری نمی‌گذارد. به طور کلی لوله‌های پلیکا دارای خواص منحصر به فردی از جمله طول عمر بالا، بادوام بودن و ضریب اطمینان بالا هستند. به همین دلیل است که آن‌ها به سرعت در صنعت، کشاورزی و ساختمان‌سازی جایگزین لوله‌های فلزی و سیمانی شدند. برای مشاهده محصولات و خرید لوله پلیکا کلیک کنید.

استاندارد لوله پلیکا فشار نیمه قوی

لوله پلیکا فاضلابی یا تهویه از سایز ۷۵ تا ۲۰۰ میلی‌متر (۷۵، ۹۰، ۱۱۰، ۱۲۵، ۱۶۰ و ۲۰۰ میلی‌متر) تولید می‌شود.

  • سایز ۷۵ دارای ضخامت ۳ میلی‌متر است.
  • سایز ۹۰ دارای ضخامت ۳ میلی‌متر است و در بازار با نام ۸ شناخته می‌شود.
  • سایز ۱۱۰ دارای ضخامت ۳٫۲ میلی‌متر است و در بازار با نام ۱۰ شناخته می‌شود.
  • سایز ۱۲۵ دارای ضخامت ۳٫۲ میلی‌متر است.
  • سایز ۱۶۰ دارای دو ضخامت ۳٫۲ میلی‌متر و ۴ میلی‌متر است.
  • سایز ۲۰۰ دارای دو ضخامت ۴ میلی‌متر و ۴٫۹ میلی‌متر است.

قیمت لوله پلیکا فاضلابی فشار نیمه قوی

لوله پلیکا فاضلابی فشار نیمه قوی نسبت به لوله پلیکا فشار ضعیف یا لوله پلیکا ناودانی گران‌تر و از لوله پلیکا فشار قوی ارزان‌تر هستند. عوامل بسیار زیادی در قیمت این لوله‌ها تاثیرگذار هستند؛ از جمله این موارد کیفیت مواد اولیه مصرفی، ضخامت، نوع پیاده‌سازی و برند سازنده است. به طور کلی، قیمت لوله پلیکا فاضلابی به صورت شاخه شاخه و در طول شش متری محاسبه می‌شود. در حال حاضر، قیمت لوله پلیکا در بازار کیلویی حدود ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. که البته با توجه به برند سازنده، ممکن است بالا و پایین شود. از جمله مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت لوله پلیکا فشار نیمه قوی یا فاضلابی، برند و کشور تولیدکننده است. امروزه، تولیدکنندگان داخلی لوله پلیکا فاضلابی باعث شده‌اند تا قیمت این لوله‌ها نسبت به برندهای خارجی کمتر شود؛ در حالی که کیفیت و مرغوبیت قابل قبولی نیز دارند.

معرفی مطرح ترین تولید کنندگان لوله پلیکا فشار نیمه قوی

از جمله مهم‌ترین برندهای سازنده لوله پلیکا فشار نیمه قوی یا همان فاضلابی می‌توان به برند لوله پلیکا پلیمر گلپایگان، تک ستاره گلپایگان، پلیمر یاس گلپایگان، پلیمر یاس سمنان، لوله گستر گلپایگان، تهران اتصالات، وینو پلاستیک، آذر لوله تبریز و گلسار پلیمر پاد اشاره کرد. استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، سمنان، اصفهان، کرج و یزد از جمله پیشگامان تولید لوله پلیکا فاضلابی و فشار نیمه قوی در ایران محسوب می‌شوند. البته، برندهای خارجی مانند هاکان پلاستیک ترکیه نیز در بازار وجود دارند که رقیب جدی برای تولیدات داخلی به شمار می‌آید.

خرید لوله پلیکا فشار نیمه قوی

دو روش به منظور خرید لوله پلیکا فاضلابی یا لوله پلیکا تهویه ساختمان وجود دارد: (۱) از طریق فروشگاه‌های حضوری و (۲) از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر. فروشگاه‌های اینترنتی که در زمینه فروش لوازم و مصالح ساختمانی فعالیت می‌کنند، ارائه‌دهنده‌ی لوله پلیکا فاضلابی هستند. سهولت در خرید و همچنین تنوع قیمت محبوبیت هر چه بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی شده است. 

اگر به دنبال خرید لوله پلیکا فاضلابی یا فشار نیمه قوی ارزان ‌قیمت هستید، حتماً از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنید. دلیل پایین بودن قیمت لوله پلیکا تهویه ساختمان در فروشگاه‌های اینترنتی، عدم نیاز به پرداخت مالیات مغازه و قبوض مختلف است. به علاوه، فروشگاه‌های اینترنتی معمولاً تخفیف‌های فصلی یا مناسبتی بسیار خوبی برای کالاهای خود در نظر می‌گیرند. همچنین، هنگام خرید لوله پلیکا فشار نیمه قوی فاضلابی حتماً باید به ضخامت آن دقت کنید. زیرا غیر استاندارد بودن آن باعث می‌شود که لوله‌ها به مفاصل اتصالات نخورد و شل شوند. در این صورت، امکان آب‌بندی نیز وجود ندارد.

چرا لوله پلیکا فشار فاضلابی از روشاک بخریم؟

سایت روشاک از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و در زمینه خرید و فروش انواع لوله و اتصالات پلیمری فعالیت می‌کند. فروش انواع لوله‌های فاضلابی در سایز‌های مختلف و از برند‌های مختلف از جمله فعالیت‌های این شرکت است. برای خرید و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید و یا از طریق واتس آپ پیام بفرستید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. برای سهولت در کنار همین صفحه یک آیکن تماس با ما قرار داده‌ایم که با کلیک بر روی آن می‌توانید با ما تماس داشته باشید.

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

2 دیدگاه برای “لوله پلیکا فاضلابی فشار نیمه قوی

  1. ایزدی گفته:

    سلام . ممنون از محتوای خوبتون. متوجه شدم که لوله پلکیا انواع مختلفی داره . میشه در مورد سایر انواع لوله پلیکا و کاربردهاشون یه توضیحی بدید؟

    • admin 1 گفته:

      با سلام و عرض احترام
      ممنون از شما بابت انتقال انرژی خوبتون
      بله لوله پلیکا در انواع مختلفی از جمله فشار قوی یا لوله یو پی وی سی، لوله پلیکا نیمه قوی یا فاضلابی و فشار ضعیف یا ناودانی وجود دارند در صورت نیاز می توانید به صفحه خرید لوله پلیکا مراجعه کنید و از قسمت دسترسی ها به این دسته بندی مسلط شوید و یا در قسمت منو این موارد را بیابید.
      با تشکر
      روشاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.