فروش لوله سیاه درزدار سنگین
فروش آنلاین لوله سیاه درزدار سنگین

لوله سیاه درزدار سنگین

لوله سیاه درزدار سنگین یکی از انواع لوله‌های تولید شده صنعتی است. این لوله‌ها نسبت به نوع سبک، هم وزن بیشتری دارند و هم دارای ضخامت بیشتری هستند. برای ساخت و تولید این لوله‌ها از ورق‌های فولادی سیاه استفاده می‌شود و روش تولید نیز معمولا به صورت نورد است. کاربردهای بسیاری برای این نوع لوله‌ها وجود دارد که در ادامه را می‌توانید بخوانید. جهت خرید آنلاین لوله سیاه درزدار سنگین با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

جدول محصولات لوله سیاه درزدار سنگین

نام ضخامت وزن بسته بندی قیمت
لوله سیاه درزدار سنگین سپاهان ۱/۲     ۲٫۵ ۶٫۸Kg شاخه ۶ متری تماس بگیرید 
لوله سیاه درزدار سنگین سپاهان ۳/۴ ۲٫۵ ۸٫۸Kg شاخه ۶ متری تماس بگیرید 
لوله سیاه درزدار سنگین سپاهان ۱ ۳ ۱۳٫۴Kg شاخه ۶ متری تماس بگیرید 
لوله سیاه درزدار سنگین سپاهان ۱.۱/۴” ۳ ۱۷٫۲Kg شاخه ۶ متری  تماس بگیرید
لوله سیاه درزدار سنگین سپاهان ۱.۱/۲ ۳ ۱۹٫۵Kg شاخه ۶ متری تماس بگیرید 
لوله سیاه درزدار سنگین سپاهان ۲ ۳٫۵ ۲۹٫۵Kg شاخه ۶ متری تماس بگیرید 
لوله سیاه درزدار سنگین سپاهان ۲.۱/۲ ۳٫۵ ۳۵Kg شاخه ۶ متری تماس بگیرید 
لوله سیاه درزدار سنگین سپاهان ۳   ۴ ۴۹٫۵Kg شاخه ۶ متری تماس بگیرید 
لوله سیاه درزدار سنگین سپاهان ۴  ۴ ۶۵Kg شاخه ۶ متری تماس بگیرید 
لوله سیاه درزدار سنگین سپاهان ۵  ۴ ۸۰Kg شاخه ۶ متری  تماس بگیرید
لوله سیاه درزدار سنگین سپاهان ۶  ۴ ۹۶٫۵Kg شاخه ۶ متری تماس بگیرید 
لوله سیاه درزدار سنگین سپاهان ۸ ۴ ۱۲۶Kg شاخه ۶ متری تماس بگیرید 
لوله سیاه درزدار سنگین سپاهان ۸ ۴٫۸ ۱۵۱٫۵Kg شاخه ۶ متری تماس بگیرید 

جهت خرید و یا استعلام قیمت لوله سیاه درزدار سنگین با ما تماس بگیرید

لوله سیاه درزدار سنگین چیست؟

آشنایی با لوله سیاه درزدار سنگین

یکی از انواع لوله‌های صنعتی، لوله سیاه درزدار سنگین است. شکل این لوله‌ها، استوانه‌ای است و به شکل تو خالی تولید می‌شوند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این لوله‌ها قدمتی چندین ساله دارند و اولین نوع آن‌ها بیش از صد سال پیش طراحی و تولید شد. برای تولید این لوله‌ها، بر حسب نیاز و قطر مورد نظر، ورق‌های فولادی برش می‌خورند و برای ادامه فرایند تولید آماده می‌شوند. در ادامه کار، برای این که این ورق‌ها شکل لوله به خود بگیرند، عملیات نورد انجام می‌گیرد. عملیات نورد با استفاده از غلتک‌هایی موسوم به نورد انجام می‌شود. در این عملیات، ورق‌های برش خورده فولادی، پس از عبور از غلتک‌های دوار، به شکل لوله در می‌آیند.

روش تولید

لوله سیاه درزدار، با استفاده از ورق‌های فولادی و جوش خوردن آن‌ها به یکدیگر تولید می‌شوند. روش‌های متفاوتی برای جوش دادن این لوله‌ها وجود دارد که این روش‌ها می‌تواند روی کیفیت و عمر و عملکرد لوله‌های سیاه سنگین نیز تاثیرگذار باشند. از بهترین و مناسب‌ ترین روش‌های جوشکاری این لوله‌ها، می‌توانیم به مواردی مثل انجام جوشکاری با استفاده از مقاومت الکتریکی، عملیات جوشکاری با فرکانس‌های زیاد، جوشکاری با استفاده از فیوژن الکتریکی و انجام جوشکاری به شکل مارپیچی اشاره کنیم. انجام جوشکاری باعث می‌شود نشتی این لوله‌ها گرفته شده و این محصولات آماده به‌ کارگیری در صنایع مختلف مانند لوله‌کشی و انتقال سیالات شوند.

کاربردهای لوله سیاه درزدار سنگین

انواع کاربردهای این محصول

این لوله در مقایسه با لوله سیاه درزدار سبک، دارای وزن بسیار بیشتری است. وزن آن در حدود ۷ تا ۱۵۲ کیلوگرم متغیر است و شما بر اساس نیاز خود می‌توانید از این لوله‌ها استفاده کنید. همچنین قطر و ضخامتی که این لوله‌ها دارند، در سایز ۲ تا ۸ اینچ است که از این نظر هم دست مشتری برای انتخابی مناسب باز است. اما کاربرد این لوله‌ها در صنعت چیست؟

لوله سیاه درزدار سنگین، به دلیل نوع ساخت و تولید آن که روشی ساده‌تر و پرسرعت‌تر نسبت به دیگر لوله‌ها است و همین‌ طور قیمت بسیار مناسب، مورد توجه بسیاری از صنایع قرار گرفته است. این لوله‌ها دارای ابعاد متنوعی هستند و همین‌ طور در وزن‌های مختلفی هم تولید می‌شوند. از طرفی نوع جوش گوناگونی که دارند، باعث شده از این لوله‌های درزدار، در صنایع گوناگونی مثل معماری، فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی، خودروسازی، خطوط لوله و پالایشگاه‌ها، ساخت و تولید قطعات، لوله‌کشی آب، انتقال گاز و انتقال سیالات سنگین، استفاده شود.

از کاربردهای اساسی آن می‌توان به انواع لوله‌کشی‌های ساختمانی و ساختمان منازل اشاره کرد. این کاربرد به آن دلیل است که این لوله‌ها قابلیت پوشش دهی برای مقاومت بسیار بالا در شرایط خورنده را دارند و این باعث می‌شود بسیاری از افراد برای لوله‌کشی‌های مختلف ساختمان خود، به سمت استفاده این نوع لوله ها بروند.

مزایا و معایب لوله سیاه درزدار سنگین

اصلی‌ترین عیب لوله سیاه درزدار سنگین، وجود خط جوش در آن است. زیرا این خط باعث می‌شود که کاربرد آن برای شرایط دمایی و فشاری بالا محدود شود. از لوله‌های این‌ چنینی نمی‌توان در شرایطی استفاده کرد که فشار و دمای بسیاری بالایی حاکم است. اما مزیت‌های خوب این نوع لوله باعث شده است که کاربرد آن در صنعت بسیار زیاد باشد. مزیت‌هایی مثل قیمت کم، تنوع بسیار بالا، تعمیرپذیری، مقاومت خوب در برابر فرسودگی و یکنواختی و یکپارچگی لایه و دیواره لوله، باعث استفاده بالا از این محصول در صنایع مختلف شده است.

کلام پایانی

با خواندن این مقاله، شما با لوله سیاه درزدار سنگین، این ابزار پرکاربرد آشنا شدید. ممکن است برحسب نیازتان بخواهید از این لوله‌ها در موارد مختلف استفاده کنید. مواردی که شما باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت لوله، عمر آن، خدمات پس از فروش و همچنین قیمت مناسب است که شما را به سمت فروشنده مورد نظر خود، هدایت خواهد کرد.

گروه روشاک در زمینه فروش انواع لوله سیاه از جمله لوله سیاه درزدار سنگین فعال می‌باشد. این گروه با مشاورین و کارشناس‌های با تجربه خود، آماده هرگونه خدمت و ارائه مشاوره به مشتریان و کسانی است که قصد خرید و تهیه این لوله‌ها را دارند. روشاک بهترین و به صرفه‌ ترین لوله‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد و شما می‌توانید تمامی خدمات مربوط به این لوله‌ها را، به ما بسپارید.

سوالات متداول

تفاوت لوله سیاه درزدار با لوله بدون درز چیست؟

نوع روش تولید و طراحی و همین‌طور تحمل فشار در این لوله‌ها متفاوت است. از دیگر تفاوت‌های این دو نوع لوله، می‌توان به هزینه کمتر، وجود خط جوش، یکنواختی بیشتر لوله درزدار، کاربردهای متفاوت به دلیل مقاومت بیشتر لوله بدون درز و آسیب‌پذیری اشاره کرد.

تفاوت لوله سیاه درزدار سیاه سنگین و سبک در چیست؟

به طور کلی تمامی مراحل ساخت و تولید این دو نوع لوله یکسان است و فقط در سایز و وزن دارای تفاوت‌هایی هستند که کاربرد آن‌ها را از هم متمایز می‌کند.

با درج امتیاز و قرار دادن نظرات و پیشنهادات خود در قسمت کامنت ها ما را در بهبود خدماتمان یاری کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.