خرید و فروش لوله پنج لایه آرم پایپ یزد

لوله پنج لایه آرم پایپ یزد

یکی از برندهای تولید کننده لوله‌های ساختمانی، آرم پایپ یزد است که با تکیه بر تجربه مهندسان ایرانی محصولاتی با کیفیت به بازار عرضه کرده است. برند آرم پایپ یزد از روشی نوین جهت اتصال لایه‌های مختلف لوله پنج لایه کمک گرفته است. لایه‌های پنج لایه داخلی با دستگاه جوش به هم متصل نشده و به جای آن از لیزرینگ استفاده می‌کنند. استفاده از لیزر جهت اتصال لایه‌های مختلف، سبب می‌شود لوله مقاوم‌ بیشتری از خود نشان دهد.

 گروه راد صنعت روشاک، نمایندگی شرکت آرم پایپ یزد در ایران است؛ که با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان، محصولات خریداری شده را به سرتاسر ایران ارسال می‌کند. و سه روش متفاوت را برای فروش آنلاین محصولات خود در نظر گرفته است.

خرید و فروش لوله پنج لایه آرم پایپ یزد

معرفی للوله پنج لایه از برند آرم پایپ یزد

معرفی لوله پنج لایه آرم پایپ یزد

در هنگام ساخت یک ساختمان لازم است تمامی استانداردهای لازم در نظر گرفته شود تا قسمت‌های مختلف سازه در آینده دچار مشکل یا خرابی نشوند. یکی از متدوال‌ترین مشکلاتی که می‌توان در ساختمان‌ها مشاهده کرد، مشکلات مربوط به لوله‌ کشی نامناسب است که باعث می‌شود وقت و هزینه‌ی زیادی صرف تعمیر آن کنید. بهتر است از همان ابتدا از مواد اولیه‌ی با کیفیتی استفاده کنید تا با گذشت زمان، نگرانی بابت خرابی آن نداشته باشید. لوله پنج لایه یکی از بهترین نوع از لوله و اتصالات پلیمری است که می‌توانید برای لوله‌کشی داخل ساختمان از آن استفاده کنید که در انواع مختلفی تولید می‌شوند و پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

شرکت لوله ۵ لایه آرم پایپ یزد، برندی پیشتاز در زمینه تولید لوله پنج لایه به شمار می‌رود که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ به صورت رسمی آغاز کرد. این برند در تمام این سال‌ها در تلاش بوده استانداردهای جهانی را رعایت کند. در حال حاضر تولیدات این برند قابل رقابت با برندهای داخلی و برندهای خارجی هستند. لوله پنج لایه آرم پلاستیک یزد، بوشن، زانو تبدیل، سه راهی ساده و سه راهی تبدیل، پل، پل کوتاه بوشن دار، اتصال فلزی بوشن، زانو بوشن دار، شیر کشویی، شیر تک ضرب، از جمله محصولات تولید شده توسط این شرکت هستند که با قیمتی مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

لوله ۵ لایه آرم یزد چیست؟

با توجه به هزینه سرسام آور ساخت ساختمان، استفاده از موادی که طول عمر بالایی دارند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. استفاده از لوله پنج لایه سبب می‌شود سیستم لوله کشی شما در کوتاه مدت دچار مشکل و خرابی نشده و دارای طول عمر زیادی باشد. لوله پنج لایه آرم پایپ یزد به طور کلی از پنج لایه تشکیل شده است. لایه اول و پنجم پلی‌اتیلن، لایه میانی آلومینیوم و دو لایه دیگر چسب هستند که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی را به لوله اضافه می‌کنند. استفاده از آلومینیوم سبب شده که اکسیژن از لوله عبور نکند و از زنگ زدن آن جلوگیری خواهد شد. برای لایه داخلی و بیرونی از پلی‌اتیلن استفاده شده که باعث می‌شود وزن نهایی لوله بسیار پائین باشد. علاوه بر آن انعطاف پذیری زیادی را نیز از خود نشان می‌دهد. پلی‌اتیلن و آلومینیوم توسط دو لایه چسب بسیار قوی به هم متصل شده‌اند تا استحکام لوله حفظ شود.

کاربرد لوله پنج لایه آرم پایپ یزد

لوله پنج لایه آرم پلاستیک نگار یزد به دلیل مقاومت بالا و وزن سبک علاوه بر لوله کشی ساختمان‌های اداری و مسکونی، در شاخه‌های متعددی کاربرد دارند.

  • از این لوله در صنعت کشتی‌سازی و ماشین‌سازی استفاده می‌شود.
  • بیشترین استفاده لوله‌های پنج لایه در صنعت ساختمان سازی و برای لوله کشی کلی ساختمان است. زیرا طول عمر بالایی داشته و در برابر ضربه مقاوم است.
  • در صنعت پزشکی برای انتقال گاز می‌توان از لوله پنج لایه بهره برد.
  • به دلیل مقاومت بسیار بالای لوله پنج لایه در برابر فشار و دمای بالا‌، از آن در سیستم گرمایش از کف و رادیاتور هم کمک می‌گیرند.
  • لایه پنج لایه مزه و طعم آب را تغییر نمی‌دهد به همین دلیل جهت انتقال آب سرد و گرم بسیار کاربردی عمل خواهد کرد.

ویژگی های لوله و اتصالات پنج لایه آرم پایپ یزد

ویژگی‌ لوله پنج لایه آرم پلاستیک نگار یزد

وجود دو لایه پلیمر، دو لایه چسب و یک لایه آلومینیوم باعث ایجاد یک مقاومت بسیار بالا در لوله پنج لایه آرم پایپ یزد یا آرم پلاستیک نگار یزد شده که همین ویژگی سبب می‌شود از آن بتوان در قسمت‌های مختلف زندگی روزمره استفاده کرد. برتری‌های لوله‌های پنج لایه نسبت به لوله‌ و اتصالات فلزی بیشتر بوده و از همین رو گزینه‌ای مناسب‌تر برای استفاده در ساختمان به شمار می‌رود.

  • ضد زنگ
  • دارای مقاومت بالا در برابر ضربه
  • قیمت مناسب
  • نصب آسان
  • مقاومت زیاد در برابر فشار آب
  • عدم تغییر شکل مولکولی آّب
  • وزن پائین

سفارش از نمایندگی آرم پایپ یزد

جهت سفارش لوله پنج لایه آرم پایپ یزد با نازل‌ترین قیمت و مشاوره جهت خرید تجهیزات ساختمانی، می‌توانید با روشاک۷ نمایندگی فروش محصولات آرم پایپ یزد تماس حاصل فرمائید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه گردد. لازم به ذکر است که گروه روشاک در زمینه فروش انواع لوله و اتصالات پلیکا، لوله و اتصالات کاروگیت، لوله تک لایه و… به صورت تخصصی فعالیت دارد. جهت ارتباط با همکاران ما با ما تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام ارسال فرمایید. آرم پایپ یزد یکی از برند‌های مطرح تولیدکننده لوله ۵لایه می‌باشد، برند‌های مطرح دیگری در این زمینه فعالیت دارند از جمله این برند‌ها می‌توان به لوله پنج لایه نیوپایپ اصفهان اشاره کرد.

جهت خرید و یا استعلام قیمت لوله پنج لایه آرم پایپ یزد با ما تماس بگیرید

بله. به دلیل ساختار پنج لایه و تحمل بالایی که لوله پنج لایه در برابر فشار و دما دارد و همچنین استفاده از روش لیزرینگ برای اتصال لایه ها، می‌توان از آن در مراکز صنعتی و کارگاه‌های تولیدی با اطمینان کامل استفاده کرد.

برندهای داخلی نیز از کیفیت تولید بالایی برخوردار بوده و کاملا توانایی رقابت با برندهای خارجی را دارند. چرا که تمامی دستگاه‌ها و متد‌های تولید‌کنندگان داخلی طبق استاندارد های جهانی هستند. برندهای مختلفی لوله پنج لایه عرضه می‌کنند که یکی از بهترین آن‌ها برند آرم پایپ یزد است.

در هنگام خرید لوله پنج لایه باید ابتدا بسته به کاربرد و مکان مورد استفاده لوله، نوع مناسب آن را انتخاب کنید. هنگام خرید لوله دقت کنید که مشخصات برند تولید کننده روی لوله درج شده باشد. از برندهایی خرید کنید که کیفیت محصولات آن شناخته شده است و دارای ضمانت و اصالت کالا هستند.

اگر قصد خرید محصولات آرم پایپ یزد با بهترین قیمت بازار را دارید، می‌توانید آن را به صورت اینترنتی از سایت روشاک سفارش داده و یا جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

با درج امتیاز و قرار دادن نظرات و پیشنهادات خود در قسمت کامنت ها ما را در بهبود خدماتمان یاری کنید.

5/5 - (4 امتیاز)

فرم سفارش

  • انواع فایل های مجاز : pdf, jpg, xlsx, حداکثر اندازه فایل: 20 MB.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.