قیمت فروش لوله گالوانیزه گرم
لیست قیمت فروش لوله گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه گرم در صنایع مختلف کاربرد دارد در ادامه جدول محصولات گالوانیزه گرم را با مشخصات فنی آورده ایم. همچنین می‌توانید برای سفارش و خرید انلاین لوله گالوانیزه گرم با برندهای مختلف با ما تماس بگیرید و یا از طریق شماره واتس آپ پیام ارسال فرمایید؛ و یا فرم سفارش لوله و اتصالات را تکمیل و ارسال کنید.

لیست محصولات لوله گالوانیزه گرم

نام سایز لوله ضخامت قطر خارجی وزن ثبت سفارش
لوله گالوانیزه گرم ۲٫۱ ۲ ۲۰ ۰٫۹۵۶ سفارش دهید
لوله گالوانیزه گرم ۴٫۳ ۲٫۳ ۲۶٫۹ ۱٫۳۹ تماس بگیرید
لوله گالوانیزه گرم ۱ ۲٫۶ ۳۳٫۸ ۱٫۹۸ سفارش دهید

جهت خرید و یا استعلام قیمت لوله گالوانیزه گرم با ما تماس بگیرید

مشخصات و کاربرد لوله گالوانیهز گرم

لوله گالوانیزه گرم چیست؟

کارکرد لوله گالوانیزه مانند سایر لوله‌ها، انتقال انواع مایعات و در بعضی موارد انتقال گاز است. این لوله به علت خصوصیات مهمی که دارد نسبت به سایر لوله‌ها گران‌تر است. این لوله‌ یکی از پرمصرف‌ترین و پرکاربردترین لوله‌هاست که در صنایع مختلفی کاربرد دارد. در این مطلب سعی داریم نکاتی درباره‌ی لوله گالوانیزه گرم و کاربرد آن را برای شما شرح دهیم.لوله فولادی گالوانیزه گرم، لوله فولادی کربنی است که با یک لایه محافظ روی پوشانده شده است. روی مانند یک عایق یا محافظ عمل کرده و مانع آسیب رسیدن به لوله کربنی می‌شود. به همین دلیل روی قبل از لوله‌ی کربنی زنگ زده و مانع از آسیب دیدن فولاد می‌شود. این لوله در مایع روی با دمای ۵۰۰ درجه سانتیگراد آبکاری می‌شود.

سطح فولاد به لایه روی متصل شده و بین روی و فولاد واکنش شیمیایی به وجود می‌آید و درنهایت یک اتصال محکم و قوی را به وجود می‌آورد. این موضوع سبب ایجاد مقاومت بالا در برابر خوردگی، زنگ زدن و سایش در لوله‌های گالوانیزه گرم می‌گردد. همین موضوع سبب می‌شود طول عمر لوله گالوانیزه گرم بیشتر از لوله گالوانیزه سرد باشد. لایه گالوانیزه عملکرد ضد خوردگی لوله فولادی را تقویت می‌کند. لوله فولادی گالوانیزه شامل دونوع: لوله فولادی گالوانیزه گرم و لوله گالوانیزه سرد است. از شرکت‌های تولید کننده لوله‌های گالوانیزه در ایران می‌توان کارخانه لوله سپنتا، گروه صنعتی درپاد تبریز، قزوین، ساوه، گروه صنعتی تولیدی سپاهان، شرکت نورد و لوله اهواز، گروه تولیدی بنیاد غرب را نام برد.

اصلی‌ترین کاربردها

همانطور که در مطالب بالا ذکر کردیم، لوله‌های گالوانیزه گرم به علت خاصیت و ترکیبات خاص خود در صنایع مختلف کاربرد دارند. از کاربردهای آن می‌توان به آب‌رسانی، فاضلاب، کشاورزی، گارد ریل جاده‌ها، دکل‌های مخابراتی، لوله و اتصالات آب با ضخامت بالا و… اشاره کرد.

نحوه تشخیص لوله گالوانیزه گرم و سرد چگونه است؟

شما می‌توانید با توجه به مقاومت، نحوه آبکاری و طول عمر لوله‌ها، به راحتی تفاوت لوله گالوانیزه سرد و لوله گالوانیزه گرم را تشخیص دهید. چون همانگونه که ذکر کردیم لوله گالوانیزه گرم با توجه به یک لایه عایقی که روی سطح آن قرارگرفته، مقاومت و ضخامت بیشتری دارد. لوله‌های گالوانیزه گرم بین ۲۵ تا ۳۰ سال عمر مفید دارند و به دلیل گالوانیزه شدن و مقاومت بالا در برابر خوردگی و پوسیدگی دیرتر از لوله گالوانیزه سرد از بین می‌روند.

قیمت لوله گالوانیزه گرم

معمولا برای تعیین قیمت لوله‌های گالوانیزه گرم یک سری فاکتور مانند: ضخامت لوله، قطر، نوع لوله (گالوانیزه گرم یا گالوانیزه سرد)، سایز لوله، نوع روکش، برند، استاندارد، شرکت سازنده و… در نظر گرفته می‌شود و با توجه به این موارد قیمت‌گذاری صورت می‌گیرد.

ذ5نکته مهم در خرید لوله گالوانیزه گرم

نکات مهم در هنگام خرید لوله گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه گرم مزایای زیادی در صنایع مختلف دارد. به همین دلیل مهم است در هنگام خرید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • کیفیت مواد

فشار آب نیرویی است که لوله باید بتواند در برابر آن مقاومت کند. در نتیجه شما باید اقدام به تهیه لوله‌هایی کنید که مقاومت بالایی در برابر نیروهایی که هرروز به آنها وارد می‌شود داشته باشند. که لوله فولادی گالوانیزه بهترین انتخاب برای استفاده در این شرایط است.

  • مقاومت در برابر خوردگی

با توجه به اینکه لوله‌ها وظیفه انتقال مایعات را برعهده دارند، قسمت داخلی آن در برابر خوردگی آسیب پذیر است. بهتر است لوله‌ای خریداری کنید که مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته باشند. لوله گالوانیزه علاوه بر مقاومت بالا از تجمع رسوباتی که می‌توانند خط لوله را مسدود کنند، جلوگیری می‌کند.

  • استحکام کششی

استحکام کششی به حداکثر ظرفیتی که یک ماده می‌تواند قبل از شکستن در برابر نیروها مقاومت کند گفته می‌شود. لوله آهنی سیاه که دارای کیفیت بالا است، استحکام کششی قابل توجهی دارد. این لوله‌ها معمولا از جنس فولاد ملایم ساخته می‌شوند که دارای خاصیت شکل پذیری بالایی است.

  • راحتی در استفاده

لوله‌ها باید بتوانند خود را با انواع محیط‌های سخت تنظیم کنند و بتوانند دمای بسیار سرد و گرم را تحمل کنند. هوای سرد ممکن است اجزای فلزی را شکننده کنند و درصورتی عدم توجه ممکن است دچار ترکیدگی و پارگی شوند. همچنین لوله‌ها هنگامی که نتوانند گرمای شدید را تحمل کنند، پاره می‌شوند. بهترین راهکار سرمایه‌ گذاری روی لوله‌هایی است که با دوام باشند و در برابر سرما و گرما مقاومت بالایی داشته باشند.

  • ‌توجه به بهترین و معتبرترین برند

شرکت‌های بسیاری در ایران وجود دارند که لوله‌ گالوانیزه تولید می‌کنند و از نظر میزان کیفیت، مقاومت و… تفوت چندانی ندارند.‌ اما از بهترین شرکت‌های تولید کننده می‌توان به سپنتا، ساوه و سپاهان اشاره کرد. شما می‌توانید به صورت آنلاین شرکت‌های تولیدکننده لوله گالوانیزه را با یکدیگر مقایسه کرده و از نظر قیمت، مقاومت، کیفیت و… محصولات آن‌ها را مقایسه کنید. همچنین با این روش می‌توانید از کارشناسان مشاوره گرفته در نتیجه بهترین انتخاب و باکیفیت ترین لوله‌ها را خریداری کنید.

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

سوالات متداول در خرید و فروش لوله گالوانیزه گرم

سرعت خوردگی و مقدار مقاومت لوله‌ها به ضخامت و میزان عوامل خورنده موجود بستگی دارد. فولاد گالوانیزه شده می‌تواند بدون نیاز به تعمیر و مراقبت بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال دوام داشته باشد. همچنین ممکن است در مکان‌هایی که میزان عناصر خورنده زیاد است بین ۵۰ تا ۱۰۰ سال عمر کند.

میزان روی استفاده شده در سطح لوله گالوانیزه گرم ۱۰ برابر بیشتر از لوله‌های گالوانیزه سرد است. به همین دلیل در اکثر پروژه‌ها و صنایع کاربرد دارد. همچنین عمر لوله‌های گالوانیزه گرم، تا سال بیشتر از عمر مفید لوله گالوانیزه سرد است.

با درج امتیاز و قرار دادن نظرات و پیشنهادات خود در قسمت کامنت ها ما را در بهبود خدماتمان یاری کنید.

4.9/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.