برند های برتر تولید کننده لوله فاضلابی

مطرح ترین برندهای لوله فاضلابی
معرفی 8 برند برتر تولید کننده لوله فاضلابی

کیفیت پایین لوله و اتصالات فاضلابی باعث می‌شود که این محصولات در اثر وارد شدن فشار یا مجاورت دائمی با املاح مختلف، آسیب جدی ببینند و هزینه زیادی را برای تعمیر یا تعویض تحمیل کنند. به همین دلیل برندهای برتر تولیدکننده لوله فاضلاب باید تلاش کنند که تا حد امکان کیفیت محصولات خود را افزایش داده و ویژگی‌های فنی آن‌ها را ارتقا دهند. دقت در این موارد باعث شده که برخی از برندها در فهرست بهترین تولید کنندگان لوله فاضلاب قرار بگیرند که ما در این مقاله آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

شماره تماس: ۰۳۱۹۱۰۰۹۱۵۱

انواع لوله های فاضلابی

بهترین برندهای تولیدکننده لوله و اتصالات فاضلاب، محصولات مختلفی را تولید و روانه بازار می‌کنند. بنابراین قبل از اینکه یک برند خاص را برای خرید انتخاب کنید؛ باید بدانید که دقیقا به چه چیزی نیاز دارید. برای مثال اگر می‌خواهید یک محصول مناسب را برای سیستم لوله‌کشی فاضلاب شهری، کارخانه‌ها و بیمارستان‌ها یا ساختمان‌های چند طبقه و مصارف کشاورزی انتخاب کنید؛ پیشنهاد ما به شما لوله پلیکا فاضلابی فشار نیمه قوی است. این نوع از لوله‌ها رنگ طوسی دارند و بسیار انعطاف‌پذیر هستند.

علاوه بر آن بهترین لوله برای لوله‌کشی فاضلاب خانگی و انتقال آب باران، لوله پلی اتیلن فاضلابی است. البته در زمان خرید این محصول حتما دقت کنید که خط شناسه قهوه‌ای رنگ روی آن وجود داشته باشد. این محصولات در برابر فشار بسیار مقاوم هستند و دچار ترک یا شکستگی نخواهند شد.

علاوه بر لوله مناسب، شما باید یک بست خوب هم برای اتصال این محصولات تهیه کنید تا مطمئن شوید نشتی وجود نخواهد داشت. این بست‌ها وظیفه دارند که مقاومت لوله را افزایش داده و سرعت نصب را بالا ببرند. برای مثال بست لوله پوش فیت یکی از پرکاربرترین انواع اتصالات در لوله‌کشی فاضلاب ساختمان‌های مسکونی و مکان‌های کارگاهی است که به عنوان پایه و تکیه‌گاه هم استفاده می‌شود. به طور کلی برای اینکه بتوانید بهترین نوع این محصولات را تشخیص دهید؛ باید نیاز خودتان را به طور دقیق مشخص کرده و سپس به سراغ برندهایی بروید که به طور تخصصی در حوزه این تولیدات فعالیت می‌کنند.

بهترین برندهای تولیدکننده لوله فاضلاب

به طور کلی می‌توان گفت که بازار لوله فاضلاب در ایران بومی‌سازی شده و دیگر برندهای خارجی در آن حضور ندارد. این موضوع نشان‌دهنده این است که تولیدکنندگان ایرانی موفق به تولید محصولاتی شده‌اند که به خوبی با نمونه‌های خارجی خود رقابت می‌کند. از بهترین برندهای ایرانی تولیدکننده انواع لوله‌های فاضلابی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پلیمر گلپایگان

شرکت پلیمر گلپایگان یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع لوله پلیمری، پوش فیت و PVC فاضلابی است که ضمن ارائه محصولات باکیفیت، قیمت مناسبی را هم به مشتریان خود ارائه می‌دهد. لوله پلیکا پلیمر گلپایگان یکی از بهترین محصولات تولیدشده توسط این برند است که برای نصب در شبکه آب و فاضلاب شهری یا سیستم فاضلاب خانگی استفاده می‌شود. زیرا در برابر مواد شیمیایی اسیدی و بازی بسیار مقاوم هستند و بر طبق استانداردهای EN1329 و EN1401 هم ساخته شده‌اند.

  • نیوفلکس

نیوفلکس یکی از برندهای زیرمجموعه گیتی پسند اصفهان است که به طور عمده در حوزه تولید انواع لوله و بست پوش فیت برای استفاده در شبکه‌های فاضلاب فعالیت دارد. محصولات این برند بیشتر برای لوله‌کشی ساختمان‌های مسکونی و انتقال آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. بست‌های تولیدشده توسط نیوفلکس با استفاده از واشر لاستیکی شیاردار در جداره داخلی، به خوبی آب بندی شده‌اند.

  • صدرا پلاست

صدرا پلاست را می‌توان از پیشروهای تولید انواع لوله و اتصالات پی وی سی در کشور دانست. از انواع لوله پلیکا فاضلابی صدرا پلاست می‌توان برای انتقال فاضلاب صنعتی و مسکونی استفاده کرد؛ زیرا این محصولات در برابر مواد شیمیایی مقاوم هستند و دچار خوردگی نمی‌شوند. علاوه بر این، صدرا پلاست در تولید انواع لوله‌های پوش فیت، پلی اتیلن، سیمانی، چدنی و دوجداره کاروگیت که در شبکه‌های فاضلاب و انتقال آب استفاده می‌شوند؛ فعالیت دارد. علاوه بر این‌ها شما می‌توانید انواع اتصالات مانند زانوی ۴۵ و ۹۰ درجه، سیفون، سه راهی ۴۵ و ۹۰ درجه، سه راهی تبدیل، سه راهی دریچه و سیفون را برای اتصال انواع لوله فاضلابی، در میان محصولات این برند پیدا کنید.

  • بسپار یزد

بسپار یزد یکی از بهترین کارخانه‌های فعال در حوزه تولید انواع محصولات و لوله‌های فاضلابی است که تحت عنوان ۴ برند به نام‌های نیک، مارینا، پایا و پتروپلایش نیک محصولات خود را به بازار عرضه می‌کند. بسپار یزد انواع لوله‌های سه لایه و پوش فیت را برای انتقال فاضلاب و شبکه‌های آب‌رسانی در سبد تولیدات خود دارد. محصولات این برند در دسته لوله‌های سایلنت (بی‌صدا) قرار می‌گیرند و به همین دلیل برای نصب در محیط‌های مسکونی و اداری گزینه بسیار مناسبی هستند.

  • پارس پلاست

پارس پلاست اصفهان یکی از برندهای متخصص در حوزه تولید انواع لوله‌های فاضلابی و ناودانی است که آن‌ها را در اندازه و قطرهای مختلف به بازار عرضه می‌کند. لوله فاصلابی پارس پلاست از سایز ۴۰ تا ۳۱۵ میلی‌متر تولید می‌شود که با استفاده از انواع اتصالات پلیکا از سایز ۳۲ تا ۲۰۰ میلی‌متر قابل نصب هستند.

  • پلی ران اتصال

شرکت پلی ران اتصال در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن و پلی پروپیلن فعالیت دارد و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندها شناخته می‌شود. محصولات این برند در دو دسته عمده لوله‌های قابل استفاده در سیستم فاضلاب و سیستم آبیاری و کشاورزی تقسیم می‌شوند. محصولات این برند طبق استاندارد ISO 9001 – ۲۰۰۱ ساخته می‌شوند و قابلیت تحمل فشار بالا را دارند. به همین دلیل برای دفع فاضلاب شهری گزینه بسیار مناسبی می باشند.

  • داراکار

شرکت داراکار هم یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در حوزه تولید انواع لوله پلیمری و پی وی سی در داخل کشور است. انواع لوله‌های PVC این برند با سایز ۲۳ تا ۳۱۵ میلی‌متر، برای تخلیه فاضلاب ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند و قابلیت دفن در زیر خاک را هم دارند. به علاوه لوله‌های فاضلابی داراکار بدون فشار، در اندازه‌های ۱۱۰ تا ۵۰۰ میلی‌متر و بر اساس استاندارد EN 1401-1 ساخته می‌شوند.

  • آویسا لوله جی

آویسا لوله جی بیشتر از ۴ دهه است که در زمینه تولید انواع لوله پلی اتیلن فاضلابی مشغول به فعالیت می باشد. لوله فاضلابی آویسا قابل نصب در زیر زمین است و بر اساس آخرین استانداردهای بین‌المللی ساخته شده است. این محصولات سایز ۱۳۲ تا ۱۶۰ میلی‌متر دارند. به علاوه شما می‌توانید انواع اتصالات مورد نیاز برای نصب این محصولات را هم در میان محصولات این برند پیدا کنید.

سخن پایانی

انتخاب بهترین برند تولیدکننده لوله فاضلاب شما را مطمئن خواهد کرد که محصول باکیفیتی را خریداری کرده‌اید که به خوبی در برابر مواد شیمیایی مضر و خورنده مقاوم‌سازی شده است. امروزه کارخانه‌های زیادی هستند که در زمینه تولید این محصولات فعالیت کرده و انواع لوله و اتصالات فاضلابی را با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کنند. ما در گروه راد صنعت روشاک در تلاش هستیم تا بهترین برندهای تولیدکننده لوله فاضلاب را برای مصارف خانگی، شهری و صنعتی، با بهترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم.

سوالات متداول

  • برای دفع فاضلاب، لوله پلی اتیلن بهتر است یا پلیکا؟

لوله‌های پلیکا در برابر آب گرم و فشارهای بیرونی آسیب‌پذیری بیشتری در مقایسه با لوله‌های PE دارند. به همین دلیل توصیه می‌شود که از این محصولات برای کاربردهای سنگین صنعتی استفاده نشود. البته در مواردی که فشار سیال زیاد است؛ می‌توانید از لوله‌های پلیکا فشار قوی برای هدایت آن استفاده کنید. زیرا این محصولات در برابر فشار واردشده از سمت سیال مقاومت بیشتری دارند.

  • لوله پلیکا فاضلابی چه مزیتی نسبت به لوله‌های سیمانی دارد؟

لوله‌های پلیکا وزن بسیار کمتری در مقایسه با محصولات سیمانی دارند. به همین دلیل حمل و نقل و نصب آن‌ها بسیار ساده‌تر است. از سوی دیگر قیمت کمتری هم دارند و در برابر فشارهای بیرونی مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.